Altijd leuk, iemand die met nieuwe feitjes op de proppen komt.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
speekselresten blijven soms wel 7 jaar in een mond zitten
/feitjevanoma.
vrouwen worden ook nog steeds verkracht. En dat zijn er meer dan vrouwen die dat roepen terwijl het niet is gebeurd.quote:
Nee, wel voor rechtvaardigheid. En nee wat ik eerder zei is niet rechtvaardig en zal dat ook nooit zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij bent van de oog om oog tand om tand?
Oh maar dat zeg ik ook niet he.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vrouwen worden ook nog steeds verkracht. En dat zijn er meer dan vrouwen die dat roepen terwijl het niet is gebeurd.
Ik vind het echt erg dat er vrouwen zijn die dat doen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het ook erg dat er regelmatig net gedaan wordt of de helft van de beschuldigingen niet klopt ofzo.
dat klopt, en de vrouwen die geen aangifte doen, of waar onvoldoende bewijs voor is, hebben de schade ook al geleden.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh maar dat zeg ik ook niet he.
Als het echt zo is dan mogen ze die vent aan de hoogste boom opknopen.
Maar je hoort helaas ook veel verhalen dat het niet zo was, en ook al word je dan door een rechter in het gelijk gesteld die schade heb je al geleden.
Heb nog een feitje van u tegoed, mevrouw.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd leuk, iemand die met nieuwe feitjes op de proppen komt.
dat is dus geen vrouw.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Seksetera het volgende:
Ik hoorde onlangs een vrouw die zei,
als ik sex heb gehad met een meerderjarige man en hij wilt me daarna niet meer dan zal ik hem wel kloten omdat ik minderjarig ben..
Spijtig genoeg bestaan zulde vrouwen ook..
Nee, maar ik moest er wel aan denkenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en dat speekselresten zeven jaar in n mond blijven zitten wil niet zeggen dat daar bruikbaar dna uit te halen valt natuurlijk
Niet zo veel met tokkies omgaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Seksetera het volgende:
als ik sex heb gehad met een meerderjarige man en hij wilt me daarna niet meer dan zal ik hem wel kloten omdat ik minderjarig ben..
Okequote:Op zondag 25 mei 2014 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, wel voor rechtvaardigheid. En nee wat ik eerder zei is niet rechtvaardig en zal dat ook nooit zijn.
Komt goed.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb nog een feitje van u tegoed, mevrouw.
deze dame in kwestie heeft wellicht meerdere/ andere problemen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Seksetera het volgende:
hell hath no fury as a woman scornedquote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Seksetera het volgende:
"Normale" vrouwen halen niet zulk soort strapatsen uit, die accepteren hun "verlies".quote:Op zondag 25 mei 2014 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft dat met tokkies te maken dan. Spijt ervan zou in zo'n geval ook een reden kunnen zijn.
strapatsen, dat is een mooi scrabble woord.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Normale" vrouwen halen niet zulk soort strapatsen uit, die accepteren hun "verlies".
als ze spijt hebben, voelen ze zich wellicht ook echt misbruikt.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft dat met tokkies te maken dan. Spijt ervan zou in zo'n geval ook een reden kunnen zijn.
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:48 schreef Seksetera het volgende:
ja, deze in ieder geval niet, ze is ondertussen 32 en ziet hier geen probleem in
daar klopt iets niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:42 schreef Seksetera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |