Ik ben vorige week zaterdag nog naar Normaal geweest. Wereld van verschil, maar allebei supervet!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:07 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik was vanavond bij wat andere hardcore en dan wel bij de beste Nederlandse band die ooit bestaan heeft. Zo af en toe geven ze nog es een concertje
https://www.facebook.com/(...)=1257114429632687505
Eerst PRSPCT en nu dit, veel mooier kan een weekend niet worden
Staat op de vinyl ook. Mokum nr zoveel. Al tijden niet meer gedraaid. Binnenkort maar weer eens opsnorren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:31 schreef haakon het volgende:
[..]
Leuke tracks inderdaad
Dikke remix van Name of My Dj:
Nope, harmony represent jwzquote:Op maandag 2 juni 2014 17:46 schreef Amarantha het volgende:
Meer mensen die Zaterdag naar Fantasy Island gaan?
Misschien welquote:Op maandag 2 juni 2014 17:46 schreef Amarantha het volgende:
Leukquote:
De platenkeuze is niet mijn ding, heb verder geen verstand van mixen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:25 schreef Basxt het volgende:
Iemand zin om mijn mixje te beoordelen?heb er aardig mijn best op gedaan!
![]()
Jazeker! Wordt me toch een partij mooi weer!quote:Op maandag 2 juni 2014 17:46 schreef Amarantha het volgende:
Achter de bar?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef RadioSlut het volgende:
Wsl naar HoH, maar dan om te werken.
Btw weer een grappige docu gevonden:
http://vanvanzundert.nl/hard-voor-de-hal/
31 graden hahaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:14 schreef Basxt het volgende:
[..]
Jazeker! Wordt me toch een partij mooi weer!
Ik hoop op elke area een nevel sproeierquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
31 graden hahaBen benieuwd wat voor maatregelen ze nemen
zonder water niet dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm water en zon betekend verbranden
Het is dat of oververhittingquote:
Nope, catering.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:16 schreef Basxt het volgende:
[..]
Achter de bar?
Wat zeg je als iemand vraagt naar kraanwater in plaats van een flesje?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef Qunix het volgende:
DJ Paul Elstak met een nieuwe Happy Hardcore plaat (met Kraantje Papie) - Feesttent
Ik vind hem lachen
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef Qunix het volgende:
DJ Paul Elstak met een nieuwe Happy Hardcore plaat (met Kraantje Papie) - Feesttent
Ik vind hem lachen
Was vet he. Beste set vond ik drokz vs daymar. Laatste uurtje tot de max gaanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:39 schreef haakon het volgende:
Lekker 3 uur geslapen, nu werken tot 13:00 uur en dan richting Fantasy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |