Ik mis Brummetjes video'squote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
hehe. De hoogtijdagen van Brummetje en Roadtrip.
Had zei video's? Ongezouten hard zeker.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet gezien.Kun je een samenvatting geven anders?
Ja, video's waarin ze haar hoofd kaalschoor enzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had zei video's? Ongezouten hard zeker.
Ik geloof wel dat het dezelfde is. Die dacht, wat Braddie kan, kan ik ook!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar ik weet niet of Brummetje2.0 dezelfde Brummetje is.
Ze is ook berucht op het viva-forum volgens mijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het dezelfde is. Die dacht, wat Braddie kan, kan ik ook!
Ow ja, die had een kale kop he? Wist niet dat ze dat ook gefilmd had.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ja, video's waarin ze haar hoofd kaalschoor enzo.
Maar ik weet niet of Brummetje2.0 dezelfde Brummetje is.
Braadslee ook al weer terug dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het dezelfde is. Die dacht, wat Braddie kan, kan ik ook!
Je foto's bewezen wat anders.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:22 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ben absoluut niet dik. Ik ben zelfs niet eens "volslank".
Wat boeit jou het of andere wel of niet denken dat je dik bent?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:16 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Een beetje stevig, maar ik ben absoluut niet dik. Nooit geweest ook!
'een beetje stevig'quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:16 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Een beetje stevig, maar ik ben absoluut niet dik. Nooit geweest ook!
Op Viva komen ze er ook niet uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze aseksueel was...blijkbaar niet dan
Dat vind ik vervelend, omdat ik dus niet dik ben. Ik pas in maatje 36, maar daar lezen ze allemaal overheen. Nee, ben geen graatmager model, hoef ik ook niet te zijn. Ik ben prima zoals ik ben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat boeit jou het of andere wel of niet denken dat je dik bent?
Je vind het vervelend dat een stel vreemde op het internet denken dat je dik bent?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:21 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dat vind ik vervelend, omdat ik dus niet dik ben. Ik pas in maatje 36, maar daar lezen ze allemaal overheen. Nee, ben geen graatmager model, hoef ik ook niet te zijn. Ik ben prima zoals ik ben.
En dat noem je 'een beetje stevig'?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:21 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dat vind ik vervelend, omdat ik dus niet dik ben. Ik pas in maatje 36, maar daar lezen ze allemaal overheen. Nee, ben geen graatmager model, hoef ik ook niet te zijn. Ik ben prima zoals ik ben.
Je hebt gelijk, ik reageer er niet meer op. Ik weet dat ik geen vertekend beeld van mezelf heb.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je vind het vervelend dat een stel vreemde op het internet denken dat je dik bent?
WTf, wat heb je aan hun te bewijzen of je wel of niet dik bent, het zijn vreemde, je kent die mensen niet eens, zei kennen jou niet.
Als je op straat langs ze zal lopen zullen ze je niet eens herkennen, dus boeiend!
Je kan het misschien wel dragen maar je ziet wel je vetkwabben overal uitstekenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:21 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee, dat weet je niet. Net zoals zware downies die de hele dag lopen te kwijlen ook niet beseffen dat ze een kwijlende downie zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:24 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik reageer er niet meer op. Ik weet dat ik geen vertekend beeld van mezelf heb.
Ik vind dat kutwijven met obesitas zich niet mogen voortplanten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Weer terug ontopic, het ging hier over kinderen.
Als je mij aan deze video's zou kunnen helpen zou ik je daar erg om waarderen. Ik heb ze nodig voor eh, eh, persoonlijke onderzoek?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja, video's waarin ze haar hoofd kaalschoor enzo.
Een rollade past ook in een visnetje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Je kan het misschien wel dragen maar je ziet wel je vetkwabben overal uitsteken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |