Muziek ben je nooit te oud voor. Welke dan ookquote:Op maandag 26 mei 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je niet iets te oud voor Linkin Park?
?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hoefde je niet veel te scheren zei je laatst toch
ach jij bent toch maar tijdelijk modquote:Op maandag 26 mei 2014 11:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien op de volgende mod vergadering
Dacht dat jij dat zei keer toen we het daar over hadden, naja zal welquote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ach jij bent toch maar tijdelijk mod
flip moet voor lr gaan want hij heeft een langere machtspositie
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:48 schreef supersof het volgende:
[..]
dus je twijfelt nog tussen typ en lr?quote:
#TeamFlipsquote:Op maandag 26 mei 2014 11:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Linkin Park is van die typische 14-jarige puber muziek.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muziek ben je nooit te oud voor. Welke dan ook
doe even normaal wil je? mijn zelfvertrouwen...quote:Op maandag 26 mei 2014 11:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:49 schreef Flippiee het volgende:
Iemand die ooit met spss heeft gewerkt hier?
daaagquote:
Simple Plan ook, maar ik wil het soms toch nog weleens opzetten hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
#TeamFlips
[..]
Linkin Park is van die typische 14-jarige puber muziek.
sorry typjequote:Op maandag 26 mei 2014 11:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe even normaal wil je? mijn zelfvertrouwen...
Hier nog een nummertje dat nooit gaat vervelenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Simple Plan ook, maar ik wil het soms toch nog weleens opzetten hoor
Bruce Springsteen hou ik totaaaal niet vanquote:Op maandag 26 mei 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier nog een nummertje dat nooit gaat vervelen
Ik heb onlangs interviews gehouden. En dat wil ik een beetje tof verwerken. Ik heb eigenlijk niet echt statistiekjes/cijfers of gebruik gemaakt van zo een 5-punten schaal (likert ding) Kan ik deze meningen makkelijk verwerken in SPSS? En zo ja, zou je kunnen uitleggen hoe? Of misschien een linkje van iets met uitleg sturen?quote:
sorryquote:Op maandag 26 mei 2014 11:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
oké, dat je maar flink spijt mag hebben van je daden
vrijdag misschienquote:
Zonde man. Zo prachtigquote:Op maandag 26 mei 2014 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bruce Springsteen hou ik totaaaal niet van
Wat vind je van Live?
oh oh gaat helemaal mis met jouquote:Op maandag 26 mei 2014 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
vrijdag misschien
waarom wil je dat weten?
dan gaat hij voorstellen hoe hij jou gaat vergevenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
vrijdag misschien
waarom wil je dat weten?
waar wil je het over hebbenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh oh gaat helemaal mis met jou
we moeten het toch ergens over hebben
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan gaat hij voorstellen hoe hij jou gaat vergeven
Ik hou haar wel onder controle hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 11:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh oh gaat helemaal mis met jou
we moeten het toch ergens over hebben
Euhm,quote:Op maandag 26 mei 2014 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb onlangs interviews gehouden. En dat wil ik een beetje tof verwerken. Ik heb eigenlijk niet echt statistiekjes/cijfers of gebruik gemaakt van zo een 5-punten schaal (likert ding) Kan ik deze meningen makkelijk verwerken in SPSS? En zo ja, zou je kunnen uitleggen hoe? Of misschien een linkje van iets met uitleg sturen?Ik snap het niet, sorry.
omdat ik dat wilde wetenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:55 schreef supersof het volgende:
[..]
waar wil je het over hebben
en kan je antwoord geven op mijn vraag
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde man. Zo prachtig
Ook erg politiek bewogen, op een goede manier. In tegenstelling dat een walgelijk creatuur als Bono
Live? Als in Throwing Copper, Run to the Water etc?
Ja, geweldig vond ik dat. Al een tijd niet echt meer geluisterd alleen.
nee nachtje doorhalen in arnhemquote:
neequote:
oke jammer voor jouquote:Op maandag 26 mei 2014 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee dat past niet in mijn drukke schema, sorry
quote:
ga je wel mee als we keer naar rotterdam komen??quote:
Zijn identiteit staat normaal gesproken los van zijn muziek uiteraard. Maar het is een werkelijk waar walgelijke vent op ieder ander gebied. Gelukkig komt hij weinig meer in het nieuws.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]ik kan daar niet echt mee zitten eigenlijk. Dat zoveel mensen een hekel aan hem hebben snap ik niet. U2 heeft geweldige muziek gemaakt verder.
Jaaaa en I alone, The dolphin's cry
En Overcome![]()
1 van mijn favoriete bands
Beetje wachten totdat de bouwvakkers klaar zijn hier, zodat het stil is. Dan ga ik wat studeren.quote:
Laat me raden, je vond hun tribute aan 9/11 met Overcome ook niks zeker?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn identiteit staat normaal gesproken los van zijn muziek uiteraard. Maar het is een werkelijk waar walgelijke vent op ieder ander gebied. Gelukkig komt hij weinig meer in het nieuws.
Ik vond alleen die CD van Live die uitkwam na 9/11 helemaal niks.
Even klaarmaken voor school, en daarna de hele dag door android applicaties bouwenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje wachten totdat de bouwvakkers klaar zijn hier, zodat het stil is. Dan ga ik wat studeren.
Hoe is het met jou, schatje van me?
dan is het goedquote:Op maandag 26 mei 2014 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
nee
ik vind dag zo droog
dus deed ik daaag
Hij heeft mij, dat is genoegquote:Op maandag 26 mei 2014 12:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Even klaarmaken voor school, en daarna de hele dag door android applicaties bouwen![]()
Heb je al een vriendin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |