Dat is een bug, mijn eerste topic werd gestart op 12 september 2001 (je raad nooit waar over).quote:Op zondag 25 mei 2014 19:28 schreef Syntos het volgende:
[..]
Zal je missen...Not.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:30 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Dat is een bug, mijn eerste topic werd gestart op 12 september 2001 (je raad nooit waar over).
Ontopic: nu ga ik echt
quote:
Dat zei hij tegen mij, de 30man waren door iemand anders in een topic gevonden en nu moet ie weg.quote:Je kale moeder, de dag dat ik wegga is de dag dat jou moeder mijn lul niet meer stalkt en bij me weggaat. Tevens gaf ik jullie de kans maar je had niet genoeg stemmen binnen zoveel tijd. Dus nog een keer. Fix 30 Fokkers exclusief jezelf die stemmen dat ik weg moet voóór 20:00. Als ik win moet jij weg, succes.
Is dit de traktatie voor de Bonobo groep in Artis?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:32 schreef Gloorbek het volgende:
Doe je nog wel ff trakteren, wel zo netjes..
[ afbeelding ]
PCDquote:Op zondag 25 mei 2014 19:38 schreef pussycatdoll het volgende:
Nooit gezien, nooit van gehoord. Zal niet missen.
Nee eigenlijk voor Somaliërs die bewaren het stokje zodat ze uit de wind kunnen staan...quote:Op zondag 25 mei 2014 19:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is dit de traktatie voor de Bonobo groep in Artis?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |