Dat is een bug, mijn eerste topic werd gestart op 12 september 2001 (je raad nooit waar over).quote:Op zondag 25 mei 2014 19:28 schreef Syntos het volgende:
[..]
Zal je missen...Not.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:30 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Dat is een bug, mijn eerste topic werd gestart op 12 september 2001 (je raad nooit waar over).
Ontopic: nu ga ik echt
quote:
Dat zei hij tegen mij, de 30man waren door iemand anders in een topic gevonden en nu moet ie weg.quote:Je kale moeder, de dag dat ik wegga is de dag dat jou moeder mijn lul niet meer stalkt en bij me weggaat. Tevens gaf ik jullie de kans maar je had niet genoeg stemmen binnen zoveel tijd. Dus nog een keer. Fix 30 Fokkers exclusief jezelf die stemmen dat ik weg moet voóór 20:00. Als ik win moet jij weg, succes.
Is dit de traktatie voor de Bonobo groep in Artis?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:32 schreef Gloorbek het volgende:
Doe je nog wel ff trakteren, wel zo netjes..
[ afbeelding ]
PCDquote:Op zondag 25 mei 2014 19:38 schreef pussycatdoll het volgende:
Nooit gezien, nooit van gehoord. Zal niet missen.
Nee eigenlijk voor Somaliërs die bewaren het stokje zodat ze uit de wind kunnen staan...quote:Op zondag 25 mei 2014 19:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is dit de traktatie voor de Bonobo groep in Artis?
Ik kijk nooit op xhamster, nog nooit geweest.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:44 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nutteloos, zelfs op xhamster wordt dit afgekeurd
Jij bent duidelijk een man, waarom zet je dat niet even in je account zodat het er niet zo newbie uitziet?quote:
Waar dan? xvideos? you****, ****tube?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op xhamster, nog nooit geweest.
Wou je met me flirten dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een man, waarom zet je dat niet even in je account zodat het er niet zo newbie uitziet?
Je zal me vast te jong vindenquote:
Ik ben hommo hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-Turkije
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben hommo hè.Ja dat weet ik ja, maar er zijn toch gewoon cato'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo dan speciale site... maar oke.
Omdat er op die speciale site's dan ook weer categorieën zijn net als op een hetero site.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ja, maar er zijn toch gewoon cato'sHoezo dan speciale site... maar oke.
Oh zo, op een hetero site heb je alleen maar gay. Maar op een gay site weer homo's die behaard zijn, homo's met kromme penor etc...quote:Op zondag 25 mei 2014 19:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat er op die speciale site's dan ook weer categorieën zijn net als op een hetero site.
Watquote:Op zondag 25 mei 2014 19:51 schreef darkmond het volgende:
[..]
Oh zo, op een hetero site heb je alleen maar gay. Maar op een gay site weer homo's die behaard zijn, homo's met kromme penor etc...
Oke ik snap 't
Nee.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat wat?![]()
Is er geen ''real banana'' categorie met echte scheve zwansjes dan?![]()
Excuses...
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom zei je dat vorige keer dan tegen me toen je op cam stond
Fap jij daar opquote:Op zondag 25 mei 2014 19:59 schreef darkmond het volgende:
[..]
Echte fappers fappen dan ook op enge dingen...
Ja, wat is er?quote:
Welk record?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:09 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gvd nu ga ik m'n record verpesten door jou![]()
Nou van dit jaar 2 weken en 3 dagenquote:
Zo langquote:Op zondag 25 mei 2014 20:14 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nou van dit jaar 2 weken en 3 dagen![]()
Heb ook eerder gedaan en dat was langer, alleen weet ik niet hoelang...
Moet je ook proberen, sowieso gaat je niet lukken
Ja zo lang ja, ben echt trots op mezelfquote:Op zondag 25 mei 2014 20:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zo langik niet langer dan 1 of 2 dagen
Veel te moeilijk.
Goed zoquote:Op zondag 25 mei 2014 20:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja zo lang ja, ben echt trots op mezelf![]()
![]()
2 dagenZWAKKELING!!
Is moeilijk ja, ZWAKKELING!
http://sonsofanarchy.wikia.com/wiki/File:Chucky_SoA.JPGquote:Op zondag 25 mei 2014 20:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Goed zo![]()
![]()
Ach ja, als ik er nou geld voor zou krijgen zou me het wel lukken.
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
http://sonsofanarchy.wikia.com/wiki/File:Chucky_SoA.JPG
Dit ook bij jou doen, dan blijf je makkelijker van je plassertje af.
Oh wacht die handenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
http://sonsofanarchy.wikia.com/wiki/File:Chucky_SoA.JPG
Dit ook bij jou doen, dan blijf je makkelijker van je plassertje af.
Hij heeft alleen zijn wijsvingers overgehouden omdat zijn exbaas er gek van werd dat ie te pas en te onpas bleef masturberen (soort ziekte).quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 19:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben hommo hè.PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:44 schreef Tassendief het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat ik moet antwoorden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |