Wie weet zijn er dan nog wat spermavlekken te vinden daar. Wat denk je, zou Rutte DNA-onderzoek laten doen als hij ze vindt?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik vraag me af of Fleur weleens door Geert is geneukt en of ze het dan op allerlei locaties rond het binnenhof hebben gedaan. Even stiekem neuken in het torentje van Rutte
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb meerdere keren gehoord op haar te lijken.
quote:Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn. We hebben in ieder geval wel allebei dezelfde Politieke ideeën
Qua ideeën des te meer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:21 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Qua uiterlijk zou je je dan niet hoeven te schamen, vind ik dan.
Zelf zwaar gefrustreerd?quote:
Nee, dat is een kutkloon. Fijn dat je het doorhebtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef geluksuil het volgende:
[..]
Een man die zich voor doet als een vrouw is wel lekker normaal.
Hey zijn niet mijn woorden. Ik zie de vergelijking niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Allebei bruin lang haar. Ja dan "lijk" je al snel op elkaar. Je bent nog wat te jong voor zo'n afgeleefd hoofd.
Aaaaah wat liefffff.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef Plantagehouder het volgende:
allemaal even kijken lieve mensen: http://www.geenstijl.nl/m(...)iefde_echt_waar.html
Ik zou me als ik jou was meer zorgen maken over dat laatste.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb meerdere keren gehoord op haar te lijken. Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn. We hebben in ieder geval wel allebei dezelfde Politieke ideeën
Jammer dat ze zo goed als naast haar ellebogen hangen, ze lijkt wel 50 ofzoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:07 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik ben er niet vies van.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft toch 2 sterke punten en ik heb het niet over de politiek.
Slechtzittende bh'squote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:07 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik ben er niet vies van.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft toch 2 sterke punten en ik heb het niet over de politiek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |