quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:38 schreef formerjellybean het volgende:
Uhhhhmmm ik heb seizoen 2 er in 1 dag doorheen gejast .Ik kon niet stoppen. Dit seizoen was briljant.
eerst nog even laaste aflevering gekeken van seizoen 1, en eerste 2 van seizoen 2, moet nog even goed opstarten denk ik maar ze waren weer steengoedquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:38 schreef formerjellybean het volgende:
Uhhhhmmm ik heb seizoen 2 er in 1 dag doorheen gejast .Ik kon niet stoppen. Dit seizoen was briljant.
Zie OP.quote:Op zondag 8 juni 2014 04:02 schreef zzzzud het volgende:
Hoe omzeil ik de Nederlandse netflix? Ik heb in de trein genoten van series als The Office en Scrubs, maar deze zijn allemaal niet beschikbaar in de Nederlandse netflix.
En slaap.. ach, slaap is voor watjesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Netflix + vrije tijd = weg vrije tijd...
unblock-us.comquote:Op zondag 8 juni 2014 04:02 schreef zzzzud het volgende:
Hoe omzeil ik de Nederlandse netflix? Ik heb in de trein genoten van series als The Office en Scrubs, maar deze zijn allemaal niet beschikbaar in de Nederlandse netflix.
Je kunt in je account een kwaliteit instellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:48 schreef Copycat het volgende:
Grrr, ik dacht even lekker buiten een aflevering van OitnB te kijken op mijn Macbook Air, maar het buffert als de ziekte. Niet aan te gluren.
Iemand een mogelijke oplossing die deze digibeet wel een fijne kijkervaring op de laptop oplevert?
Heb die nu op laag gezet en dat lijkt te helpen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:53 schreef Aether het volgende:
Je kunt in je account een kwaliteit instellen.
Verlagen is misschien genoeg om het te verbeteren.
https://help.netflix.com/article/nl/node/230
Que?quote:
Met een extender kun je het gebied van je WiFi uitbreiden.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb die nu op laag gezet en dat lijkt te helpen.
[..]
Que?
Ah okay. Dank voor de tip en uitleg. Misschien toch iets om eens over na te denken. Gewoon internetten etc gaat verder prima, alleen dat streamen van Netflix hapert. En op de laagste stand wordt het beeld er ook niet bepaald beter op.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:43 schreef Aether het volgende:
Met een extender kun je het gebied van je WiFi uitbreiden.
Dit is er een van Apple maar je hebt ook andere (goedkopere).
https://www.apple.com/nl/airport-express/#wifi
Breid het bereik van je bestaande Wi-Fi-netwerk uit
Als je al een draadloos netwerk hebt opgezet en het bereik daarvan wilt uitbreiden, is AirPort Express de perfecte oplossing. Je hoeft je AirPort Express alleen maar binnen het bereik van je primaire basisstation te zetten (dat kan een AirPort Extreme-basisstation, een AirPort Time Capsule of een ander AirPort Express-basisstation zijn), zo dicht mogelijk bij het gebied waar je de draadloze verbinding nodig hebt. Start het AirPort-configuratieprogramma op je iOS-apparaat of Mac en binnen een paar minuten kun je genieten van een uitgebreid Wi-Fi-netwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |