ha ha ja tchogg xD xDquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht dat jij altijd zo meelevend was :s anderen veroordelen over verdorven zijn en dan dit? hypocriet hoowrr.
Ok.quote:
Een zeer goede reden zelfs. Het is enigszins zoals een Sint Bernard pup kopen terwijl je weet dat je over enkele jaren op een flat moet gaan wonen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]______________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goede reden om geen kinderen te krijgen
De aarde is helemaal niet overbevolkt, er is nog genoeg ruimte ( als we met alle mensen in de hele wereld schouder aan schouder zouden staan zouden we op L.A. passen) en voedsel, we produceren nu per dag voedsel voor 10 miljard mensen terwijl we maar met 7 miljard zijn, de rest gooien we weg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die genen circuleren toch al rond door de miljoenen jaren aan evolutie
Door nog meer mensen op deze overbevolkte wereld te zetten breng je het voorbestaan van de aarde en de mensen in gevaar.
Mijn vrouw gaat binnenkort bevallen, ben ik nu dus medeschuldig aan de vernietiging van de aarde en de mensheid?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:56 schreef the-eye het volgende:
[..]
Een zeer goede reden zelfs. Het is enigszins zoals een Sint Bernard pup kopen terwijl je weet dat je over enkele jaren op een flat moet gaan wonen.
Energie en grondstoffen te korten en vervuiling vergeten we voor het gemak maar even?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
De aarde is helemaal niet overbevolkt, er is nog genoeg ruimte ( als we met alle mensen in de hele wereld schouder aan schouder zouden staan zouden we op L.A. passen) en voedsel, we produceren nu per dag voedsel voor 10 miljard mensen terwijl we maar met 7 miljard zijn, de rest gooien we weg.
Er is een dalende lijn in voortplanting, we planten ons minder snel voor dan ooit in een andere tijd in de geschiedenis. tussen 1950 en 2000 was het nog 1.76%, dat is nu gedaald naar 0.77 %
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat binnenkort bevallen, ben ik nu dus medeschuldig aan de vernietiging van de aarde en de mensheid?
Hoeveelste is deze die je op de wereld gaat zetten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat binnenkort bevallen, ben ik nu dus medeschuldig aan de vernietiging van de aarde en de mensheid?
Nieuw modje voor Fok!?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Energie tekort is er niet en komt er ook niet, zeker niet sinds we steeds meer gebruikt maken van natuurlijke bronnen als wind, water en zon om energie te creëren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Energie en grondstoffen te korten en vervuiling vergeten we voor het gemak maar even?
2dequote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoeveelste is deze die je op de wereld gaat zetten?
Het is FOK!quote:
Oh valt nog meequote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
2deEn ik ga door tot de totale vernietiging van de complete mensheid!
[..]
Het is FOK!
Ik ben nooit echt dik geweest. Dan heb je toch echt niet goed gekeken. Het dikste wat ik ben geweest is 58 kilo. En ik pas in maatje 36, dat IS niet dik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hahaha ja sure, je hebt hier foto's gepost
Je lijkt op een 13-jarig, tondeuze kapsel dragend, chubby jongetje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt dik geweest. Dan heb je toch echt niet goed gekeken. Het dikste wat ik ben geweest is 58 kilo. En ik pas in maatje 36, dat IS niet dik.
Bewijs?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je lijkt op een 13-jarig, tondeuze kapsel dragend, chubby jongetje.
december 2013, nevar frogget.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is er al sinds december 2013 niet meer.
Allang niet meer!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je lijkt op een 13-jarig, tondeuze kapsel dragend, chubby jongetje.
Er heerst vandaag een zucht naar vroeger over klb.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
hehe. De hoogtijdagen van Brummetje en Roadtrip.
Braddie moet gewoon terug. Ik zat net in zijn twitter te pluizen en ja, daar zaten zoveel potentiele topics in!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er heerst vandaag een zucht naar vroeger over klb.
O ja wow dat zou echt goed zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Braddie moet gewoon terug. Ik zat net in zijn twitter te pluizen en ja, daar zaten zoveel potentiele topics in!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |