jaaaa bewegende plaatjes op whatsappquote:
Drinkin from the bottlequote:
Op android beweegt het hartjequote:Op maandag 26 mei 2014 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaa bewegende plaatjes op whatsapp
dat wil ik ook
Ik dacht de eerste keer dat ik aan het trippen wasquote:Op maandag 26 mei 2014 11:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op android beweegt het hartje
Schrok me dood de eerste keer.
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja ik ging gesprekken terug lezen en toen bewoog hij ook opeensquote:Op maandag 26 mei 2014 11:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
Ik dacht dat ik een verkeerd hartje had gestuurdquote:Op maandag 26 mei 2014 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste keer dat ik aan het trippen was
Jouw telefoon is te oud.quote:
Dat is wel raar.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ging gesprekken terug lezen en toen bewoog hij ook opeens
heel groot was hij ook
maar als ik er een stuur dan doet ie dat niet
je bent zelf te oudquote:Op maandag 26 mei 2014 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een verkeerd hartje had gestuurd
[..]
Jouw telefoon is te oud.
[..]
Dat is wel raar.
Zo mooi.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
je bent zelf te oud
maar oke aan je screenshots te zien zit het bij jou wel iets anders in elkaar
Harten kloppen nou eenmaal.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad.Best raar dat er zo een verschil in zit
En waarom moet een hartje nou bewegen.
Tof ja. Dat gitaarstukje in Sultans of swingquote:Op maandag 26 mei 2014 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo mooi.
De subtiliteiten, uitgekiende verhouding tussen vocaal en instrument.
waarom post je foto's van mij ?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:42 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
en nu wil ik die hearteyes van whatsapp
[ afbeelding ]
:]quote:Op maandag 26 mei 2014 11:42 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
en nu wil ik die hearteyes van whatsapp
[ afbeelding ]
ben jij calvin harris?quote:
dat kunnen ze dan brengen als grote update en dat wordt dan op veel websites gemeldquote:Op maandag 26 mei 2014 11:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad.Best raar dat er zo een verschil in zit
En waarom moet een hartje nou bewegen.
ik heb al 2 weken niet geschorenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nu een ringbaardje, maar dan met uitgroei.
Zie er shabby uit.
Niet zo veel batsenquote:
Heerlijk inderdaad. Meesterlijke band waar alles klopte. Jammer dat dit tegenwoordig niet meer zo hip lijkt te zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof ja. Dat gitaarstukje in Sultans of swing
Gewoon wat donshaartjes dusquote:Op maandag 26 mei 2014 11:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb al 2 weken niet geschoren
Zie er uit als een zwerver
Hihihi.quote:
Ah erg logisch. Een kloppend hartje is inderdaad de trigger om WA te nemenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat kunnen ze dan brengen als grote update en dat wordt dan op veel websites gemeld
voor die andere halve paardenkop die nog niet van whatsapp gehoord heeft
Media aandacht is media aandachtquote:Op maandag 26 mei 2014 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihihi.
[..]
Ah erg logisch. Een kloppend hartje is inderdaad de trigger om WA te nemen
kreeg je dat hartje van lr?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihihi.
[..]
Ah erg logisch. Een kloppend hartje is inderdaad de trigger om WA te nemen
Veel mensen kunnen dat wel waarderen nog hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo veel batsen
[..]
Heerlijk inderdaad. Meesterlijke band waar alles klopte. Jammer dat dit tegenwoordig niet meer zo hip lijkt te zijn.
wow matennaaierquote:
Ga een keer zoiets doen danquote:Op maandag 26 mei 2014 11:46 schreef Toto69 het volgende:
Linkin Park komt vrijdag optreden hier
Rock in Rio
Gisteren Robbie Williams
Oh, dat weet ik. Maar ik bedoel bij de muzikanten. Als ik kijk wat er populair is, qua radio, clips etc, dan zie ik niks dat op Dire Straits lijkt.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen dat wel waarderen nog hoor.
Jij hoefde je niet veel te scheren zei je laatst tochquote:
Ben je niet iets te oud voor Linkin Park?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:46 schreef Toto69 het volgende:
Linkin Park komt vrijdag optreden hier
Rock in Rio
Gisteren Robbie Williams
je naait lrquote:Op maandag 26 mei 2014 11:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
flips is wel mijn maatje, maar ik naai haar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |