Nee.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Niet per definitie, nee. Wel bijna...
quote:Op zondag 25 mei 2014 12:44 schreef Sarasi het volgende:
Als je er onzeker van wordt, ja. Maar de oplossing is simpel, ga trainen.
Nou, is toch zo. Als hij alleen maar loopt te janken dat hij het idee heeft dat hij geen kans maakt, houdt het meestal ook echt op.quote:
Jij neemt een trapleer mee bij het uitgaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:40 schreef anti-loper het volgende:
168 masterrace hier.
fix zoveel bitches, dus jij kan het ook
Gewoon telkens op een verhoging staan en meiden naar je toe te laten komenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:00 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Jij neemt een trapleer mee bij het uitgaan.
Ja toch, en dan bijna net zo breed zijn als je lengte.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gewoon telkens op een verhoging staan en meiden naar je toe te laten komen
Klein en dik is ook niet alles.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:04 schreef Karbkronkel het volgende:
Naarmate je kleiner en smaller bent nemen je kansen wel af, ja.
Waarom denken vrouwen nog steeds dat lente uitmaakt bij vrouwen?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
Een meisje is toch ook niet perse kansloos als ze niet lang, superstrak en slank is![]()
Zodat ze een excuus hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom denken vrouwen nog steeds dat lente uitmaakt bij vrouwen?
Omdat het al kleiner is dan de gemiddelde lengte van een 16-jarige.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:36 schreef Sjaakpolitie het volgende:
Je lichaamsbouw zelf is geen probleem, je onzekerheid hierover wel.
En zo klein is 176 echt niet. Waar komt het idee toch de laatste tijd vandaan dat dit zo abnormaal is en haast gelijk staat aan dwergproporties? Laat je niet gek maken door wat je op forums leest.
Dan woon je in een hele kleine stad, of je woont niet in Nederland.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het al kleiner is dan de gemiddelde lengte van een 16-jarige.
Als ik in de stad ben, zie ik misschien 1 of 2 mannen die kleiner zijn dan mijn 1,75.
125k inwoners dacht ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef Sjaakpolitie het volgende:
[..]
Dan woon je in een hele kleine stad, of je woont niet in Nederland.
OK, dan let je waarschijnlijk niet goed op. Met een dagje flink door de stad lopen zie je genoeg kleinere mannen.quote:
Waarom denken vrouwen überhaupt dat lang zijn aantrekkelijker is bij een vrouw dan klein/gemiddeld zijn?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom denken vrouwen nog steeds dat lente uitmaakt bij vrouwen?
Veel spiermassa wel, maar van gespierd zijn worden je sportprestaties alleen maar beter.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Denken dat dik en gespierd zijn gelijk staat gelijk staat aan sportief![]()
Het tegendeel is waar, hoe dunner/lichter je bent hoe sneller je bent in sporten waarbij je werkelijkheid prestaties moet kunnen leveren. Dus geen fitness en vechtsporten. Veel massa is killing voor je snelheid en souplesse.
Het probleem is ook dat mannen vaak niet op dezelfde manier naar mannen kijken als dat vrouwen dat doen. Voor vrouwen is de langste en breedste man lang niet altijd de aantrekkelijkste. Gespierd vinden we mooi, dat klopt, maar je gezicht (!), attitude (!) en kapsel zijn voor mij belangrijker.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:36 schreef Sjaakpolitie het volgende:
Je lichaamsbouw zelf is geen probleem, je onzekerheid hierover wel.
En zo klein is 176 echt niet. Waar komt het idee toch de laatste tijd vandaan dat dit zo abnormaal is en haast gelijk staat aan dwergproporties? Laat je niet gek maken door wat je op forums leest.
Verder vallen sportieve vrouwen inderdaad eerder op sportieve mannen, maar dat betekent niet dat je minder kans maakt als je niet breed bent. Er zijn genoeg sporten waar spiermassa minder relevant is, bijvoorbeeld hardlopen of wielrennen. Doe er je voordeel mee.
Wat doet een Hitler-kapsel tegenwoordig, valt dat nog een beetje in de smaak bij de vrouwtjes?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:12 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat mannen vaak niet op dezelfde manier naar mannen kijken als dat vrouwen dat doen. Voor vrouwen is de langste en breedste man lang niet altijd de aantrekkelijkste. Gespierd vinden we mooi, dat klopt, maar je gezicht (!), attitude (!) en kapsel zijn voor mij belangrijker.
Uit twee bijna gelijkwaardige mannen kies jij...quote:Op zondag 25 mei 2014 18:12 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat mannen vaak niet op dezelfde manier naar mannen kijken als dat vrouwen dat doen. Voor vrouwen is de langste en breedste man lang niet altijd de aantrekkelijkste. Gespierd vinden we mooi, dat klopt, maar je gezicht (!), attitude (!) en kapsel zijn voor mij belangrijker.
De gespierdste. Klopt. maar wat ik tegen ts probeer te zeggen is dat hij helemaal niet kansloos is tegenover lange, brede jongens. Als je een mooier gezicht, een mooier kapsel en een betere houding hebt, ben je voor mij in ieder geval aantrekkelijker dan zij.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:17 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Uit twee bijna gelijkwaardige mannen kies jij...
Beantwoord mijn vraag eens:quote:Op zondag 25 mei 2014 18:34 schreef Yalesa het volgende:
[..]
De gespierdste. Klopt. maar wat ik tegen ts probeer te zeggen is dat hij helemaal niet kansloos is tegenover lange, brede jongens. Als je een mooier gezicht, een mooier kapsel en een betere houding hebt, ben je voor mij in ieder geval aantrekkelijker dan zij.
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat doet een Hitler-kapsel tegenwoordig, valt dat nog een beetje in de smaak bij de vrouwtjes?
Dat is je rationele kant die dat denkt. Je emotionele aan de andere kant...quote:Op zondag 25 mei 2014 18:34 schreef Yalesa het volgende:
[..]
De gespierdste. Klopt. maar wat ik tegen ts probeer te zeggen is dat hij helemaal niet kansloos is tegenover lange, brede jongens. Als je een mooier gezicht, een mooier kapsel en een betere houding hebt, ben je voor mij in ieder geval aantrekkelijker dan zij.
Nee, absoluut niet. Bij mannen met een knap gezicht, een mooi kapsel en een zelfverzekerde, mannelijke attitude voel ik gewoon echt een aantrekkingskracht.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:40 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Dat is je rationele kant die dat denkt. Je emotionele aan de andere kant...
Omdat je erover nadenkt. Trouwens ik zeg niet dat de gespierde jongen dat dat zijn enige kwaliteit is.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:42 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Bij mannen met een knap gezicht, een mooi kapsel en een zelfverzekerde, mannelijke attitude voel ik gewoon echt een aantrekkingskracht.
Mijn rationele kant zou juist eerder zeggen dat gespierd belangrijk is, maar het is niet heel belangrijk, eigenlijk zie ik het alleen maar als een plus, niet als een voorwaarde.
Nee, niet omdat ik erover nadenk. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:45 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Omdat je erover nadenkt. Trouwens ik zeg niet dat de gespierde jongen dat dat zijn enige kwaliteit is.
Dat klopt. Vrouwen kijken naar mannen op een heel andere manier maar emotie is en blijft. Oer emotie ook nog! Bij mannen ook trouwens.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:47 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee, niet omdat ik erover nadenk. Ik spreek uit ervaring.
En ik heb al gezegd, gespierd is een plus, maar het is niet zo belangrijk. Ts maakt als hij mannelijker is in gezicht, gedrag en een mooi kapsel heeft, meer kans dan die andere heren. Mannen beoordelen elkaar niet zoals vrouwen elkaar beoordelen, soms vinden mannen ook vrouwen knap die ik doodgewoon is, simpelweg omdat ik niet op dezelfde manier naar ze kijk.
Dat klopt, maar in de oertijd vielen vrouwen voor de mannen met de meeste testosteron, dit is te zien aan het gezicht. Testosteron heeft veel effect op het gezicht. Het kapsel is er om het gezicht te omlijsten en op zijn best uit te laten komen. En een zelfverzekerde, mannelijke houding wijst ook op veel testosteron en vrouwen vallen op de zogeheten "alfamannen" en dat zit in je houding.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:50 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Dat klopt. Vrouwen kijken naar mannen op een heel andere manier maar emotie is en blijft. Oer emotie ook nog! Bij mannen ook trouwens.
Kan ik ook een derde variabel aan toevoegen namelijk persoonlijkheid?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:53 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in de oertijd vielen vrouwen voor de mannen met de meeste testosteron, dit is te zien aan het gezicht. Testosteron heeft veel effect op het gezicht. Het kapsel is er om het gezicht te omlijsten en op zijn best uit te laten komen. En een zelfverzekerde, mannelijke houding wijst ook op veel testosteron en vrouwen vallen op de zogeheten "alfamannen" en dat zit in je houding.
En dan is gespierd naast al die dingen maar een plus. Wees eerlijk, wat vind jij belangrijker bij een vrouw, een mooi hoofd of een zandloperfiguur?
Dat vind ik ergens wel bij houding horen.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:56 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Kan ik ook een derde variabel aan toevoegen namelijk persoonlijkheid?
Ja het kan inderdaad deels in.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:56 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dat vind ik ergens wel bij houding horen.
QFTquote:Op zondag 25 mei 2014 12:44 schreef Sarasi het volgende:
Als je er onzeker van wordt, ja. Maar de oplossing is simpel, ga trainen.
Je geestelijke gesteldheid is veel belangrijker. Niks zo onaantrekkelijk als een onzeker kuiken.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:37 schreef tyfpout het volgende:
Ik ben niet lang (1,76 m) en vrij dun (60 kg). Als ik bijvoorbeeld in de sportschool of op de uni rondkijk lopen er veel leuke sportieve meiden rond. Het probleem is echter dat er ook veel grote, brede jongens rondlopen. Gemiddeld zijn ze 10 cm langer dan ik en een stuk gespierder.
Mijn vraag is eigenlijk: ben ik met mijn lichaamsbouw per definitie kansloos bij leuke, sportieve meiden, op plekken waar ook lange, gespierde gasten rondlopen?
idd wijze lessen van dragonball zquote:Op zondag 25 mei 2014 13:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Het tegendeel is waar, hoe dunner/lichter je bent hoe sneller je bent in sporten waarbij je werkelijkheid prestaties moet kunnen leveren. Dus geen fitness en vechtsporten. Veel massa is killing voor je snelheid en souplesse.
180 kg ja?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:15 schreef LelijKnap het volgende:
Met 1.76 kom je wel weg met een gewicht van 175 tot 180kg trouwens. Ziet er nog redelijk in verhouding uit dan. Gewoon ff knallen... Maar doe het voor en uit jezelf, niet voor de 'sportieve' dames... want als je niet werkelijk het zelfde belang hecht aan mooi/gezond/getraind zijn, dan gaat 't toch niet werken... vaak
Zo zwaar is Jahr00n ook ongeveer met 5%BFquote:
Nee.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:37 schreef tyfpout het volgende:
Ik ben niet lang (1,76 m) en vrij dun (60 kg). Als ik bijvoorbeeld in de sportschool of op de uni rondkijk lopen er veel leuke sportieve meiden rond. Het probleem is echter dat er ook veel grote, brede jongens rondlopen. Gemiddeld zijn ze 10 cm langer dan ik en een stuk gespierder.
Mijn vraag is eigenlijk: ben ik met mijn lichaamsbouw per definitie kansloos bij leuke, sportieve meiden, op plekken waar ook lange, gespierde gasten rondlopen?
kleine spijker gespotquote:Op zondag 25 mei 2014 13:39 schreef Hyaenidae het volgende:
quote:Op zondag 25 mei 2014 12:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Niet per definitie, nee. Wel bijna...
Dat dus jaquote:Op zondag 25 mei 2014 13:15 schreef CherryOnTop het volgende:
Niet kansloos, maar je staat wel met 1-0 achter zeg maar.
Bullshit.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:38 schreef Jahr00n het volgende:
Heb je veel geld? Alleen dan ben je niet kansloos. Vrouwen willen gewoon een grote gespierde jongen minimaal 1.90m en 100kg (<8% bf)
2 woordenquote:Op zondag 25 mei 2014 12:37 schreef tyfpout het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |