Nee hoor. Op dit moment liggen de peilingen pro-EU. En tegen de tijd dat zo'n referendum er komt (als die er al komt) al helemaal. Crisis een beetje voorbij, etc.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Volgens de peilingen ligt dat anders..
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:34 schreef Tchock het volgende:
Van mij part was het een politieagent of is hij naar gevallen.
Ik heb ook niet gezegd dat er bewijs is, maar ik denk logisch na.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:34 schreef Tchock het volgende:
Geef mij één stukje bewijs dat dit een antifa was en ik geloof je meteen, maar het enige wat jij doet is blaten en stoken.
Volgens mij zijn het, na India, de grootste democratische verkiezingen ter wereld.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heb ik het even niet over. Puur het idee. Dat zijn meer mensen dan mochten stemmen op Obama.
Nee:quote:Op maandag 26 mei 2014 00:34 schreef MilaNL het volgende:
Nee hoor. Op dit moment liggen de peilingen pro-EU. En tegen de tijd dat zo'n referendum er komt (als die er al komt) al helemaal. Crisis een beetje voorbij, etc.
Eh, daar gaat het pro-EU-standpunt aan kop.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee:
https://en.wikipedia.org/(...)uropean_Union#2014_2
Eh.. ik zie meer stay dan leave hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee:
Alsof Cameron dat ooit zou doorzetten, spierballen politiek om niet weggevaagd te worden door de UKIP.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:28 schreef Nintex het volgende:
Zie ook Camerons plan om een referendum te houden over het EU lidmaatschap.
Ik weet niet of er Chinese verkiezingen zijn, maar als dat niet geval is moet je wel gelijk hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het, na India, de grootste democratische verkiezingen ter wereld.
Zelfs niet in staat een simpel tabelletje te lezen. Zet je zelf toch niet zo voor aap joh.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee:
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Eh, daar gaat het pro-EU-standpunt aan kop.
Als je even verder naar onder kijkt zie je bij een ander peil bureau meer leave. En natuurlijk veel unsure.quote:
Voor een parlement dat niets te vertellen heeft.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het, na India, de grootste democratische verkiezingen ter wereld.
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs niet in staat een simpel tabelletje te lezen. Zet je zelf toch niet zo voor aap joh.
Als je even naar onder kijkt zie je oude peilingen.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[..]
Als je even verder naar onder kijkt zie je bij een ander peil bureau meer leave. En natuurlijk veel unsure.
Maar ik wou zeggen dat het helemaal niet zeker is of ze erin blijven of niet bij een referendum.
Moet je je dan de Indiase verkiezingen eens voorstellen. Verkiezingen voor een parlement dat wél iets te vertellen heeft, in een land dat twee keer zo veel inwoners heeft als de EU.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voor een parlement dat niets te vertellen heeft.
Goede reactie man.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als je even naar onder kijkt zie je oude peilingen.
Ach, wil je dat ik het nog eens benadruk? Prima hoor. Wat jij zei was dat op dit moment anti-EU voor ligt. Kijken we op die pagina die je stuurt, dan zien we dat bij de ene poll de laatste 11 polls pro-EU uitkwamen, en bij de andere de laatste vier. Dat is dus op dit moment pro-EU. Ik kan er verder ook niets aan doen dat jij dit niet snapt.quote:
Ik heb mijn grote twijfels of parlement in India wel wat te vertellen heeft.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Moet je je dan de Indiase verkiezingen eens voorstellen. Verkiezingen voor een parlement dat wél iets te vertellen heeft, in een land dat twee keer zo veel inwoners heeft als de EU.
Ik zei "Op dit moment liggen de peilingen pro-EU." Letterlijk citaat. En dat klopt.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Goede reactie man.
Je lulde net gewoon flauwe kul, het is niet zeker dat ze in de EU blijven.
Waarschijnlijk maken gaan de grote bedrijven in de UK dan driftig campagne voeren voor Labour.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof Cameron dat ooit zou doorzetten, spierballen politiek om niet weggevaagd te worden door de UKIP.
Jazeker. India is een echte democratie, nog geen maand geleden hebben ze daar landelijke verkiezingen gehad die een politieke aardverschuiving teweegbrachten.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn grote twijfels of parlement in India wel wat te vertellen heeft.
Zei ik niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
Wat jij zei was dat op dit moment anti-EU voor ligt.
Tellen is moeilijk? De laatste 11 polls zijn niet pro-EU.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
Kijken we op die pagina die je stuurt, dan zien we dat bij de ene poll de laatste 11 polls pro-EU uitkwamen, en bij de andere de laatste vier.
Nee:quote:Op maandag 26 mei 2014 00:41 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik zei "Op dit moment liggen de peilingen pro-EU." Letterlijk citaat. En dat klopt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:29 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Moet 'ie vooral doen. UK blijft toch wel in de EU.
Die zijn dan aardig rustig verlopen dit keer.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Jazeker. India is een echte democratie, nog geen maand geleden hebben ze daar landelijke verkiezingen gehad die een politieke aardverschuiving teweegbrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |