~quote:Op maandag 26 mei 2014 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een pedofiel die ze daar lieten wonen, gelijk demonstraties, dat tuigniet normaal jezelf kunnen verwoorden en alleen maar dreigen dat ze hem zouden lynchen
voor een gedachte vroegen ze toen?
Ja dat is al erg genoeg
Joeequote:
Ik zelf ook. Komt mij vaak ook door te staan als ik zulke fouten maak. Best gênant als oo je hbo opleiding je stukken terug krijgt en je leraar bij al dat de/het gebeuren een streep heeft staan.quote:
Maar ik vind taaltjes en dialecten wel heel sfeerbepalend verder. Ik erger me echt dood als mensen woorden inslikken en allesquote:Op maandag 26 mei 2014 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Onder andere. De rest is alleen weiland in Friesland.
Ja uh, kijk eens wat vaker nieuwsquote:
Bijna niemand kijkt daar ook overheen, een d/t foutje wil een docent nog wel eens ontflippen (ipv ontglippen, hahahahoho).quote:Op maandag 26 mei 2014 12:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joee
[..]
Ik zelf ook. Komt mij vaak ook door te staan als ik zulke fouten maak. Best gênant als oo je hbo opleiding je stukken terug krijgt en je leraar bij al dat de/het gebeuren een streep heeft staan.
Ik vind het vaak wel grappig. Ik stoor me er niet echt aan. Misschien omdat ze hier in de regio ook dialect spreken.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik vind taaltjes en dialecten wel heel sfeerbepalend verder. Ik erger me echt dood als mensen woorden inslikken en alles
Door te slaan, checkquote:Op maandag 26 mei 2014 12:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joee
[..]
Ik zelf ook. Komt mij vaak ook door te staan als ik zulke fouten maak. Best gênant als oo je hbo opleiding je stukken terug krijgt en je leraar bij al dat de/het gebeuren een streep heeft staan.
Ohja kan ookquote:
Heb je nog gebeld?quote:
Go Ahead.quote:
Koptelefoon is alweer binnenquote:
Awww,quote:
hielquote:
Kakhielquote:
Daar kunnen we wel wat aan doenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry schatje. Maar ik spreek accentloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |