Toch maar even naar de winkel gegaan?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:21 schreef defokkingfoker het volgende:
Jongens... Ik heb een #headsetik kom over een uurtje online. Maar moet hem dan eerst nog fine tunen ofzo. Het is zo'n 5.1 ding
snel geregeldquote:Op zondag 25 mei 2014 20:21 schreef defokkingfoker het volgende:
Jongens... Ik heb een #headsetik kom over een uurtje online. Maar moet hem dan eerst nog fine tunen ofzo. Het is zo'n 5.1 ding
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:42 schreef Painore het volgende:
Ik zit in mini z'n stink stad te wachten op een trein, ben over een half uurtje ongeveer online
Rotterdam eikelquote:Op zondag 25 mei 2014 20:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
maar er gaat hier vandaan geen trein richting Delft?
Jawel, want dat gehucht waar je woont beschouw ik niet als een stad maar wel als onderdeel van Rotterdam.quote:
ik woon (gelukkig) niet in Delftquote:Op zondag 25 mei 2014 21:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
Delft is eerder den haag dan Rotterdam...
lange 5 minuten heb jij..quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik knal er weer uit. Ben over 5 minuten terug
je capslock staat aanquote:Op zondag 25 mei 2014 22:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
WAAROM BEN IK UIT DE CREW GEGOOID GODVERDOMME
Wegens dit soort aggresiviteit. Tevens past je schrijfstijl niet bij ons nieuwe logo.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
WAAROM BEN IK UIT DE CREW GEGOOID GODVERDOMME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |