Domme vraag, zijn talent natuurlijk, anders was die tijdens de tests in de Formule Renault en nu in de Formule 3 wel door het ijs gezakt.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:45 schreef tong80 het volgende:
Was het zijn talent of de door zijn vader geprepareerde Karts die de doorslag gaven ?
twitter:jamesmoy twitterde op maandag 26-05-2014 om 16:45:54Spotted these 2 on a boat in Monaco yesterday. Not sure they were there for the racing....? #F1 #Photography http://t.co/ESJtw8nhWk reageer retweet
Deze heeft wel een slip aan.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:36 schreef Schunckelstar het volgende:
die linker lijkt wel wat op dat irritante springding van hamilton
Nee hoor. Kvyat is puur op basis van talent, uiteraard met de steun van RBR, naar de F1 gebracht. Als er zoveel roebels in die gast steekt, dan had wel een of ander sponsor-plaatje op de STR gestaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:39 schreef Fer het volgende:
Zelfs een talent als Kvyat komt met een hoop roebels om te kunnen rijden.
Ok, dacht dat het zoiets was als Sirotkin. Maar goed, wellicht is ie volgend jaar wel interresant voor de teams, met deze prestaties komen de Roebels alsnog wel naar hem toe.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee hoor. Kvyat is puur op basis van talent, uiteraard met de steun van RBR, naar de F1 gebracht. Als er zoveel roebels in die gast steekt, dan had wel een of ander sponsor-plaatje op de STR gestaan.
Tegenwoordig maakt het mij niet zo veel meer uit, denk dat dat ook voor anderen geldt...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:23 schreef JohnB52 het volgende:
Jij zou toch iedere race live kijken?
Wtf is er met Alonso? Klopt iets niet.
Hij staat bovenaan
Jep, maar het is de komende maanden nogal hectiek op het werk; laatst weer een cyclus in de ploegen gedraaid, nu weer 2 weken dagdienst, dan wellicht eventueel weer 2 maanden in de ploegen, overwerken waar het kan etc.quote:
De wagens zijn me anders betrouwbaar genoeg, vroeger was de kans groter dat de koploper, plotseling met een rokende motor van de baan moest.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:01 schreef zoem het volgende:
Over verkeerde bezuinigingen gesproken... dit voorstel lijkt me niet verstandig. Minder (test)kilometers betekent ook minder kans om een betrouwbare en goed afgestelde wagen af te leveren voor de kwali & race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |