Ojaquote:Op maandag 26 mei 2014 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Letmein, hoe staat het met je sportschoolplannen
Ik ben zeer content met het feit dat ik de aangever mocht zijn bij dit haast legendarische Johannes moment.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel soms moet ik lachen van mijn eigen posts en dit was zo'n moment.
Wil je mijn zaakwaarnemer worden? Met die hele geschiedenis business valt ook geen droog brood meer te verdienen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zeer content met het feit dat ik de aangever mocht zijn bij dit haast legendarische Johannes moment.
Samen het theater in? Ik heb dat advies al vaker gekregen in mijn leven. Laten we het gewoon uitvoeren.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je mijn zaakwaarnemer worden? Met die hele geschiedenis business valt ook geen droog brood meer te verdienen.
Laten we over een maand een try-out doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Samen het theater in? Ik heb dat advies al vaker gekregen in mijn leven. Laten we het gewoon uitvoeren.
Voel meteen dat ik kou ben gevatquote:
Dat was hier net ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voel meteen dat ik kou ben gevatklere zeg, die bui was echt niet normaal
Gelijk die nieuwe koptelefoon verzopenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was hier net ook.Gelukkig kon ik toen nog binnen blijven.
goede appartement gevonden op airbnb voor als ik volgende keer warschau benquote:Op maandag 26 mei 2014 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk die nieuwe koptelefoon verzopendie kan er wel tegen gelukkig
Lekkerquote:Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goede appartement gevonden op airbnb voor als ik volgende keer warschau ben
mooiquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://www.funnyjunk.com/animal+cruelty/funny-gifs/5157687/
Honden
Je bent een Nederlander je gaat heus niet dood van een klein beetje regenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Kutnu ng van de super naar huis, kan niet blijven wachten want het wordt straks nog veel erger
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:30 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
waddup waddup waddup
word lauw word lauw word lauw
Een 'beetje' regen zegt tiequote:Op maandag 26 mei 2014 16:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je bent een Nederlander je gaat heus niet dood van een klein beetje regen
Haha ja wel het regent best hard ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een 'beetje' regen zegt tieje bent nog niet uit ie zolderkamer gekomen zeker vandaag
geen regen nog gezien vandaagquote:Op maandag 26 mei 2014 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een 'beetje' regen zegt tieje bent nog niet uit ie zolderkamer gekomen zeker vandaag
En ik ben flinke hoosbuien gewend hoor. Thailand is nog 2x zo erg, dan mag je blij zijn dat je kleding na 2 dagen opgedroogd isquote:
Als het regent in Thailand ga je gewoon Thais hoertje neuken tochquote:Op maandag 26 mei 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik ben flinke hoosbuien gewend hoor. Thailand is nog 2x zo erg, dan mag je blij zijn dat je kleding na 2 dagen opgedroogd is
Ziet er goed uitquote:
Hoera voor kinderprostitutie.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als het regent in Thailand ga je gewoon Thais hoertje neuken toch
Of een meid met wat extra's.quote:
Laatste jaren stuk minder geworden hoorquote:
Dat is wel jouw ding, of niet?quote:
Verplaatst naar armere landen ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste jaren stuk minder geworden hoor
Inderdaad, niks raars tegengekomen in Bangkok sowieso en ook in Pattaya schijn je dat niet meer te zien dusquote:
Nooit geprobeerd.quote:
ons Tim houd zich daar niet mee bezigquote:Op maandag 26 mei 2014 16:42 schreef Fok-it het volgende:
Al zal Sharkie wel weten waar je dat kan vinden
Je hebt de hoeren daar aan een onderzoek onderworpen?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, niks raars tegengekomen in Bangkok sowieso en ook in Pattaya schijn je dat niet meer te zien dus
Gemist, dank je.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
KLB / Neemt Varg Vikernes ons in de maling?
Ja, even vragenlijstjequote:Op maandag 26 mei 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt de hoeren daar aan een onderzoek onderworpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |