quote:Op maandag 26 mei 2014 05:32 schreef ChocoFan het volgende:
nee ben er nog en denk dat bacon in slaap is gevallen
hihi ja als je crea bent wel jaquote:Op maandag 26 mei 2014 05:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik ken je straks bij elkaar puzzelen.
Weltrusten, sweat dreamsquote:Op maandag 26 mei 2014 05:34 schreef ChocoFan het volgende:
slaap lekker voor diegene die nog wakker zijn en nog gaan slapen![]()
![]()
en goede morgen voor de vroege vogels onder ons![]()
nee johquote:Op maandag 26 mei 2014 05:32 schreef ChocoFan het volgende:
nee ben er nog en denk dat bacon in slaap is gevallen
en kaas ?quote:Op maandag 26 mei 2014 06:47 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zal ik uitsmijter spek voor je bakken schat!
Ze zijn ook irritant.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind het echt bizar om te zien hoe verschillend de meningen hier zijn tov van mij. Komt dat omdat ik geen streams zie? Rienk en Dennis worden hier gezien als aanwinsten terwijl ze m.i. ongelofelijk irritant zijn. Zo'n Dennis zit alleen maar te zeuren dat ze maar dingen van hem moeten accepteren terwijl hij zelf niks van anderen accepteert. Rienk doet precies hetzelfde. Komt dat alleen maar door montage?
Ik denk toch dat het ook een individuele belevenis is. Op tv vind ik Rienk er best goed uit komen, terwijl ik hem op de streams als zeer ergerlijk ervaar. Dennis komt er op tv in mijn ogen minder goed vanaf, terwijl ik hem op basis van de streams juist zeer waardeer.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind het echt bizar om te zien hoe verschillend de meningen hier zijn tov van mij. Komt dat omdat ik geen streams zie? Rienk en Dennis worden hier gezien als aanwinsten terwijl ze m.i. ongelofelijk irritant zijn. Zo'n Dennis zit alleen maar te zeuren dat ze maar dingen van hem moeten accepteren terwijl hij zelf niks van anderen accepteert. Rienk doet precies hetzelfde. Komt dat alleen maar door montage?
helaas wel melkchocoladequote:Op maandag 26 mei 2014 16:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Van een onschuldig choco ijsje naar een verleidelijke bonbon!
dank je dank jequote:
echt welquote:Op maandag 26 mei 2014 16:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Van een onschuldig choco ijsje naar een verleidelijke bonbon!
weet je niet hoe moeilijk het is om een goede foto te makenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maak jij er toch puur van, jij bent haske goed in de dingen, o wacht ik had groen haar.![]()
Ik heb een mond en een oog voorbij zien komen, niks mis mee maar deze is leukerderder!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dank je dank je![]()
ik had vanacht een andere maar durfde hem toch niet te houden ivm eventuele slechte commentaren
ook al zou het me geen fuck moeten boeien. maar ja
vuile gluurderquote:Op maandag 26 mei 2014 16:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb een mond en een oog voorbij zien komen, niks mis mee maar deze is leukerderder!
toch zou ik die van mijn eigen mond nog steeds gewoon willen. en fuck it al gezegd, maar wil geen vervelende reacties dus heb hem maar in mijn foobo gezetquote:Op maandag 26 mei 2014 16:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb een mond en een oog voorbij zien komen, niks mis mee maar deze is leukerderder!
lol dat kleine plaatje was erg verpixeld en blond is een moeilijke kleurquote:Op maandag 26 mei 2014 16:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maak jij er toch puur van, jij bent haske goed in de dingen, o wacht ik had groen haar.![]()
toen was ik toch nog niet bezig. dacht dat ik later was begonnenquote:
ik wilde het van de week eerst aan jouzi vragen of hij een ui wilde maken voor mij maar toen dacht ik fuck it, kom op je kan het heus zelf wel uitzoeken allemaalquote:Op maandag 26 mei 2014 16:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat kleine plaatje was erg verpixeld en blond is een moeilijke kleur
In joez zn onderpeur zit ie nuquote:Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef ChocoFan het volgende:
en shit ik raak nu verward door mijn eigen ui, zoek heel de tijd een bruin vlekje maar dat ben ik niet meer
Je kunt je eigen posts ook een kleurtje gevenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef ChocoFan het volgende:
en shit ik raak nu verward door mijn eigen ui, zoek heel de tijd een bruin vlekje maar dat ben ik niet meer
je kan trouwens je eigen posts een andere kleur geven.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef ChocoFan het volgende:
gayyyyyquote:Op maandag 26 mei 2014 16:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
je kan trouwens je eigen posts een andere kleur geven.
ziet een ander dat dan ook of alleen ik, want dat zou misschien wel handig zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt je eigen posts ook een kleurtje geven
rozequote:
zie je alleen zelf, staat bij settings naast de profiel knop en dan:quote:Op maandag 26 mei 2014 16:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ziet een ander dat dan ook of alleen ik, want dat zou misschien wel handig zijn.
en ja soms durf ik niet op een knopje te drukken omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren
daarom oefen ik ook als er bijna niemand is hier en de meeste slapen
dank je maar ik had het al gevonden, goed hequote:Op maandag 26 mei 2014 16:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
zie je alleen zelf, staat bij settings naast de profiel knop en dan:
[ afbeelding ]
ik geloof dat ik te vroeg sprak ja want teruglezen is wel makelijker nuquote:Op maandag 26 mei 2014 16:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Irritant? Vet relaxt als je hele stukken terug aan het kijken bent.
Welke kleur heb je gekozen?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik geloof dat ik te vroeg sprak ja want teruglezen is wel makelijker nu
echt he, jaren lid en nooit onderzocht zulke dingen
ja maar dacht dat je het misschien had veranderdquote:Op maandag 26 mei 2014 16:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol de zijkanten ook? PAARS?ik heb rose toch
Parlalyquote:Op maandag 26 mei 2014 16:53 schreef Parlay het volgende:
Geinig en handig die kleurtjesGelijk ingesteld.
Mooie ava, chocofan
Die van jou vind ik ook geweldig!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:53 schreef Parlay het volgende:
Geinig en handig die kleurtjesGelijk ingesteld.
Mooie ava, chocofan
Thanxquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee![]()
zo ging het echt bijna.
en het regent en het doet.
en ik ben doorweekt
ach gosquote:Op maandag 26 mei 2014 18:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee![]()
zo ging het echt bijna.
en het regent en het doet.
en ik ben doorweekt
ik heb geen bankquote:Op maandag 26 mei 2014 18:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ach gos
snel natte kleren uit en iets comfortabels aantrekken en lekker op de bank kruipen ofzo
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:04 schreef isax het volgende:
[..]
een hele fijne stoel![]()
ik heb serieus mijn geld voor een bank in deze stoel gepropt
als de stoel goed is is dat toch juist mooiquote:Op maandag 26 mei 2014 18:04 schreef isax het volgende:
[..]
een hele fijne stoel![]()
ik heb serieus mijn geld voor een bank in deze stoel gepropt
ik heb nog een stoel maar daar zit ik nooit inquote:Op maandag 26 mei 2014 18:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dat is een heerlijke stoel om in weg te kruipen ja
ja dat snap ik dan wel, staat ie ook wel veilig voor de hondjes danquote:Op maandag 26 mei 2014 18:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb nog een stoel maar daar zit ik nooit in![]()
kwam er achter hoeveel die waard is en nu durf ik niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |