Auch. TS is echt een wrakquote:
Ja ziekelijk en beangstigend zijn de goede begrippen. Op rekeningafschriften kijken hoe laat er gepind isquote:Op maandag 26 mei 2014 16:36 schreef erodome het volgende:
Tjeempig zeg, meen je nu echt dat je hem meerdere keren belt en het normaal vindt(anders overstuur raakt) als hij ook een paar keer belt. Voor een dagje weg met broer en vrienden?????????
Sorry dat ik het zo verwoord, maar dat vind ik dus echt ziekelijk...
TS heeft waarschijnlijk meer aan een leuke chihuahua, luistert beter, gaat niet zonder haar op stap, en likt ook nog eens wanneer ze wilquote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Ja ziekelijk en beangstigend zijn de goede begrippen. Op rekeningafschriften kijken hoe laat er gepind is![]()
Maar die gozer is ook een beetje niet helemaal normaal, als je je zo laat commanderen terwijl je gewoon lekker rustig een avondje weg bent met je vrienden.. (Straks is hij ook zo, dan is het wel een gouden combinatie)
Wees trouwens maar niet bang dat ie vreemdgaat hoor TS. Dit klinkt als een zeer goed afgerichte jongeman. (Als dit serieus je vriend is en niet je chihuahua.)
Kwestie van de ketting wat strakker maken, dan zijn er bekant geen verschillen meerquote:Op maandag 26 mei 2014 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TS heeft waarschijnlijk meer aan een leuke chihuahua, luistert beter, gaat niet zonder haar op stap, en likt ook nog eens wanneer ze wil
Probleem is dan wel dat die chihuahua waarschijnlijk wel eens aan de kont van een andere hond wil ruiken en dit beest makkelijk vertrapt kan worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TS heeft waarschijnlijk meer aan een leuke chihuahua, luistert beter, gaat niet zonder haar op stap, en likt ook nog eens wanneer ze wil
Daarom draag je die ook in je tas toch? Ik zou het ook echt niet pikken als mijn hond naar de kont van een ander hondje zou kijken. Laat staan ruiken.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Probleem is dan wel dat die chihuahua waarschijnlijk wel eens aan de kont van een andere hond wil ruiken en dit beest makkelijk vertrapt kan worden.
Ik heb zeker een probleem , dat weet ik idd maar al te goed. Ik hoor hem ook niet te bellen. Als ik zo door ga ben ik hem kwijt, klopt. Dus het is nu hard aan mezelf werken, ik loop dan ook nu een jaar bij een psycholoog. Maar echt vooruitgang is niet te zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef Tinos85 het volgende:
Godver TS, jij hebt echt een probleem. Zo jaloers en paranoïde zijn is niet goed voor je relatie.
Die jongen gaat een keer een avondje weg en jullie bellen drie keer op die avond? Laat hem gewoon lekker zijn avondje weg hebben zonder de hele tijd te bellen. Jullie wonen samen dus dan merk je vanzelf wel als hij thuis komt toch?
Dan ook nog in zijn telefoon kijken... Je hebt geluk dat hij je er nog niet uitgetrapt heeft.
Sterkte in ieder geval en misschien tijd voor een psychiater als de psycholoog niet echt vordering biedt? Het lijkt me wel vervelend om zo in het leven te staan en te weten dat het tussen je oren zit maar dat je er niets aan kan doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:24 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ik heb zeker een probleem , dat weet ik idd maar al te goed. Ik hoor hem ook niet te bellen. Als ik zo door ga ben ik hem kwijt, klopt. Dus het is nu hard aan mezelf werken, ik loop dan ook nu een jaar bij een psycholoog. Maar echt vooruitgang is niet te zien.
Is er een bepaalde reden dat je zo paranoïde bent? Vriend die al eens vreemdgegaan is ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:24 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ik heb zeker een probleem , dat weet ik idd maar al te goed. Ik hoor hem ook niet te bellen. Als ik zo door ga ben ik hem kwijt, klopt. Dus het is nu hard aan mezelf werken, ik loop dan ook nu een jaar bij een psycholoog. Maar echt vooruitgang is niet te zien.
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ruik je ook aan z'n pener als hij weer thuiskomt?
Wat vindt je psycholoog zelf van de vooruitgang? Als die er na een jaar niet is, vraag dan om een volgende stap, bijvoorbeeld psychiater.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:24 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dankje! Ik moet zeggen je berichten maken me wel aan het lachen. Eigenlijk is het ook allemaal erg lachwekkend.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Sterkte in ieder geval en misschien tijd voor een psychiater als de psycholoog niet echt vordering biedt? Het lijkt me wel vervelend om zo in het leven te staan en te weten dat het tussen je oren zit maar dat je er niets aan kan doen.
Het is voor jou te hopen dat je vriend ontzettend veel geduld met je heeft, want ik had er al lang een punt achter gezet als ik in zijn schoenen stond.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:24 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Als ik zo door ga ben ik hem kwijt, klopt. Dus het is nu hard aan mezelf werken, ik loop dan ook nu een jaar bij een psycholoog. Maar echt vooruitgang is niet te zien.
Wat voor medicijnen, en waarom ben je er mee gestopt?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:36 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dankje! Ik moet zeggen je berichten maken me wel aan het lachen. Eigenlijk is het ook allemaal erg lachwekkend.
Maargoed , het blijft dan nog wel lastig om mee te leven! Vooral voor mijn vriend , om met zo iemand te leven.
Ik heb ook al eens met psychiater gesproken, en die schreef mij medicijnen voor.. Maar daar ben ik snel mee gestopt daar werd het niet beter op!
Dan ben je gelijk gay?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:18 schreef Silenus het volgende:
Maar als ik het zo lees is de vriend van TS ook een ontzettend zacht ei die onder de plak zit.
'Schatje ik kom rond 1.30u naar huis'
-te laat! Kom nu!
'Ok, ik kom nu.'
Waarschijnlijk iets te hard doorgehaald met z'n scheermesje want ballen heeft-ie niet, zo te zien.
Sowieso, een gast die 'een cremetje' op doet, regelmatig naar zijn moeder gaat, om de haverklap belt of het gezellig is en 'dat je er heel lekker kan eten'. Ik denk dat hij gay is. Heteromannen doen geen creme op en bellen niet om het uur om even te melden dat het suuuuuper gezellig is.
Dat heeft die blijkbaar ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Het is voor jou te hopen dat je vriend ontzettend veel geduld met je heeft, want ik had er al lang een punt achter gezet als ik in zijn schoenen stond.
Na de komma moet er staan: ,als blijkt dat mijn vriend toch kotsbeu is geworden van mijn gedrag.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:42 schreef Bloempje91 het volgende:
Wie weet gebeurd dat binnenkort ook, als blijkt dat mijn gevoel toch gelijk had.
het is niet normaal om elkaar 25 X op een avond te bellen. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom hij dat doet. Als hij dat puur doet om jou gerust te stellen, is dat erg lief van hem en mag je hem daar wel dankbaar voor zijn en je waardering wat meer laten blijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:06 schreef Bloempje91 het volgende:
Wat zeikt iedereen toch. Het is blijkbaar wel leesbaar anders kan je net zo goed niet reageren! En als je toch niet normaal kan reageren neem de moeite niet meer, ik reageer er toch niet op. Voor mij is dit namelijk een serieus probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |