Ik ben weer ff weg.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Loosers![]()
Nu gaat Gert een gif plaatsen van De Kuip....
Vitesse financieel goed inelkaar, dat zeiden ze 25 jaar geleden ook al, toen Karel Aalbers de club naar de Eredivisie wist te brengen.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
het zit financieel toch wel goed in elkaar.. ze blijven niet met schulden achter maar wel met een veels te hoge salarispost.. Zonder de maffia waren ze al failliet geweest
Ook wel zonde vind ik, Vitesse had wel potentie, maar dat was in de tijd van Karel Aalbers.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe prachtig was het toen die supporters van Vitesse beweerden dat Jordania wel serieus was met Vitesse, omdat ze zo'n splinternieuw trainingscomplex gingen bouwen. Niet wetend dat dat de nieuwe dependance voor de jeugd van Chelsea wordt.![]()
![]()
Met Bob Peeters en Mahamadou Diarra. Dat waren nog eens tijden.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook wel zonde vind ik, Vitesse had wel potentie, maar dat was in de tijd van Karel Aalbers.
ging ook goed, hij is alleen met zijn gelredome de boot ik gegaan.. maar de gemeente heeft ondanks dat het ze geld heeft gekost alleen maar winst gemaakt dankzij al die concertenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vitesse financieel goed inelkaar, dat zeiden ze 25 jaar geleden ook al, toen Karel Aalbers de club naar de Eredivisie wist te brengen.
Nou ja hoge salarispost ...., volgens mij houden ze geen speler over, die zijn allemaal van Chelseaquote:Op zondag 25 mei 2014 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
het zit financieel toch wel goed in elkaar.. ze blijven niet met schulden achter maar wel met een veels te hoge salarispost.. Zonder de maffia waren ze al failliet geweest
Jordania bleek dus wel een clubman geworden, daarom moest ie vertrekken en dreigen met vingers er af snijden.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe prachtig was het toen die supporters van Vitesse beweerden dat Jordania wel serieus was met Vitesse, omdat ze zo'n splinternieuw trainingscomplex gingen bouwen. Niet wetend dat dat de nieuwe dependance voor de jeugd van Chelsea wordt.![]()
![]()
Ik kom tegenwoordig erg vaak op Fok.nl terecht als ik ergens naar zoekquote:Op zondag 25 mei 2014 15:58 schreef isax het volgende:
VBL / Waarom zijn Feijenoordsupporters "kakkerlakken"?
ik ging even googele
Dat zou kunnen. Of ze hebben hem gewoon gebruikt omdat ze een zondebok nodig hadden.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jordania bleek dus wel een clubman geworden, daarom moest ie vertrekken en dreigen met vingers er af snijden.
dit jaar stonden er gemiddeld 3 van Chelsea op het veld, meeste werden in de winter al teruggestuurd. De rest is eigendomquote:Op zondag 25 mei 2014 15:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja hoge salarispost ...., volgens mij houden ze geen speler over, die zijn allemaal van Chelsea
Bart Latuheruquote:Op zondag 25 mei 2014 15:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met Bob Peeters en Mahamadou Diarra. Dat waren nog eens tijden.
komt door de cookies.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:00 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig erg vaak op Fok.nl terecht als ik ergens naar zoekwe hebben hier bijna meer informatie staan dan wikipedia
komt ook door je surfgedrag, Google zet fok daardoor bovenaan in de zoekresultatenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:00 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig erg vaak op Fok.nl terecht als ik ergens naar zoekwe hebben hier bijna meer informatie staan dan wikipedia
Didier Martel, Zongo, Mbamba, Sikora, DE KREEK!, Marki van Hintum, Amoah.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Van den Brom, Cocu, Makaay, Theo Bos, GLEN HELDER, HUUB LOEFFEN!
aha. ik verwijder cookies als de browser afsluit, alsnog valt het me opquote:Op zondag 25 mei 2014 16:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
komt ook door je surfgedrag, Google zet fok daardoor bovenaan in de zoekresultaten
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Didier Martel, Zongo, Mbamba, Sikora, DE KREEK!, Marki van Hintum, Amoah.
Ja, gemiddeld, in het begin van het seizoen huurden ze er al 6 of 7 en wie dacht je dat de rest betaalt, Vitesse?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
dit jaar stonden er gemiddeld 3 van Chelsea op het veld, meeste werden in de winter al teruggestuurd. De rest is eigendom
heeft ook niks met cookies te maken, Google weet gewoon je ip bij je zoekgedragquote:Op zondag 25 mei 2014 16:05 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
aha. ik verwijder cookies als de browser afsluit, alsnog valt het me op
Wel jammer eigenlijk. Op die manier vind je geen nieuwe dingen.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
heeft ook niks met cookies te maken, Google weet gewoon je ip bij je zoekgedrag
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op zondag 25 mei 2014 16:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Van den Brom, Cocu, Makaay, Theo Bos, GLEN HELDER, HUUB LOEFFEN!
De spelers die ze zelf kopen zijn echt geen dure spelers qua transfersom.. meeste transfervrij, paar goedkope miskopen.. een een pareltje als Bony.. die toen ook maar 4 miljoen kosttequote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, gemiddeld, in het begin van het seizoen huurden ze er al 6 of 7 en wie dacht je dat de rest betaalt, Vitesse?De KNVB begon te mekkeren over het groot aantal huurspelers maar ik wil de contracten van bepaalde spelers wel eens zien, het zou me niet verbazen wanneer daar clausules in zijn verwerkt waarbij ze zo over kunnen stappen naar Chelsea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |