Je hebt dus eigenlijk gewoon een hekel aan jezelf?quote:Op maandag 26 mei 2014 06:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
@ Amaris: Komt ie hoor, het waarom ():
- Ik vind het gezeur van ze irritant.
(Zijn we er al?)
- Ik vind ze vies.
(Vooral als ze verkouden zijn, iewl. Ze vegen hun neus af met hun hand. Maar ook dat ze niet altijd hun handen (met zeep) wassen na toiletbezoek. Dat ze gewoon krabben als ze jeuk aan hun billen hebben. En ze vegen zich soms niet goed af na de grote boodschap.)
- Ik vind het ontzettend irritant dat ze tig keer hun bed uitkomen met de meest domme en debiele kutsmoezen.
(Er ligt een broek op de grond.)
- Ik vind het irritant dat ze avondeten niet gewoon opeten, maar bij voorbaat al zeggen dat ze het niet lusten/niet willen.
- Voorlezen vind ik verschrikkelijk.
- Ze zijn zo VROEG wakker.
- Ze zijn druk, kunnen NOOIT eens stilzitten. Ook njet als ze TV kijken.
- (Vooral meiden) kleppen de hele dag door, retevermoeiend.
- Ze stellen domme vragen.
- Als ze zindelijk worden piesen en poepen ze tig keer in hun broek.
- Als ze zich vervelen zijn ze helemaal irritant. Vooral als ze speelgoed zat hebben om mee te spelen. En als ze door hebben dat je ergens naar kijkt gaan ze ervoor zitten.
- Ze kosten klauwen vol met geld. En ik wil mijn geld gewoon liever uitgeven aan smartphones.
Dit was het wel zo'n beetje...
Hahaquote:Op maandag 26 mei 2014 06:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
- Ze kosten klauwen vol met geld. En ik wil mijn geld gewoon liever uitgeven aan smartphones.
quote:Op maandag 26 mei 2014 06:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt dus eigenlijk gewoon een hekel aan jezelf?
Jij moet inddd niet aan de kinderen gaan. No offense.quote:Op maandag 26 mei 2014 06:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
(Zijn we er al?)
- Ik vind ze vies.
(Vooral als ze verkouden zijn, iewl. Ze vegen hun neus af met hun hand. Maar ook dat ze niet altijd hun handen (met zeep) wassen na toiletbezoek. Dat ze gewoon krabben als ze jeuk aan hun billen hebben. En ze vegen zich soms niet goed af na de grote boodschap.)
- Ik vind het ontzettend irritant dat ze tig keer hun bed uitkomen met de meest domme en debiele kutsmoezen.
- Ik vind het irritant dat ze avondeten niet gewoon opeten, maar bij voorbaat al zeggen dat ze het niet lusten/niet willen.
- Als ze zich vervelen zijn ze helemaal irritant. Vooral als ze speelgoed zat hebben om mee te spelen. En als ze door hebben dat je ergens naar kijkt gaan ze ervoor zitten.
Dit soort vragen zouden mensen die ze wel willen zich ook moeten stellenquote:Op maandag 26 mei 2014 06:22 schreef Amaris-Airlie het volgende:
Dat moet je hem maar extra duidelijk maken, dat je geen kinderen wil.
Heb je je wel afgevraagd w a a r o m je ze precies niet wil? Hoe ben je er zo zeker van dat je er niet geschikt voor zal zijn?
Doe vooral niet iets omdat hij het graag wil of het van je verwacht.
Ja inderdaad, sommigen nemen een kind zonder eigenlijk te beseffen wat het wel niet allemaal inhoudt.quote:Op maandag 26 mei 2014 07:18 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dit soort vragen zouden mensen die ze wel willen zich ook moeten stellen
Wow ben je ziek in je hoofd ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2014 06:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
(Zijn we er al?)
- Ik vind ze vies.
Niet aan beginnen dus. Als je het toch doet omdat je vriend het wil bel ik Jeugdzorg.quote:Op maandag 26 mei 2014 06:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
(Zijn we er al?)
- Ik vind ze vies.
Eindelijk een egoïst die durft toe te geven dat ze niet geschikt is voor het moederschap.quote:Op maandag 26 mei 2014 06:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
(Zijn we er al?)
- Ik vind ze vies.
Er zijn zat vaders en moeders die eigenlijk gruwelijk veel spijt hebben van kinderen.quote:Op maandag 26 mei 2014 07:25 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, sommigen nemen een kind zonder eigenlijk te beseffen wat het wel niet allemaal inhoudt.
Wat een onzin. Die nadelen vergeet je snel zodra je een kind hebt.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:37 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Er zijn zat vaders en moeders die eigenlijk gruwelijk veel spijt hebben van kinderen.
En ik weet zeker - en dit klinkt hard - dat sommige dodelijke ongelukjes met kinderen helemaal niet per ongeluk zijn gegaan...
Waarschijnlijk wil die gewoon kinderen, ongeacht wat. Want iedereen en hun moeder weet dat zoiets niet kan werken bij Brum.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:39 schreef Chai het volgende:
Ben wel benieuwd op basis waarvan jouw vriend een goede moeder in jou ziet.
Niemand die het natuurlijk zal toegeven, maar er zijn wel degelijk ouders de spijt hebben van hun kind(eren).quote:Op maandag 26 mei 2014 09:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die nadelen vergeet je snel zodra je een kind hebt.
Tenzij je psychotisch bent
Hij zei vroeger altijd dat hij een heel elftal wilde. Helaas voor hem gaat dat er niet komen.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil die gewoon kinderen
Neem je eigen ouders maar als voorbeeldquote:Op maandag 26 mei 2014 09:37 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Er zijn zat vaders en moeders die eigenlijk gruwelijk veel spijt hebben van kinderen.
En ik weet zeker - en dit klinkt hard - dat sommige dodelijke ongelukjes met kinderen helemaal niet per ongeluk zijn gegaan...
Wat dom.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Oja en wat ik nog ben vergeten: Ik heb diabetes. Als ik zwanger zou willen worden moet ik (zolang de zwangerschap loopt) gaan spuiten en dat weiger ik ooit te gaan doen.
Waarom?quote:Op maandag 26 mei 2014 07:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow ben je ziek in je hoofd ofzo?
Waardoor zou je die vergeten dan, wat is er zo leuk aan?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die nadelen vergeet je snel zodra je een kind hebt.
Tenzij je psychotisch bent
Omdat het met medicijnen ook prima gaat.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat dom.Als dat nodig is om je ziekte beter onder controle te hebben, waarom zou je dat dan als een koppige kleuter weigeren?
Je hebt het over 'ooit', wie zegt dat medicijnen voor altijd zullen voldoen?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:24 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Omdat het met medicijnen ook prima gaat.
Ik ben zelf niet ontzettend dik. Heb alleen een klein beetje buikvet teveel, daar komt het door. Zowel de diabetesverpleegkundige als de dokter vinden het raar dat ik diabetes heb. Normaal krijg je type 2 alleen als je echt dik bent.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt het over 'ooit', wie zegt dat medicijnen voor altijd zullen voldoen?
Je hebt zeker dat dikke mensen type. Bij type 1 moet je sowieso zelf spuiten of een pompje, is ook prima mee te leven en een zwangerschap hoeft helemaal geen problemen op te leveren.
quote:Op maandag 26 mei 2014 07:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat jij hartstikke geschikt bent voor kinderen. Je bent altijd heel vrolijk, hebt ontzettend veel geduld, rustig, stabiel. De lijst met goede eigenschappen is eindeloos.
Ik denk dat dat de kern van de hele klacht wel is ja.quote:
Jij verdiend een lieve man als mij.quote:Op maandag 26 mei 2014 05:57 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Omdat er hier een paar mietjes klagen dat ik stomme klachten open nu eens een echte klacht.
Ik zei gisteravond tegen mijn vriend dat ik absoluut niet geschikt ben voor kinderen. Waarom vroeg hij. Dus ik dat uitleggen. Zegt hij dat hij me kent en dat ik heus wel een goede moeder zal worden en dat iedereen het moet leren.
Excuse me?!
Ik zeg net dat ik er niet geschikt voor ben en ze niet wil. Wil hij dat een kind dan aandoen, dat hij/zij niet gewild is? Nee, maar dat zal toch niet gebeuren? Jij word een hartstikke goede moeder.![]()
Klacht: vriend die me niet serieus neemt en me blijkbaar niet kent. Anders had hij geweten dat ik absoluut niet geschikt ben voor kinderen.
lambalquote:Op maandag 26 mei 2014 13:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Jij verdiend een lieve man als mij.
Jou wil is mijn wet. Ja is ja, en nee is nee.
Laat dat maar je vriend lezen!
Hij moet jou gehoorzamen!!!!
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:06 schreef hoink581 het volgende:
Ik vind je redenen om geen kinderen te nemen nogal pietluttig. Niet dat ik hoop dat er daadwerkelijk een brummetje2.0 gespawned wordt, alsjeblieft niet. Voor je het weet heb je weer een zolder vol babylijkjes.
Maar ik weet dat jij evenals Roadtrip op negatieve aandacht kickt, dus ik had misschien ook niets anders moeten verwachten.
Betekenis pietluttig (ja moest het opzoekenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:06 schreef hoink581 het volgende:
Ik vind je redenen om geen kinderen te nemen nogal pietluttig. Niet dat ik hoop dat er daadwerkelijk een brummetje2.0 gespawned wordt, alsjeblieft niet. Voor je het weet heb je weer een zolder vol babylijkjes.
En jij bent besneden dus hou je mond.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:38 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Jij bent een piemelwijf.
Niet zo praten over haar!
Dank je. You're my hero.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:38 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Jij bent een piemelwijf.
Niet zo praten over haar!
Ik herinner me nog zieke fantasieën van jou over het sadistisch uitmoorden van mensen?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:18 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Een kindje vermoorden zal ik overigens niet doen. Ik sla nog niet eens vliegen dood.
Geen idee, maar tussen denken en doen zit een heel verschil.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog zieke fantasieën van jou over het sadistisch uitmoorden van mensen?
Dan moet je ze opvoeden godverdomme.quote:Op maandag 26 mei 2014 06:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
(Zijn we er al?)
- Ik vind ze vies.
Zijn het volgens jou puur opvoedingspunten, de dingen die ik noem?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:08 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dan moet je ze opvoeden godverdomme.
Mwah, druk zullen ze meestal toch wel zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:08 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dan moet je ze opvoeden godverdomme.
Dat niet, maar of uiteindelijk kutkinderen krijgt heb je zelf in de hand.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:11 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Zijn het volgens jou puur opvoedingspunten, de dingen die ik noem?
Dus in feite ben je gewoon een egoist?quote:Op maandag 26 mei 2014 06:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik vind het irritant dat ze avondeten niet gewoon opeten, maar bij voorbaat al zeggen dat ze het niet lusten/niet willen.
Iemand die geen kinderen wil is een egoïst?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:37 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
Dus in feite ben je gewoon een egoist?
Nee, iemand die deze redenen opgeeft, is een egoïst.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:59 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Iemand die geen kinderen wil is een egoïst?
Onderbouw eens.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:13 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
Nee, iemand die deze redenen opgeeft, is een egoïst.
Alleen wat betreft geld uitgeven aan zou egoïstisch zijn. De rest zie ik niet in waarom dat egoïstisch zou zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Spreekt redelijk voor zich lijkt me.
Omdat het allemaal punten zijn waar uit blijkt dat jij geen aandacht aan een ander wil besteden. En dat je dit überhaupt nog uitgelegd moet worden spreekt ook boekdelen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:17 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Alleen wat betreft geld uitgeven aan zou egoïstisch zijn. De rest zie ik niet in waarom dat egoïstisch zou zijn.
Je doet het er om.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:17 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Alleen wat betreft geld uitgeven aan zou egoïstisch zijn. De rest zie ik niet in waarom dat egoïstisch zou zijn.
En dit. Fuck zeg, wat kan TS wél normaal?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:16 schreef regiliopeace het volgende:
TS is het beste argument tegen WAJONG-uitkeringen. Wat een gare autist.
Klopt. Ik heb het liefst zo weinig mogelijk met een ander te maken.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Omdat het allemaal punten zijn waar uit blijkt dat jij geen aandacht aan een ander wil besteden.
Nee.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je echt eerlijk, zul je zelf toch ook moeten toegeven dat je eigenlijk gewoon een kutwijf bent. Toch?
ego·ïst (de; m,v; meervoud: egoïsten) 1iem. die alleen aan zichzelf denktquote:Op maandag 26 mei 2014 17:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het liefst zo weinig mogelijk met een ander te maken.
Nounou, kom op. Wees niet zo hard voor jezelf. Je bent gewoon een ontiegelijk kutwijf, meer niet. Is ook niets mis mee hoor, maar je moet het wel even beseffen.quote:
Mij is het nog steeds een raadsel waarom dat deze jongen überhaupt bij de TS in kwestie is gebleven.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:49 schreef probeer het volgende:
En het maar raar vinden dat haar vriend haar niet serieus neemt
Dat vroeg ik me al af toen TS ooit eens een topic opende waarin ze uit de doeken deed wat voor een sukkel haar vriend wel niet is, en dat hij zo slecht is in bed, en stink/zweet voeten heeft. En meer van dat irrationele gezeik dat alleen van iemand kan komen die niet helemaal goed in haar bovenkamer is.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mij is het nog steeds een raadsel waarom dat deze jongen überhaupt bij de TS in kwestie is gebleven.
Nee. 1 + 1 = 2 geld hier niet voor. Dat ik niet graag met mensen omga betekent niet automatisch dat ik egoïstisch ben.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:48 schreef probeer het volgende:
[..]
ego·ïst (de; m,v; meervoud: egoïsten) 1iem. die alleen aan zichzelf denkt
Naja, als je nog in je broek schijt en niet fatsoenlijk je billen kan afvegen dan valt daar zeker iets over te zeggen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:52 schreef probeer het volgende:
Ik kan er niets anders van maken dan dat vriendlief ze ook niet allemaal op een rijtje heeft. Soort zoekt soort, ofzo.
Nee ben ik niet. Mijn ouders hebben veel vrienden bij wie ik allemaal geliefd ben. En bij (schoon)familie ben ik geliefd.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nounou, kom op. Wees niet zo hard voor jezelf. Je bent gewoon een ontiegelijk kutwijf, meer niet. Is ook niets mis mee hoor, maar je moet het wel even beseffen.
Klopt. Maar wel dat je het doen van enige moeite voor een ander ziet als een inbreuk op de aandacht die jij aan jezelf wil besteden.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:52 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee. 1 + 1 = 2 geld hier niet voor. Dat ik niet graag net mensen omga betekent niet automatisch dat ik egoïstisch ben.
Jammer dat je ouders je voorliegen. Je vrienden 'houden het met je uit'. Geloof me maar, ze zijn opgelucht als je even niet bij ze bent.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:54 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee ben ik niet. Mijn ouders hebben veel vrienden bij wie ik allemaal geliefd ben. En bij (schoon)familie ben ik geliefd.
Dat topic inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Naja, als je nog in je broek schijt en niet fatsoenlijk je billen kan afvegen dan valt daar zeker iets over te zeggen.
Hey, het is geen verplichting hoor om kinderen te krijgen!quote:Op maandag 26 mei 2014 17:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel dat je het doen van enige moeite voor een ander ziet als een inbreuk op de aandacht die jij aan jezelf wil besteden.
"ik wil geen kind dat om 7 uur al wakker is, omdat ik tot 9 in mijn bed wil blijven liggen."
Maar het heeft toch geen zin om te proberen een normaal gesprek met je te voeren, omdat je gewoon een beetje raar in je hoofd bent. Dat bedoel ik verder niet eens lullig of zo, maar je lult alles voor jezelf toch wel weer recht. Heeft gewoon geen zin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |