Trauma helikopter.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En Isa maakt er met haar zatte kop misschien wel zo'n drama over, dat er over 12 minuten 2 ambulances op het terrein staan.
Hij is serieus niet lekker, dat is waar. Maar dat het nú moet, is behoefte aan aandacht.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dit moest van de ZK ik denk niet dat dit aandacht is, ben er altijd voorzichtig mee om dit te zeggen, hij loopt al een paar dagen dat hij duizelig is,
lijkt me ook niet dat je risico's moet nemenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Klopt, want hij liet Isa weten, dat hij net uit de ZK kwam. Opdracht van de FEBO. Maakt niet uit wat het kost een weekendarts.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Volgens mij is Ron niet echt lichamelijk ziek... je kan ook licht in je hoofd worden van spanningen / stress.
Hij loopt zich al weken lang op te vreten over het gedrag van een groot deel van de groep.. en voor een principieel en iets te zwaarmoedig typje als hem, kan dat tot spanningen leiden.
dat klopt dan weer wel al dat gevingerverf en geskieequote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Mirjam152 het volgende:
Vanessa heeft gehoord dat het één grote orgie is in Utopia.
Is voor mij gevoel wel aangeschoten hoor,quote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit dus.. dit is 10 minuten terug en toen was Isa nuchter en nu staat ze volgens mensen dronken te bellen. Isa is heilig hier dus die zal echt niet liegen en staat dus heus niet dronken te bellen met de dokter nu!
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Isa ook minder erg dan minstens de helft van de andere bewoners daar.. maar het soort 'engel' wat er haar van hier gemaakt wordt, dat slaat nergens op.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:56 schreef Ransjih het volgende:
[..]
nou ja, ik zie dat iedereen over isa heen valt terwijl ze doet wat anderen ook doen
vaak gewoon even binnen vallen, iets raars roepen en verder niet
ja dan neem ik het voor zo iemand op
isa dus
Als die nog mogen vliegen op dit tijdstip, volgens mij niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lifeliner 1 én 2 worden nu gestart....
Ja, dat schreef ik net ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Volgens mij is Ron niet echt lichamelijk ziek... je kan ook licht in je hoofd worden van spanningen / stress.
Hij loopt zich al weken lang op te vreten over het gedrag van een groot deel van de groep.. en voor een principieel en iets te zwaarmoedig typje als hem, kan dat tot spanningen leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |