Vergeet niet harde krullen te makenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek ik mijn drie kwart witte legging aan, en bloemetjes schort
Zandstralen die boelquote:Op zondag 25 mei 2014 17:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
ME erbij, hoge drukspuiten, je kent het wel ..
Huidig bod ¤ 1,-quote:Op zondag 25 mei 2014 17:08 schreef GekkePoes het volgende:
http://www.vakantieveilin(...)utopia_paspoort.html
Dan zet ik een dikke zwarte hipsterbril op en een petje met een propeller eropquote:Op zondag 25 mei 2014 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek ik mijn drie kwart witte legging aan, en bloemetjes schort
Dat ding is nu nog 2,50 x 6 = 15 euro waard. Ik ben benieuwd hoeveel sukkels eroverheen gaan bieden.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:09 schreef Paxcon het volgende:
Aike: ik heb die supermarktpoppetjes verkocht van die jongens, dus die worden straks boos op mij. WHAHAHAAHAAA
Waarom heeft ze dat gedaan? Alsof ze niet genoeg hebben verdient vandaagquote:Op zondag 25 mei 2014 17:09 schreef Paxcon het volgende:
Aike: ik heb die supermarktpoppetjes verkocht van die jongens, dus die worden straks boos op mij. WHAHAHAAHAAA
Keiharde zakenvrouwquote:Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef RVer het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dat gedaan? Alsof ze niet genoeg hebben verdient vandaag
Een paar euro extra winst, die word toch wel weggerookt.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef RVer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:09 schreef Paxcon het volgende:
Laat de chinees maar weer komen !quote:Op zondag 25 mei 2014 17:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een paar euro extra winst, die word toch wel weggerookt.
Ik vind het wel een goede grapquote:Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef RVer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:12 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Veel resepectheeft aike dus ...... hoop dat hij aike een kopstoot forse duw geeft....
Voor maar 65 euro, en voor 160 euro aan sigarettenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Laat de chinees maar weer komen !
10 maand menu's
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zal zich niet druk maken om een paar poppetjes neem ik aan. Er komen daar nog zat boodschappen binnen. Die poppetjes hebben ze zo weer terugquote:
jawel maar is wel weer van een andere bewoner en ze laten weer echt ee goed signaal naar de samenleving toe zien stelen is normaalquote:Op zondag 25 mei 2014 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zal zich niet druk maken om een paar poppetjes neem ik aan. Er komen daar nog zat boodschappen binnen. Die poppetjes hebben ze zo weer terug
Als ze willen kunnen ze die poppetjes per kilo krijgen.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zal zich niet druk maken om een paar poppetjes neem ik aan. Er komen daar nog zat boodschappen binnen. Die poppetjes hebben ze zo weer terug
Het is een feestje.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:14 schreef Cir het volgende:
poppetjes verkopen aan de kids , geeft ze dan gewoon weg
bah altijd die stink poen
Ik zou meteen een Billy-hondje willen hebbenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze willen kunnen ze die poppetjes per kilo krijgen.
Ik vind het trouwens wel vreemd dat JdM geen deal met Plus heeft gesloten voor een spaaractie van Utopia-poppetjes.
met of zonder vlooien ???quote:Op zondag 25 mei 2014 17:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zou meteen een Billy-hondje willen hebben
Billy hondje ?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen met een Kenzo-vlooienbandquote:
Met een magneet ruud hondje.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 17:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Billy hondje ?
Hoe ziet die er uit dan ?
Zijn daar plaatjes van![]()
![]()
alleen jammer dat dat niet op tv wasquote:Op zondag 25 mei 2014 17:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]dat was een van de hoogtepunten van Utopia wat mij betreft
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoorMaar ik denk dat ik even koest moet doen
Maar zoiets: [ afbeelding ]
ooooooooquote:Op zondag 25 mei 2014 17:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoorMaar ik denk dat ik even koest moet doen
Maar zoiets: [ afbeelding ]
Nee, ken ik niet. Laat eens zienquote:Op zondag 25 mei 2014 17:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
oooooooo
dit doet me denken aan een filmpje van een hond die op een stoel zit op zn achterpoten en helemaal uit zn dak gaat
kennen jullie dat filmpje ?
Neeeeeee laat eeens zien ?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
oooooooo
dit doet me denken aan een filmpje van een hond die op een stoel zit op zn achterpoten en helemaal uit zn dak gaat
kennen jullie dat filmpje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |