herkenbaar ten top!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik voel niet de energie, de puf en de zin om dat te doen. Ik zit de laatste weken vooral een beetje in zelfmedelijden mee te draaien in de sleur.
Het stiltehuis heeft me voor een paar dagen een andere mindset gegeven, maar die mindset was zo weer weg en ik zit weer in de verschrikkelijke sleur. Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken. Ik weet het gewoon niet
En als mensen me dan vertellen hoe ik dat het best kan doen, voel ik megaweestand.
das niet echt goed !!! Misschien keer met iemand gaan praten??quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik droomde vannacht ook dat ik mezelf voor een vrachtwagen had gegooid en wakker werd op het kruispunt. En zulke dingen droom ik wel vaker de laatste tijd. En niet alleen dromen, ik denk er zelfs aan/over.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik droomde vannacht ook dat ik mezelf voor een vrachtwagen had gegooid en wakker werd op het kruispunt. En zulke dingen droom ik wel vaker de laatste tijd. En niet alleen dromen, ik denk er zelfs aan/over.
Ik heb al bijna 10 jaar een depressie gehad. Ik heb dus ook al bijna 10 jaar therapie achter de rug. Ik word er moe van. Ik wil niet afhankelijk zijn van therapeuten, ik wil niet afhankelijk zijn van wat dan ook. Ik wil gewoon gelukkig kunnen zijn met mezelf.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das niet echt goed !!! Misschien keer met iemand gaan praten??
Nee. Ik denk er alleen over.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
Je gaat geen rare dingen doen he, meisje?
jezus.... jij zit dieper dan ik... maar tis net of ik mezelf hoor praten...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 10 jaar een depressie gehad. Ik heb dus ook al bijna 10 jaar therapie achter de rug. Ik word er moe van. Ik wil niet afhankelijk zijn van therapeuten, ik wil niet afhankelijk zijn van wat dan ook. Ik wil gewoon gelukkig kunnen zijn met mezelf.
Er met vrienden over praten levert de laatste tijd alleen maar dezelfde reacties op waar ik geen reet aan heb, en waardoor ik het idee krijg dat ze me alleen maar een megazeur vinden. En ik vind mezelf ook een zeur. Ik word gek van mijzelf. Van hoe ik denk. Van wat ik voel. Ik wil gewoon gelukkig zijn. Want ik ben leuk en ik ben het waard om gelukkig te zijn. Waarom lukt het me dan niet?
Redelijk makkelijke route gelukkig. Volgende keer even melden hier, dan doen we hier een peuk. Ik werk vlakbij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, normaal let ik niet zo bizar veel op de route als ik met iemand (taxi of pa) meerij, maar het is me toch geluktVerder heb ik toen ik eenmaal parkeerde even een minuutje met de ogen dicht gezeten, had ik wel nodig.
Jamaar dan verwacht ik die knul van je ava... als er ineens een andere rare vent naar me toe komt kan ik dat niet handelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Redelijk makkelijke route gelukkig. Volgende keer even melden hier, dan doen we hier een peuk. Ik werk vlakbij.
Omdat bij sommige mensen nou eenmaal bepaalde stoffen ontbreken die je gelukkig laten voelen. En die moet je dan soms aanvullen. En soms werkt dat wat beter dan andersquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 10 jaar een depressie gehad. Ik heb dus ook al bijna 10 jaar therapie achter de rug. Ik word er moe van. Ik wil niet afhankelijk zijn van therapeuten, ik wil niet afhankelijk zijn van wat dan ook. Ik wil gewoon gelukkig kunnen zijn met mezelf.
Er met vrienden over praten levert de laatste tijd alleen maar dezelfde reacties op waar ik geen reet aan heb, en waardoor ik het idee krijg dat ze me alleen maar een megazeur vinden. En ik vind mezelf ook een zeur. Ik word gek van mijzelf. Van hoe ik denk. Van wat ik voel. Ik wil gewoon gelukkig zijn. Want ik ben leuk en ik ben het waard om gelukkig te zijn. Waarom lukt het me dan niet?
Sleur hoort voor de meeste mensen bij het leven. Ik zou ook liever als een soort van Charlie Sheen door het leven gaan, maar ja, dat is niet voor iedereen weggelegd. Verwacht je gewoon niet te veel? Vraag je jezelf wel eens af hoe/waarmee/waardoor je wel gelukkiger kan worden?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik voel niet de energie, de puf en de zin om dat te doen. Ik zit de laatste weken vooral een beetje in zelfmedelijden mee te draaien in de sleur.
Het stiltehuis heeft me voor een paar dagen een andere mindset gegeven, maar die mindset was zo weer weg en ik zit weer in de verschrikkelijke sleur. Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken. Ik weet het gewoon niet
En als mensen me dan vertellen hoe ik dat het best kan doen, voel ik megaweestand.
Enigszins gechargeerd natuurlijk...quote:“Happiness comes in small doses folks. It's a cigarette butt, or a chocolate chip cookie or a five second orgasm. You come, you smoke the butt you eat the cookie you go to sleep wake up and go back to fucking work the next morning, THAT'S IT! End of fucking list! ”
Om het je het makkelijk te maken wil ik gerust m'n ava uitprinten op A3 en om m'n hoofd wikkelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar dan verwacht ik die knul van je ava... als er ineens een andere rare vent naar me toe komt kan ik dat niet handelen
Ik verwacht inderdaad teveel van mijzelf. Daar had ik het vannacht ook al over met een collega. Ik stel teveel doelen voor mezelf, waardoor ik in vrijwel al die doelen faal, mezelf ga haten omdat ik faal en opnieuw doelen ga stellen en zo is de vicieuze cirkel weer rond.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sleur hoort voor de meeste mensen bij het leven. Ik zou ook liever als een soort van Charlie Sheen door het leven gaan, maar ja, dat is niet voor iedereen weggelegd. Verwacht je gewoon niet te veel? Vraag je jezelf wel eens af hoe/waarmee/waardoor je wel gelukkiger kan worden?
De dagelijkse sleur kan je natuurlijk wel deels doorbreken, en dat heb je toch echt zelf in de hand. Je hebt volgens mij genoeg leuke mensen om je heen in je leven...
Om Denis Leary maar weer eens te quoten:
[..]
Enigszins gechargeerd natuurlijk...
NoFi.
Dit dacht ik ook, maar ik kon het even niet verwoorden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sleur hoort voor de meeste mensen bij het leven. Ik zou ook liever als een soort van Charlie Sheen door het leven gaan, maar ja, dat is niet voor iedereen weggelegd. Verwacht je gewoon niet te veel? Vraag je jezelf wel eens af hoe/waarmee/waardoor je wel gelukkiger kan worden?
De dagelijkse sleur kan je natuurlijk wel deels doorbreken, en dat heb je toch echt zelf in de hand. Je hebt volgens mij genoeg leuke mensen om je heen in je leven...
Om Denis Leary maar weer eens te quoten:
[..]
Enigszins gechargeerd natuurlijk...
NoFi.
"niet superblij" als in "ach, het is wel leuk om ze te hebben maar ik mis IETS" of "ik wil ze vermoorden!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat leuke mensen om mij heen is ook een beetje een issue. Ik voel me al jaren eenzaam. Ik heb mensen om mij heen waar ik niet superblij mee ben, maar die horen er gewoon bij. Zegmaar. Klinkt heel cru en bot, maar het is zo.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Om het je het makkelijk te maken wil ik gerust m'n ava uitprinten op A3 en om m'n hoofd wikkelen.
Dat eerstequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"niet superblij" als in "ach, het is wel leuk om ze te hebben maar ik mis IETS" of "ik wil ze vermoorden!" ?
Als het het laatste is, breek dan met die mensen, is alleen maar goed voor je
Als iemand er anders op reageert, dan is het ook niet echt een vriend(in).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat eerste![]()
Overigens ben ik al heel blij dat jullie wel normaal reageren als ik dit er uit gooi. Dat doet me ook wel even goed
meis k heb zelf ook zulke gedachten en zulke vrienden en ik ben te sociaal om er iets aan te veranderen want dan kwets ik mensen enzo...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat eerste![]()
Overigens ben ik al heel blij dat jullie wel normaal reageren als ik dit er uit gooi. Dat doet me ook wel even goed
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat eerste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |