helaas wel melkchocoladequote:Op maandag 26 mei 2014 16:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Van een onschuldig choco ijsje naar een verleidelijke bonbon!
dank je dank jequote:
echt welquote:Op maandag 26 mei 2014 16:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Van een onschuldig choco ijsje naar een verleidelijke bonbon!
weet je niet hoe moeilijk het is om een goede foto te makenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maak jij er toch puur van, jij bent haske goed in de dingen, o wacht ik had groen haar.![]()
Ik heb een mond en een oog voorbij zien komen, niks mis mee maar deze is leukerderder!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dank je dank je![]()
ik had vanacht een andere maar durfde hem toch niet te houden ivm eventuele slechte commentaren
ook al zou het me geen fuck moeten boeien. maar ja
vuile gluurderquote:Op maandag 26 mei 2014 16:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb een mond en een oog voorbij zien komen, niks mis mee maar deze is leukerderder!
toch zou ik die van mijn eigen mond nog steeds gewoon willen. en fuck it al gezegd, maar wil geen vervelende reacties dus heb hem maar in mijn foobo gezetquote:Op maandag 26 mei 2014 16:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb een mond en een oog voorbij zien komen, niks mis mee maar deze is leukerderder!
lol dat kleine plaatje was erg verpixeld en blond is een moeilijke kleurquote:Op maandag 26 mei 2014 16:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maak jij er toch puur van, jij bent haske goed in de dingen, o wacht ik had groen haar.![]()
toen was ik toch nog niet bezig. dacht dat ik later was begonnenquote:
ik wilde het van de week eerst aan jouzi vragen of hij een ui wilde maken voor mij maar toen dacht ik fuck it, kom op je kan het heus zelf wel uitzoeken allemaalquote:Op maandag 26 mei 2014 16:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat kleine plaatje was erg verpixeld en blond is een moeilijke kleur
In joez zn onderpeur zit ie nuquote:Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef ChocoFan het volgende:
en shit ik raak nu verward door mijn eigen ui, zoek heel de tijd een bruin vlekje maar dat ben ik niet meer
Je kunt je eigen posts ook een kleurtje gevenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef ChocoFan het volgende:
en shit ik raak nu verward door mijn eigen ui, zoek heel de tijd een bruin vlekje maar dat ben ik niet meer
je kan trouwens je eigen posts een andere kleur geven.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef ChocoFan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |