Ach, maar als je van mij gelukkig moet worden dan heb je een heel, heel hard leven ben ik bangquote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, had me gelukkiger gemaakt.
Valse beloftes enzulks
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, had me gelukkiger gemaakt.
Valse beloftes enzulks
Kun jij mij gelukkig maken dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, maar als je van mij gelukkig moet worden dan heb je een heel, heel hard leven ben ik bang
Geen idee of ik het zou kunnen, de vraag is natuurlijk of ik het uberhaupt zou willenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee of ik het zou kunnen, de vraag is natuurlijk of ik het uberhaupt zou willen
Vast niet, want vrouwquote:Op maandag 26 mei 2014 21:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee of ik het zou kunnen, de vraag is natuurlijk of ik het uberhaupt zou willen
Ow please, ga nou niet de zielige kerel die op zijn 30e nog maagd is uithangen.quote:
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow please, ga nou niet de zielige kerel die op zijn 30e nog maagd is uithangen.
Ik vind je ondertitel maar raar trouwens. Ik snap dat er wat anders staat dan bloemkool op zijn Frans, maar ik denk wel de hele tijd dat dat er staatquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind je ondertitel maar raar trouwens. Ik snap dat er wat anders staat dan bloemkool op zijn Frans, maar ik denk wel de hele tijd dat dat er staat
Ik vind het lekkerder dan broccoli, maar daar moest ik gewoon aan denkenquote:
ok, tnx voor de info.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerder dan broccoli, maar daar moest ik gewoon aan denkenSorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |