Heeft geen kut met Giel te maken, maar die kwijlgasten die menen te moeten meeliften op succes van leuke pop/dance plaatjes.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:30 schreef GezondeSpanning het volgende:
Terechte klacht.
Tevens is Giel op zichzelf al een terechte klacht.
Zoals ik zei is dat ook een terechte klacht. Ik vind alleen dat de klacht versterkt wordt door Giel.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:32 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
Heeft geen kut met Giel te maken, maar die kwijlgasten die menen te moeten meeliften op succes van leuke pop/dance plaatjes.
Je doet het zelf een beetje hea, door naar 3fm te luisteren, derhalve ook weinig recht tot klagenquote:Op maandag 26 mei 2014 09:34 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
En? Wat heeft dat verder met de klacht te maken?Beetje issues met lezen ofzo?
Zet dan geen overbodige informatie in de OP.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:34 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
En? Wat heeft dat verder met de klacht te maken?Beetje issues met lezen ofzo?
Kantoor, kan moeilijk de radiogestapo gaan spelen voor al mijn collega'squote:Op maandag 26 mei 2014 09:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je doet het zelf een beetje hea, door naar 3fm te luisteren, derhalve ook weinig recht tot klagen.
Zoiets noemt men achtergrond informatie en beeldvorming om een gestructureerd verhaal te schrijven, beter leer je er iets van.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:42 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Zet dan geen overbodige informatie in de OP.
Het noemen van 3fm en Giel voegt totaal niets toe aan je verhaal, vervolgens is het dan ook niet logisch om mensen er op aan te kijken als ze reageren op informatie uit de OP.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:45 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
Zoiets noemt men achtergrond informatie en beeldvorming om een gestructureerd verhaal te schrijven, beter leer je er iets van.
Stel je voor dat iemand zojuist hetzelfde heeft gehoord en daardoor weet waar TS het over heeft? Kortom, lul niet (weer) zo dom.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:47 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Het noemen van 3fm en Giel voegt totaal niets toe aan je verhaal, vervolgens is het dan ook niet logisch om mensen er op aan te kijken als ze reageren op informatie uit de OP.
Hey hoe is het?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand zojuist hetzelfde heeft gehoord en daardoor weet waar TS het over heeft? Kortom, lul niet (weer) zo dom.
Vertyft nummer, kun je toch geen muziek noemenquote:
Want? Omdat het pop is? Of omdat er in 'gerapt' wordt? Of omdat het van Katy Perry is? Lul toch niet zo dom, niet elk nummer hoeft de diepgang te hebben van Radiohead om gewaardeerd te worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:54 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Vertyft nummer, kun je toch geen muziek noemen
Nee, omdat er gewoon niks in zit.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:56 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
Want? Omdat het pop is? Of omdat er in 'gerapt' wordt? Of omdat het van Katy Perry is? Lul toch niet zo dom, niet elk nummer hoeft de diepgang te hebben van Radiohead om gewaardeerd te worden.
Een lekkere beat en een hijgende Katy Perry. Kan me veel slechtere dingen voorstellen, maar daar ging het niet over.quote:
Wat je een lekkere beat noemt. Snap sowieso niet waarom dat nummer zo wordt gehypetquote:Op maandag 26 mei 2014 10:08 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
Een lekkere beat en een hijgende Katy Perry. Kan me veel slechtere dingen voorstellen, maar daar ging het niet over.
Precies. Door het langzamer te zingen is het ineens meer dan gewoon een leuk popliedje. Ja sure.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:02 schreef Homijn het volgende:
Terechte klacht. Je ziet het ook steeds bij DWDD waar ze "guilty pleasures" coveren. Het gekozen nummer is steevast een pop-/dance-track en het resultaat is steevast wat getokkel op een akoestische gitaar. Want dat is credible of zo...
Precies, alsof dat een interessante uitvoering van het liedje is, terwijl de originele artiest het waarschijnlijk al tokkelend bedacht en als nog kleurloze productie meenam naar de studio.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:02 schreef Homijn het volgende:
Terechte klacht. Je ziet het ook steeds bij DWDD waar ze "guilty pleasures" coveren. Het gekozen nummer is steevast een pop-/dance-track en het resultaat is steevast wat getokkel op een akoestische gitaar. Want dat is credible of zo...
Zoiets, waarschijnlijk:quote:Op maandag 26 mei 2014 10:09 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Precies, alsof dat een interessante uitvoering van het liedje is, terwijl de originele artiest het waarschijnlijk al tokkelend bedacht en als nog kleurloze productie meenam naar de studio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar valt niets tegenin te brengen.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:30 schreef GezondeSpanning het volgende:
Terechte klacht.
Tevens is Giel op zichzelf al een terechte klacht.
Daar gaat het toch niet om, slimmerik.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Daar valt niets tegenin te brengen.![]()
Giel![]()
Serious RequestBedrog![]()
3FMShow![]()
10 Jaar Giel en wereldrecord neerzetten
Lekker "klein" en intiem.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:34 schreef Chai het volgende:
Doen ze bij de DWDD ook altijd. Zoo lekkerr emotioneeel en puur dat akoestische.
Als een cover goed gebracht is heb ik niet zoveel bezwaar ... Maar ergens voordat Blaudzun begint heb ik wel een grens getrokken.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:23 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Lekker "klein" en intiem.
Kijk nou hoe fantastisch onze Blaudzun deze Tears For Fears cover brengt... zo mooi...
Luister gewoon Studio Brussel. Daar waar ze echt muziek durven draaien ipv binnen het PinkPop/Lowlands festivalbandjes kadertje te blijven.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:32 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
Heeft geen kut met Giel te maken, maar die kwijlgasten die menen te moeten meeliften op succes van leuke pop/dance plaatjes.
Lol als er één zender is die binnen de kutbandjeskadertjes blijft is het 3FM wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:09 schreef Vlad_Benet het volgende:
Ik vind het raar dat er zo op Giel Beelen afgegeven wordt. Je kunt van de muzikale stempel van 3fm vinden wat je vindt, maar dit doet niets af aan de kwaliteiten van Giel Beelen. Als programmamaker van alle popzenders vind ik hem één van de allerbeste. Hij weet als geen ander muziek met items af te wisselen en aan elkaar te breien.
Hij doet veel goeds voor beginnende artiesten en brengt dit primetime voor het voetlicht in een muzieklandschap waar muzikale waarde alleen maar in Euro's wordt gemeten. Alle andere zenders voert de luisteraar eenheidsworst in een strak omkaderd genre, terwijl 3fm de lef heeft om daar buiten te treden.
Daarnaast vind ik elke actie die ze brengen, zoals serious request en onlangs de recordpoging van Giel Beelen, vermakelijke radio.
Maar ja, Giel is geen knappe jongen, of zoiets, en steek je je kop dan boven het maaiveld uit dan ben je gedoemd het soort gezeik te oogsten dat hier met enige regelmaat voorbij stroomt.
Giel is een baas en een held!
Ja, vind ik prima. De rest op kantoor jankt dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Luister gewoon Studio Brussel. Daar waar ze echt muziek durven draaien ipv binnen het PinkPop/Lowlands festivalbandjes kadertje te blijven.
Waarom zou je Purple Rain coveren.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:30 schreef Vlad_Benet het volgende:
[..]
Als een cover goed gebracht is heb ik niet zoveel bezwaar ... Maar ergens voordat Blaudzun begint heb ik wel een grens getrokken.
Daarentegen vond ik die cover van Purple Rain van Prince door Jett Rebel meer dan geslaagd
Het is en ode van artiesten, die zelf al aangeven in de schaduw te staan van een andere artiest, op hun eigen wijze. Het merendeel van de artiesten geven al aan dat ze absoluut niet de pretentie hebben het beter te doen. Ik vind het eerbaar als de coverende artiest op die manier zijn erkenning laten blijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:35 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
Waarom zou je Purple Rain coveren.
Of die walgelijke Metallica cover van een paar jaar terug.
Meh, als je het een beetje interessant doet. Met een verse kijk, in een, misschien, totaal andere stijl (die bij het nummer past). Maar die hele rockabilly bullshit van die Baseballs, of hoe ze ook heetten beviel ook allerminst, een nummertje was leuk. En die akoestische bullshit altijd stoot me ook tegen de borst. Dat is gewoon goedkoop scoren met een artistieke pretentie nergens op slaat.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:44 schreef Vlad_Benet het volgende:
[..]
Het is en ode van artiesten, die zelf al aangeven in de schaduw te staan van een andere artiest, op hun eigen wijze. Het merendeel van de artiesten geven al aan dat ze absoluut niet de pretentie hebben het beter te doen. Ik vind het eerbaar als de coverende artiest op die manier zijn erkenning laten blijken.
Ja dat klopt wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:02 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
Meh, als je het een beetje interessant doet. Met een verse kijk, in een, misschien, totaal andere stijl (die bij het nummer past). Maar die hele rockabilly bullshit van die Baseballs, of hoe ze ook heetten beviel ook allerminst, een nummertje was leuk. En die akoestische bullshit altijd stoot me ook tegen de borst. Dat is gewoon goedkoop scoren met een artistieke pretentie nergens op slaat.
Een cover moet iets nieuws toevoegen, en je waardering tonen voor de originele artiest. Gewoon goedkoop tokkelen op een gitaartje en dan heel gevoelig met veel valse lucht zingen is dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |