Vergeet niet harde krullen te makenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek ik mijn drie kwart witte legging aan, en bloemetjes schort
Zandstralen die boelquote:Op zondag 25 mei 2014 17:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
ME erbij, hoge drukspuiten, je kent het wel ..
Huidig bod ¤ 1,-quote:Op zondag 25 mei 2014 17:08 schreef GekkePoes het volgende:
http://www.vakantieveilin(...)utopia_paspoort.html
Dan zet ik een dikke zwarte hipsterbril op en een petje met een propeller eropquote:Op zondag 25 mei 2014 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek ik mijn drie kwart witte legging aan, en bloemetjes schort
Dat ding is nu nog 2,50 x 6 = 15 euro waard. Ik ben benieuwd hoeveel sukkels eroverheen gaan bieden.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:09 schreef Paxcon het volgende:
Aike: ik heb die supermarktpoppetjes verkocht van die jongens, dus die worden straks boos op mij. WHAHAHAAHAAA
Waarom heeft ze dat gedaan? Alsof ze niet genoeg hebben verdient vandaagquote:Op zondag 25 mei 2014 17:09 schreef Paxcon het volgende:
Aike: ik heb die supermarktpoppetjes verkocht van die jongens, dus die worden straks boos op mij. WHAHAHAAHAAA
Keiharde zakenvrouwquote:Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef RVer het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dat gedaan? Alsof ze niet genoeg hebben verdient vandaag
Een paar euro extra winst, die word toch wel weggerookt.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef RVer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:09 schreef Paxcon het volgende:
Laat de chinees maar weer komen !quote:Op zondag 25 mei 2014 17:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een paar euro extra winst, die word toch wel weggerookt.
Ik vind het wel een goede grapquote:Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef RVer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:12 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Veel resepectheeft aike dus ...... hoop dat hij aike een kopstoot forse duw geeft....
Voor maar 65 euro, en voor 160 euro aan sigarettenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Laat de chinees maar weer komen !
10 maand menu's
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zal zich niet druk maken om een paar poppetjes neem ik aan. Er komen daar nog zat boodschappen binnen. Die poppetjes hebben ze zo weer terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |