Nog even een beetje geduld jaquote:Op zondag 25 mei 2014 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
Welke hunt
Beetje lekker maken met een hunt terwijl er niets is zeker
Do not havequote:Op zondag 25 mei 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog even een beetje geduld ja
Het begint over 6 minuten
Al ingelogd?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Do not have
Maar ik zie het nu staan inderdaad
quote:
Ze hebben een tablet als eerste aanbiedingquote:Op maandag 26 mei 2014 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, zal zo de tablet erbij pakken
Kijken of ik weer geluk heb deze keer ermee
Misschien. Maar als de aanbiedingen saai zijn en het is hier niet gezellig ga ik niet heul de nacht opblijven hoorquote:
Jup, net begonnenquote:
Jimboquote:
Nu een volledige, die laatst was een home & Livingquote:
op deze passen ook andere opzetstukjesquote:
Je kan er ook iets anders opzetten dan een borsteltje natuurlijkquote:
Hoe is t pop ?quote:
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan er ook iets anders opzetten dan een borsteltje natuurlijk
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk voor vrouwen, not so much voor ons mannenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoorquote:
Tuurlijk wel, beetje avontuurlijk denkenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk voor vrouwen, not so much voor ons mannen
Ah daar is niks mee, val je heerlijk van af.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Had vrijdag denk ik last van voedselvergiftiging, maar was gelukkig vrij, en gister en vandaag niet zo druk op werk gehad.
En jij
Lijkt me niet prettig een tandenborstel in je reetquote:Op maandag 26 mei 2014 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, beetje avontuurlijk denken
Oh balen.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah daar is niks mee, val je heerlijk van af.
Hier t zelfde als altijd, nogsteeds werkeloos en verveeld thuis
Je moet natuurlijk wel lezen wat ik postte hč?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me niet prettig een tandenborstel in je reet
quote:
Maar deze verwijdert meer plak!quote:Op maandag 26 mei 2014 00:08 schreef Fiorano het volgende:
Pf duurt lang, ik hoef geen tandenborstel.
Melleynquote:
Nee, de 3e hunt zonder ban al !quote:Op maandag 26 mei 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh balen.
Maar je hebt geen ban nu![]()
En ik heb liever geen voedselvergiftiging dan wel hoor![]()
Was echt naar
ceesquote:
pics !quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, de 3e hunt zonder ban al !
Laten we het vieren met slagroomtaart en een band !
Spannond, maar ik heb een kater die m'n tanden schoon liktquote:
als je hem zonder bailey's maakt, dan kom ik hem graag opetenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:10 schreef essnhills het volgende:
Ik ga denk ik morgen ofzo een baileys cheesecake maken.
Nee joh dat gaat hem hier niet worden. Paupertraag internet en heb alleen mn mobiel.quote:
Dan nog lijkt het me niet prettig.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel lezen wat ik postte hč?
[..]
Maar houdt jouw kat dat ook 28 minuten vol dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:10 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Spannond, maar ik heb een kater die m'n tanden schoon likt
Nee werd vanavond pas officieel via de mail aangekondigd, en afgelopen donderdag geloof ik zag ik het voorbij komen op facebook en heb ik hier gepostquote:Op maandag 26 mei 2014 00:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee joh dat gaat hem hier niet worden. Paupertraag internet en heb alleen mn mobiel.
Maar deze hunt is niet aangekondigd of heb ik wat gemist?
Nee, maar dr kat kan wel het zelfde doel bereiken als deze tandenborstel met speciaal opzetstukjequote:Op maandag 26 mei 2014 00:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar houdt jouw kat dat ook 28 minuten vol dan?
En heeft jouw kat een ergonomische greep>?
Saaiquote:
Weet je dat zeker? Ik kan me zo dingen indenken met een kat die minder prettig zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 00:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, maar dr kat kan wel het zelfde doel bereiken als deze tandenborstel met speciaal opzetstukje
Nope.quote:
Ik ben een hij :|quote:Op maandag 26 mei 2014 00:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, maar dr kat kan wel het zelfde doel bereiken als deze tandenborstel met speciaal opzetstukje
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:13 schreef Melleyn het volgende:
Hmm oke apart.
wel jammer, had nu wel wat geld om uit te geven![]()
jullie veel succes in ieder geval
Geen idee, probeer het eens uitquote:Op maandag 26 mei 2014 00:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik kan me zo dingen indenken met een kat die minder prettig zijn
Ik heb geen katquote:
Je was nu toch al te laatquote:Op maandag 26 mei 2014 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog is dat ding maar 15.000.
Dat red ik ook wel op andere manieren.
Misschien komt er straks nog wel een deluxe versie voorbijquote:Op maandag 26 mei 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je was nu toch al te laat![]()
Of je moet het met oortjes willen proberen
Oeh spannend!quote:Op maandag 26 mei 2014 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien komt er straks nog wel een deluxe versie voorbij
Ik ook niet.quote:
Helemaal rode oortjes nu danquote:Op maandag 26 mei 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
Jeeeeej, na die ellendige oordopjes willen mensen vast een koptelefoon![]()
![]()
Het is wel draagbaar anders.quote:
Jup, maar nog niet zo superboeiend tot nu toequote:
Ik heb altijd rode oortjesquote:
Anders wel dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, maar nog niet zo superboeiend tot nu toe
Nja je kan het ook overdrijvenquote:
Ik heb al een koptelefoonquote:Op maandag 26 mei 2014 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou koop er dan 1, staat nog steeds op 100%
Scheelt wel eens. Soms komen er redelijk veel voorbijquote:Op maandag 26 mei 2014 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil een televisie. maar niet zijn er zeker niet zo veel?
wat kan je winnen, een box? _o-quote:
Tijdje terug hebben ze 2x een 50-55" gehad, wellicht dat er daar een paar van over zijn gebleven.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil een televisie. maar niet zijn er zeker niet zo veel?
maar ik hoef er eigenlijk ook maar 1quote:Op maandag 26 mei 2014 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scheelt wel eens. Soms komen er redelijk veel voorbij
Welnee, 3 tv's hebben is altijd handigquote:
das woarquote:Op maandag 26 mei 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, 3 tv's hebben is altijd handig
quote:
Dat zijn ze normaal ook welquote:Op maandag 26 mei 2014 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
Nah had toch wel verwacht dat die SD kaart snel weg zou zijn
Zo af en toe komt er echt wel een goeie aanbieding langs jaquote:Op maandag 26 mei 2014 00:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zitten er nu echt extreem goede dingen tussen af en toe, of gewoon een beetje korting?
Zag het tussen de AT staan (dat er een hunt bezig was) dus ben eens en kijkje komen nemen. Pas 1 ding gezienquote:Op maandag 26 mei 2014 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo af en toe komt er echt wel een goeie aanbieding langs ja![]()
Maar je moet het maar net nodig hebben natuurlijk.
Het gaat nu wel erg traag jaquote:Op maandag 26 mei 2014 00:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zag het tussen de AT staan (dat er een hunt bezig was) dus ben eens en kijkje komen nemen. Pas 1 ding gezien
Wat heb je zoal nodig?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel wat spulletjes voor in huis nodig, Aleeen dat zie ik nog weinig
Ahquote:Op maandag 26 mei 2014 00:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
verlichting,tv, iets leuks voor een bar die ik wil maken, enikziewelwatervoorbijkomt
datis hoelang het nog duurt voor het volgende artikel komt, maar als het echt te traag gaat dan doen ze wel een ander artikel (na een 20 minuten ofzo)quote:
1dagskoopjes heeft dus ook een gong als het product is uitverkocht en een belletje als er een nieuwe isquote:Op maandag 26 mei 2014 00:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Aaaah, ik keek hier http://www.ibood.com/nl/nl/
Ja heuj, ik vraag toch heul geen specificatiesquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
en een echte man scheert zich met een scheermes niet
Dat gaan de betere aanbiedingen altijdquote:
Alles apart.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moet je zeg maar elk product apart betalen/gegevens invullen etc, of kun je gewoon alles in een winkelwagen gooien en uiteingelijk alles ineens betalen
3 maar?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik heb er 3 gekocht op aanraden van essnhils
Verstandigquote:Op maandag 26 mei 2014 00:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik heb er 3 gekocht op aanraden van essnhils
Elektronica is vaak snel weg jaquote:Op maandag 26 mei 2014 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat gaan de betere aanbiedingen altijd
Er komen vast nog meer tv's langs hč?quote:
Goed, maar als je op "ik nem er een" klikt, moet je voor elk product dus niet alles opieuw invullen? En bijv. betalen via Ideal duurt alitijd wel even... (heb geen creditcard namelijk)quote:Op maandag 26 mei 2014 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles apart.
Gegevens van te voren invullen is wel aan te raden,v oor als je een snelle hebt zoals die tv van net, of nog sneller.
Op het moment dat je op de betaalpagina zit heb je het product al geloof ik. Maar als het dan alsnog niet lukt dan komt ie later wel weer tterugquote:Op maandag 26 mei 2014 00:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Goed, maar als je op "ik nem er een" klikt, moet je voor elk product dus niet alles opieuw invullen? En bijv. betalen via Ideal duurt alitijd wel even... (heb geen creditcard namelijk)
Als je op ideal zit is die al 'gereserveerd'quote:Op maandag 26 mei 2014 00:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Goed, maar als je op "ik nem er een" klikt, moet je voor elk product dus niet alles opieuw invullen? En bijv. betalen via Ideal duurt alitijd wel even... (heb geen creditcard namelijk)
Als je op ik neem er een klikt dan kom je eerst in een scherm met je adresgegevens, diekun je van te voren dus al invullen, dan op verder klikken, dan kom je in een scherm waar je betaalmethode moet selecteren (bijvoorbeeld ideal) en je bank moet selecteren. En dan op betalen klikken. En pas als je in je betaalscherm van de bank zit heb je er echt een gereserveerd. En dan heb je geloof ik een kwartier om het te betalen.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah ok, dus dat gaat zo. Heb opzich oortjes nodig. Misschien 2 PC schermen. Eens in de gaten houden.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je op ik neem er een klikt dan kom je eerst in een scherm met je adresgegevens, diekun je van te voren dus al invullen, dan op verder klikken, dan kom je in een scherm waar je betaalmethode moet selecteren (bijvoorbeeld ideal) en je bank moet selecteren. En dan op betalen klikken. En pas als je in je betaalscherm van de bank zit heb je er echt een gereserveerd. En dan heb je geloof ik een kwartier om het te betalen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah ok, dus dat gaat zo. Heb opzich oortjes nodig. Misschien 2 PC schermen. Eens in de gaten houden.
Bedankt allemaal!!
Ze hebben het beetje tempo van net er idd vrij snel weer uit gehaald met die tasquote:Op maandag 26 mei 2014 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
dit gaat wel weer even duren, tijd om een biertje open te trekken *PLOP*
Tot dinsdagavond 23.59quote:Op maandag 26 mei 2014 00:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tot hoe lang duurt dit? Niet dat ik iets te doen heb, maar heb geen eten en drinken
nog 47uurquote:Op maandag 26 mei 2014 00:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tot hoe lang duurt dit? Niet dat ik iets te doen heb, maar heb geen eten en drinken
Dinsdagavond 12 uurquote:Op maandag 26 mei 2014 00:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk overlevingspakket? Die je vanavond aan mij hebt gegeven?quote:Op maandag 26 mei 2014 00:57 schreef RocketRogiani het volgende:
Jaa, lekker inkopen doen qua overlevingspakket ^^
Eentje voor je groenten, eentje voor je vlees, eentje voor je brood en eentje voor je vis natuurlijk. Duh.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom zou je snijplanken niet gewoon bij de Blokker halen, en waarom heb je er 4 nodig
Dat niet wetenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eentje voor je groenten, eentje voor je vlees, eentje voor je brood en eentje voor je vis natuurlijk. Duh.
Ik ook niet. Denk je dat ik ze ook kan insteken op het betonnen balkon?quote:
Precies!quote:
Mijn vlees wordt besmet door afgewassen boontjes, jaja. Niet dat ik zelf uberhaubt kan koken, maargoed.quote:
je kan het proberen. eerst dan een boormachine kopen op de huntquote:Op maandag 26 mei 2014 01:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet. Denk je dat ik ze ook kan insteken op het betonnen balkon?
Goed idee!quote:Op maandag 26 mei 2014 01:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
je kan het proberen. eerst dan een boormachine kopen op de hunt
Geen idee, ik kreeg alleen de doos met accessoiresquote:
vertel....quote:Op maandag 26 mei 2014 01:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg alleen de doos met accessoires
Daar hadden ze vast niet die snijplanken danquote:Op maandag 26 mei 2014 01:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies!
Hadden ze dat donderdag nou maar gewetenVrijdag voedselvergiftiging
Voor in de toekomst dan!quote:Op maandag 26 mei 2014 01:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mijn vlees wordt besmet door afgewassen boontjes, jaja. Niet dat ik zelf uberhaubt kan koken, maargoed.
ik had een box gescoord bij de hunt. En die zat vol met toffe dingen, én dat camera ding. Alleen was dat doosje niet helemaal ehm, compleetquote:
ja, heb je een lege doos ja?quote:
Blijkbaar niet neequote:Op maandag 26 mei 2014 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar hadden ze vast niet die snijplanken dan
hmmm en wat zat er verder inquote:Op maandag 26 mei 2014 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik had een box gescoord bij de hunt. En die zat vol met toffe dingen, én dat camera ding. Alleen was dat doosje niet helemaal ehm, compleet![]()
En toen kreeg ik de keuze om het of zo te laten, of de hele box terug te sturen en m'n geld terug te krijgen.
Ik ben expert in dozen uitpakken hč?quote:
Watquote:Op maandag 26 mei 2014 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik had een box gescoord bij de hunt. En die zat vol met toffe dingen, én dat camera ding. Alleen was dat doosje niet helemaal ehm, compleet![]()
En toen kreeg ik de keuze om het of zo te laten, of de hele box terug te sturen en m'n geld terug te krijgen.
oh....quote:Op maandag 26 mei 2014 01:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben expert in dozen uitpakken hč?
Pff dat weet ik niet meer hoor.quote:
quote:
Dus ess, vertel eens wat leuksquote:
Zo'n box is altijd met restpartijen hč?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat![]()
En niet eens een andere even sturen die wel compleet is.
Er kwam vanmiddag een vrouwtje naar me toe op werk en die zei 'ah daar ben je, ik zocht jou. Ja je was net zo vrolijk en vriendelijk, en ik wou nog wat aan je vragen'quote:
en wat vroeg ze?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er kwam vanmiddag een vrouwtje naar me toe op werk en die zei 'ah daar ben je, ik zocht jou. Ja je was net zo vrolijk en vriendelijk, en ik wou nog wat aan je vragen'
quote:
Wen er maar aanquote:
I know, maar dan nog. Maargoed gelukkig wel aardige waarde dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n box is altijd met restpartijen hč?
En die box was behoorlijk goed gevuld, en in totaal ook zonder die camera nog veel meer geld waard dan dat ik betaalde
Dat weet ik niet meer eigenlijkquote:
Stel ik wil hem, en dan toch maar niet. Dan is hij al weg, maar koop ik hem niet en is hij er nog. Komt hij dan in zon restpartij terecht?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Wen er maar aanEr gaan producten nog sneller
quote:
Jupquote:Op maandag 26 mei 2014 01:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I know, maar dan nog. Maargoed gelukkig wel aardige waarde dan.
de iboot ?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer eigenlijk
Vast hoe laat de laatste boot zou vertrekken ofzo.
Nachtversnellingquote:
Zo'n box waar ik het over had maken ze altijd van te voren al, maar soms wel met restpartijen van andere hunts idd, maar lang niet altijd.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stel ik wil hem, en dan toch maar niet. Dan is hij al weg, maar koop ik hem niet en is hij er nog. Komt hij dan in zon restpartij terecht?
Ze mogen het alleen wel wat meer verdelen vind ik, had vorige box 2 playbooks erinquote:Op maandag 26 mei 2014 01:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jupvond het toen ook niet zo fijn
Maar goed, ik mocht eigenlijk niet klagen
Sowieso was 3 boxen scoren in 1 hunt al onmogelijk eigenlijk
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze mogen het alleen wel wat meer verdelen vind ik, had vorige box 2 playbooks erin
Niet dat dat erg is maar als ik andere zag op tweakers heb ik geluk gehad denk ik
Wat moet je ermeequote:Op maandag 26 mei 2014 01:13 schreef Fokker89 het volgende:
deze zaklamp schijnt HAHA SCHIJNT wel goed te zijn.....ik twijfel nog
Aan de ene kant denk ik 'JA! Een zaklamp is altijd wel handig, misschien moet ik er ook eentje kopen.'quote:Op maandag 26 mei 2014 01:13 schreef Fokker89 het volgende:
deze zaklamp schijnt HAHA SCHIJNT wel goed te zijn.....ik twijfel nog
Zolang ik maar eruit haal wat ik ervoor betaal vind ik het niet zo ergquote:Op maandag 26 mei 2014 01:13 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Je moet idd ook nog maar geluk hebben met wat voor box je krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang ik maar eruit haal wat ik ervoor betaal vind ik het niet zo erg
Dit was die van maart vorige;Plaatje doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
We weten nog niet eens of er deze huntw el boxen zijn hč?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:16 schreef Fokker89 het volgende:
Is de box er nu nog in 3 prijzen? of is het 1 vaste prijs?
Het is niet echt spannend neequote:Op maandag 26 mei 2014 01:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kom morgen wel even kijken, weinig boeiends so far.
een stofzuigerquote:Op maandag 26 mei 2014 01:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kom morgen wel even kijken, weinig boeiends so far.
Je moeders blij maken natuurlijkquote:Op maandag 26 mei 2014 01:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
Woon thuis, kook niet, stofzuig niet, wat moet ik hiermee
nee nee maar hoe was het de laatste keren? heb er namelijk al 2 jaar niet meer aan meegedaanquote:Op maandag 26 mei 2014 01:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
We weten nog niet eens of er deze huntw el boxen zijn hč?
Laatste keren waren ze egloof ik allemaal 100 euroquote:Op maandag 26 mei 2014 01:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee nee maar hoe was het de laatste keren? heb er namelijk al 2 jaar niet meer aan meegedaan
Jaquote:Op maandag 26 mei 2014 01:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dacht ik ook
Hopelijk straks weer een kijken wat ze nu weer erin stoppen
Je bent ginger?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:19 schreef essnhills het volgende:
Ja heuj, alsof ik als ginger genoeg heb aan factor 15
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:19 schreef Fokker89 het volgende:
Deze gaat essnhills kopen, kan niet anders
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:19 schreef essnhills het volgende:
Ja heuj, alsof ik als ginger genoeg heb aan factor 15
Naja, roodblond iigquote:Op maandag 26 mei 2014 01:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je bent ginger?![]()
Dacht dat je misschien op die meid van de foto leek
Ik gebruik factor 50+quote:
quote:
.Ja belachelijkquote:Op maandag 26 mei 2014 01:21 schreef .Bankbiljet het volgende:
Alle fokkers zitten toch binnen op zolder, wat moeten we nou met zonnebrandcreme.
pis bruin is best mooi hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 01:20 schreef essnhills het volgende:
En ik heb een hele blanke huid. Volgens mij staat een kleurtje mij niet eens
Ik blijf liever wit denk ik danquote:
SOWIESOquote:
*steel mij! Breek mij open!*quote:
Meestal wel als je met een koffer loopt hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 01:23 schreef S95Sedan het volgende:
Die koffer schreeuwt toerist
Ga je toch niet mee lopen.
Precies.quote:
Ditquote:Op maandag 26 mei 2014 01:23 schreef S95Sedan het volgende:
Die koffer schreeuwt toerist
Ga je toch niet mee lopen.
ja tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:24 schreef essnhills het volgende:
Aan de andere kant, hoe vaak loop je nou met een kofferEn dan een koffer!? Geen sporttas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een kleintjequote:
Wasmand een optie?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja een kleintje![]()
Zo'n cabin formaatje, Paars van kleur
Ideaal ding wel moet ik zeggen
?quote:
Oh, dacht misschien gewoon in de auto ofzoquote:Op maandag 26 mei 2014 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
?
Ik ga 2,5 uur met de trein met een wasmand?
Nee johquote:Op maandag 26 mei 2014 01:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh, dacht misschien gewoon in de auto ofzo
Geen rijbewijs? Mag ik vragen hoe oud jong je dan bent? Maargoed, als je student bent snap ik het allemaal hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 01:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee johIk heb geen auto, geen rijbewijs en geen wasmachine
24. Nooit geld gehad om te halenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen rijbewijs? Mag ik vragen hoe oud jong je dan bent? Maargoed, als je student bent snap ik het allemaal hoor
jottemquote:Op maandag 26 mei 2014 01:29 schreef essnhills het volgende:
Wauw! Mailtje van ibood dat de HUNT is LOSGEBARSTEN
Spannend nieuwtje wel hč?quote:
24. Nooit geld gehad om te halenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
jong je dan bent? Maargoed, als je student bent snap ik het allemaal hoor
soms zit ie bij een pakje boterquote:
24. Nooit geld gehad om te halenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
jong je dan bent? Maargoed, als je student bent snap ik het allemaal hoor
jaa opzich wel leuk, alleen nog iets te duur, heb al wel eens een livingcolorlampding gekocht op de huntquote:Op maandag 26 mei 2014 01:30 schreef essnhills het volgende:
iemand nog een prachtige spotlight trouwens?
Ikea heeft leukere lampen, goedkoper ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:30 schreef essnhills het volgende:
iemand nog een prachtige spotlight trouwens?
ben benieuwd of die nog langs komen deze keerquote:Op maandag 26 mei 2014 01:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
jaa opzich wel leuk, alleen nog iets te duur, heb al wel eens een livingcolorlampding gekocht op de hunt
I know. Ik loop wel eens door de lampenafdeling van de Ikea.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ikea heeft leukere lampen, goedkoper ook.
waarschijnlijk nog zon 67 keerquote:Op maandag 26 mei 2014 01:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
ben benieuwd of die nog langs komen deze keer
Vorige keer waren we er zowaar op aan het wachtenquote:
Dat zit er dik inquote:Op maandag 26 mei 2014 01:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit zal wel zo'n lamp zijn waar je een fortuin kwijt bent als het spotje kapot is
die gaat niet zomaar kapotquote:Op maandag 26 mei 2014 01:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit zal wel zo'n lamp zijn waar je een fortuin kwijt bent als het spotje kapot is
ging het lampje maar eens uit bij wat fokkers..quote:Op maandag 26 mei 2014 01:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
En het kan nog snellerquote:
gigantisch kut dusquote:Op maandag 26 mei 2014 01:34 schreef essnhills het volgende:
Het is eenn.. het was een navigatieding voor opd e fiets
E14 fitting dus 7,99quote:Op maandag 26 mei 2014 01:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ook! Ik wil wel eens weten hoe mijn haar is als het stijl zou zijn.quote:
ik heb hem gekocht, dus ik zal je haar wel even stijlenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook! Ik wil wel eens weten hoe mijn haar is als het stijl zou zijn.
wel snel weg.quote:
Ik heb er gelijk 3 gekocht!quote:Op maandag 26 mei 2014 01:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik heb hem gekocht, dus ik zal je haar wel even stijlen
Ja, net 3 stijltangen!quote:
ja je kan wel wat stijl gebruiken jaquote:
tsja ze zullen er maar 1 hebbenquote:
Soms ja met van die aparte aansluitingenquote:Op maandag 26 mei 2014 01:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh, geen verstand ervan. Weet alleen dat dat soms wel eens zo wil zijn
Echte hipsters kopen gewoon iedere keer een volledige nieuwe lampquote:Op maandag 26 mei 2014 01:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Soms ja met van die aparte aansluitingen
Deze was gewoon led.
Wat is het toch met jou en 3quote:Op maandag 26 mei 2014 01:38 schreef essnhills het volgende:
Heuj, weer een tv. Koop er nog 3! Voor in de schuur of in de kruipruimte!
flat, wist je nog?quote:Op maandag 26 mei 2014 01:38 schreef essnhills het volgende:
Heuj, weer een tv. Koop er nog 3! Voor in de schuur of in de kruipruimte!
Gewoon in mee gaan, dit is de trend.quote:
3 is de nieuwe 2 (alleen jammer dat er hier nu niemand is die deze hunt referentie begrijptquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 01:39 schreef RocketRogiani het volgende:
Yeeeeejjj... Living colours are still in the assortment!
je kan niet alles hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |