abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:35:23 #226
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140426736
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik voel niet de energie, de puf en de zin om dat te doen. Ik zit de laatste weken vooral een beetje in zelfmedelijden mee te draaien in de sleur.

Het stiltehuis heeft me voor een paar dagen een andere mindset gegeven, maar die mindset was zo weer weg en ik zit weer in de verschrikkelijke sleur. Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken. Ik weet het gewoon niet ;(

En als mensen me dan vertellen hoe ik dat het best kan doen, voel ik megaweestand.
herkenbaar ten top!! :Y niet fijn je word er ook moe van en hebt nergens zin in... toch doorheen gaan en dingen doen helpt mij over t algemeen t best... -O-
life goes on.. be proud of yourself!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:37:07 #227
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_140426807
Ik droomde vannacht ook dat ik mezelf voor een vrachtwagen had gegooid en wakker werd op het kruispunt. En zulke dingen droom ik wel vaker de laatste tijd. En niet alleen dromen, ik denk er zelfs aan/over.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:37:20 #228
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140426819
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:35 schreef Redbaron het volgende:

[..]

:r
lekker joh...
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:38:34 #229
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140426877
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik droomde vannacht ook dat ik mezelf voor een vrachtwagen had gegooid en wakker werd op het kruispunt. En zulke dingen droom ik wel vaker de laatste tijd. En niet alleen dromen, ik denk er zelfs aan/over.
das niet echt goed !!! Misschien keer met iemand gaan praten??
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 mei 2014 @ 14:40:58 #230
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_140426986
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
:{ -O- Je gaat geen rare dingen doen he, meisje?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:41:11 #231
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_140426993
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

das niet echt goed !!! Misschien keer met iemand gaan praten??
Ik heb al bijna 10 jaar een depressie gehad. Ik heb dus ook al bijna 10 jaar therapie achter de rug. Ik word er moe van. Ik wil niet afhankelijk zijn van therapeuten, ik wil niet afhankelijk zijn van wat dan ook. Ik wil gewoon gelukkig kunnen zijn met mezelf.

Er met vrienden over praten levert de laatste tijd alleen maar dezelfde reacties op waar ik geen reet aan heb, en waardoor ik het idee krijg dat ze me alleen maar een megazeur vinden. En ik vind mezelf ook een zeur. Ik word gek van mijzelf. Van hoe ik denk. Van wat ik voel. Ik wil gewoon gelukkig zijn. Want ik ben leuk en ik ben het waard om gelukkig te zijn. Waarom lukt het me dan niet?
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:41:37 #232
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_140427014
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:{ -O- Je gaat geen rare dingen doen he, meisje?
Nee. Ik denk er alleen over.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:48:44 #233
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140427323
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik heb al bijna 10 jaar een depressie gehad. Ik heb dus ook al bijna 10 jaar therapie achter de rug. Ik word er moe van. Ik wil niet afhankelijk zijn van therapeuten, ik wil niet afhankelijk zijn van wat dan ook. Ik wil gewoon gelukkig kunnen zijn met mezelf.

Er met vrienden over praten levert de laatste tijd alleen maar dezelfde reacties op waar ik geen reet aan heb, en waardoor ik het idee krijg dat ze me alleen maar een megazeur vinden. En ik vind mezelf ook een zeur. Ik word gek van mijzelf. Van hoe ik denk. Van wat ik voel. Ik wil gewoon gelukkig zijn. Want ik ben leuk en ik ben het waard om gelukkig te zijn. Waarom lukt het me dan niet?
jezus.... jij zit dieper dan ik... maar tis net of ik mezelf hoor praten... -O- ;( ik kan je er dan ook jammer genoeg niet mee helpen.. maar is wel flink KUT...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 mei 2014 @ 15:24:56 #234
Rawr
pi_140428867
Tjeumig, had net Woonbeheer aan de foon omdat ze zsm het huurcontract willen regelen, terwijl ik afgelopen vrijdag nog de datum 16 juni hoorde vallen. Ze hebben me ook het nummer van de vorige eigenaar gegeven om die shizzle over te nemen en moet ze morgen weer op de hoogte stellen.

Sneltreinvaart ineens. Als dit zo doorgaat is dat appartement volgende week al van mij en moet ik als de bliksem zeil of vinylvloerbedekking, verf of behang en meubels kopen :')
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_140429715
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Uhu, normaal let ik niet zo bizar veel op de route als ik met iemand (taxi of pa) meerij, maar het is me toch gelukt :P Verder heb ik toen ik eenmaal parkeerde even een minuutje met de ogen dicht gezeten, had ik wel nodig.
Redelijk makkelijke route gelukkig. Volgende keer even melden hier, dan doen we hier een peuk. Ik werk vlakbij. ;)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 mei 2014 @ 15:59:48 #236
Rawr
pi_140430323
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 15:44 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Redelijk makkelijke route gelukkig. Volgende keer even melden hier, dan doen we hier een peuk. Ik werk vlakbij. ;)
Jamaar dan verwacht ik die knul van je ava... als er ineens een andere rare vent naar me toe komt kan ik dat niet handelen :{
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:06:19 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_140430588
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Omdat bij sommige mensen nou eenmaal bepaalde stoffen ontbreken die je gelukkig laten voelen. En die moet je dan soms aanvullen. En soms werkt dat wat beter dan anders :)

Probeer te genieten van de kleine dingetjes, dan komt het grote vanzelf wel weer :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_140430820
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik voel niet de energie, de puf en de zin om dat te doen. Ik zit de laatste weken vooral een beetje in zelfmedelijden mee te draaien in de sleur.

Het stiltehuis heeft me voor een paar dagen een andere mindset gegeven, maar die mindset was zo weer weg en ik zit weer in de verschrikkelijke sleur. Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken. Ik weet het gewoon niet ;(

En als mensen me dan vertellen hoe ik dat het best kan doen, voel ik megaweestand.
Sleur hoort voor de meeste mensen bij het leven. Ik zou ook liever als een soort van Charlie Sheen door het leven gaan, maar ja, dat is niet voor iedereen weggelegd. Verwacht je gewoon niet te veel? Vraag je jezelf wel eens af hoe/waarmee/waardoor je wel gelukkiger kan worden?

De dagelijkse sleur kan je natuurlijk wel deels doorbreken, en dat heb je toch echt zelf in de hand. Je hebt volgens mij genoeg leuke mensen om je heen in je leven...

Om Denis Leary maar weer eens te quoten:
quote:
“Happiness comes in small doses folks. It's a cigarette butt, or a chocolate chip cookie or a five second orgasm. You come, you smoke the butt you eat the cookie you go to sleep wake up and go back to fucking work the next morning, THAT'S IT! End of fucking list! ”
Enigszins gechargeerd natuurlijk... :)

NoFi. :*
pi_140431109
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jamaar dan verwacht ik die knul van je ava... als er ineens een andere rare vent naar me toe komt kan ik dat niet handelen :{
Om het je het makkelijk te maken wil ik gerust m'n ava uitprinten op A3 en om m'n hoofd wikkelen.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:22:20 #240
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_140431179
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Sleur hoort voor de meeste mensen bij het leven. Ik zou ook liever als een soort van Charlie Sheen door het leven gaan, maar ja, dat is niet voor iedereen weggelegd. Verwacht je gewoon niet te veel? Vraag je jezelf wel eens af hoe/waarmee/waardoor je wel gelukkiger kan worden?

De dagelijkse sleur kan je natuurlijk wel deels doorbreken, en dat heb je toch echt zelf in de hand. Je hebt volgens mij genoeg leuke mensen om je heen in je leven...

[..]

Ik verwacht inderdaad teveel van mijzelf. Daar had ik het vannacht ook al over met een collega. Ik stel teveel doelen voor mezelf, waardoor ik in vrijwel al die doelen faal, mezelf ga haten omdat ik faal en opnieuw doelen ga stellen en zo is de vicieuze cirkel weer rond.

Dat leuke mensen om mij heen is ook een beetje een issue. Ik voel me al jaren eenzaam. Ik heb mensen om mij heen waar ik niet superblij mee ben, maar die horen er gewoon bij. Zegmaar. Klinkt heel cru en bot, maar het is zo.
|| justdiggit.org ||
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 mei 2014 @ 16:24:07 #241
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140431242
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

[..]

Dit dacht ik ook, maar ik kon het even niet verwoorden. O+.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 mei 2014 @ 16:35:37 #242
Rawr
pi_140431739
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Dat leuke mensen om mij heen is ook een beetje een issue. Ik voel me al jaren eenzaam. Ik heb mensen om mij heen waar ik niet superblij mee ben, maar die horen er gewoon bij. Zegmaar. Klinkt heel cru en bot, maar het is zo.
"niet superblij" als in "ach, het is wel leuk om ze te hebben maar ik mis IETS" of "ik wil ze vermoorden! :( " ?

Als het het laatste is, breek dan met die mensen, is alleen maar goed voor je :*
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 mei 2014 @ 16:36:13 #243
Rawr
pi_140431764
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Om het je het makkelijk te maken wil ik gerust m'n ava uitprinten op A3 en om m'n hoofd wikkelen.
:D
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 mei 2014 @ 16:37:38 #244
Rawr
pi_140431840
Hmm, heb van Woonbeheer dus het nummer van de vorige bewoner gekregen om te onderhandelen over de prijs van de over te nemen dingen en dat was zo gepiept. En flink goedkoper dan ik dacht _O_
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:37:39 #245
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_140431842
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

"niet superblij" als in "ach, het is wel leuk om ze te hebben maar ik mis IETS" of "ik wil ze vermoorden! :( " ?

Als het het laatste is, breek dan met die mensen, is alleen maar goed voor je :*
Dat eerste :)

Overigens ben ik al heel blij dat jullie wel normaal reageren als ik dit er uit gooi. Dat doet me ook wel even goed :)
|| justdiggit.org ||
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 mei 2014 @ 16:43:49 #246
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140432150
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Overigens ben ik al heel blij dat jullie wel normaal reageren als ik dit er uit gooi. Dat doet me ook wel even goed :)
Als iemand er anders op reageert, dan is het ook niet echt een vriend(in). :). Er is niets mis met kappen met mensen die niets toevoegen aan je leven, of zelfs negatief zijn.
Ik heb liever 2 goede vrienden en een 100% Tukker, dan 10 matige vrienden.
pi_140432605
Ik ben zelf gelovig als ik dat niet had zou ik denk ik ook vrij eenzaam zijn, op familie en een paar bekenden na dan.
Maar als ik dan naar bepaalde dingen kijk, dan moet er gewoon meer zijn dan dit aardse.
denken dat er niks meer is na het dood gaan lijkt mij zeer depressief makend.
omdat je dan al gauw het idee krijgt waar je überhaupt voor leeft.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:55:08 #248
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140432668
quote:

[..]

meis k heb zelf ook zulke gedachten en zulke vrienden en ik ben te sociaal om er iets aan te veranderen want dan kwets ik mensen enzo... :@
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 mei 2014 @ 16:57:35 #249
Rawr
pi_140432757
quote:

[..]

:*
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 mei 2014 @ 17:01:01 #250
Rawr
pi_140432878
Godsamme, vergeten wurst uit de diepvries te halen en heb nu geen puf meer om naar de winkel te gaan. Dan toch maar "glutenvrije met kip gevulde chinese tomatensoep" (jaja) met krulspul erin. Ook goed.

#struggles #deleef
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')