quote:
Heb wel sedannetje ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:21 schreef Painore het volgende:
[..]
Haal een Custom Akuma. Heb je sport of sedan?
huilen doe je maar in KLB. Customs zijn gewoon sneller (en de bestuurders vaak beter) dus niet meer dan logisch dat je dan reserve bentquote:
Mijn skills liggen hoger dan de rest, maar omdat ik geen custom heb, kan ik niet harderquote:Op maandag 26 mei 2014 14:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
huilen doe je maar in KLB. Customs zijn gewoon sneller (en de bestuurders vaak beter) dus niet meer dan logisch dat je dan reserve bent
Vier man moet wel lukken, wellicht nog wat meer. Dus zullen we het bij deze vast zetten?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:07 schreef Kju het volgende:
Voorstel:
Vanavond om 21.00 uur TweakscrewPS3 tegen Fok Crew.
Playlist: http://socialclub.rocksta(...)cONniReEmMn40-DETMWg (voor 16 man)
Ja dat leek me vanzelfsprekend, zelfde als dat Custom gewoon aanstaat. Maar inderdaad goed om even duidelijk te regelen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
Zijn er al regels voor de TDM's? wel met eigen wapens toch? straks zitten er weer alleen van die low levels bij twerkers die nog niet alles hebben
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:47 schreef Kju het volgende:
Ik zal het regelen met degene die host zal zijn. Tot vanavond!
Momenteel me laatste tentamen aan het voorbereiden voor morgen, ik kijk even hoe ver ik vanavond ben, wellicht ben ik er bij!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:33 schreef Painore het volgende:
Oke laten we even een lijstje maken voor het voorproefje dat geplanned staat voor vanavond:
-Painore
- Leonos
- Lukelaaf (misschien)
- Eros
- vul aan aub
- Painorequote:Op maandag 26 mei 2014 13:49 schreef Fom het volgende:
- Painore
- Leonos
- Lukelaaf (misschien)
- Eros
- Commoninterest
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:00 schreef guitarist het volgende:
[..]
- Painore
- Leonos
- Lukelaaf (misschien)
- Eros
- Commoninterest
- micro_NL
Is geregeld. The commute blijft er in anders is de playlist beperkt tot 10 man door Coupe D'etat. Misschien hebben jullie wel genoeg mensen online en dan kunnen we het tot 16 vullen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:38 schreef Painore het volgende:
[..]
Vier man moet wel lukken, wellicht nog wat meer. Dus zullen we het bij deze vast zetten?
Als suggestie; The Commute omwisselen voor Coupe D'état? The Commute is nogal saai doordat het voornamelijk rechtdoor gaan is. Verder zou ik Nurburgring met Sport of Motorcycles doen, route 68 met Super of Sedan en Coupe D'état met Coupes. Allen zonder traffic en zonder catchup, met slipstream. Uiteraard in het zonnetje zonder regen.
jij gaat voor de laatste plaats? dan zul je het inderdaad niet nodig hebben.quote:
Dankje en jullie ook succesquote:Op maandag 26 mei 2014 16:56 schreef Kju het volgende:
[..]
Is geregeld. The commute blijft er in anders is de playlist beperkt tot 10 man door Coupe D'etat. Misschien hebben jullie wel genoeg mensen online en dan kunnen we het tot 16 vullen.
Je kan het afstemmen met Speedfight-4, hij zal de host zijn. Zijn PSN is SpeedFight-4.
En, alvast succes vanavond!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |