Laatste half uur misschien.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Regen gaat er dus niet komen volgens olav mol
Monaco heeft altijd 80% kans op een SCquote:Op zondag 25 mei 2014 13:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
80% kans op een safetycar zei Sky verslaggever net.
Hij doet het alquote:Op zondag 25 mei 2014 13:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja
Bij mn vader deed hij het bij zn oude tv/decoder en in zn nieuwe tv had ie er geen last van.
Van ziggo zijn ze geweest en die hebben alle kabels 4G proof gemaakt en het werkt.
Aangezien ik mn vaders kaart gebruik moet ik ff kijken hoe ik dat er doorheen krijg.
Maar ik woon in een appartementen complex welke juli een 4G mast op ons dak krijgt dus ik wacht dat ff af hahaha want op mn dak is iets anders dan een antenne 2km verderop.
Maldonado is wel een zekerheidje wat dat betreftquote:Op zondag 25 mei 2014 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we een paar mannen in de muur zien vliegen
Zijn die nou aan elkaar geplakbandt?quote:
Bij de BCC hadden ze "kits" liggen toen ik daar ooit was.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Nog meer tips om hem 4g proof te maken? Ik durf hem nu niet aan te raken maar als ie weer kut gaat doen wil ik wel een snelel oplossing hebben.
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maldonado is wel een zekerheidje wat dat betreft
Omwikkelen in aluminiumfolie.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Nog meer tips om hem 4g proof te maken? Ik durf hem nu niet aan te raken maar als ie weer kut gaat doen wil ik wel een snelel oplossing hebben.
Ik vermoed dat daar niet op korte termijn verandering in gaat komen. If ever.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. De logica daarachter ontgaat mij nog steeds.
Ik weet niet eens meer waarom het zo is gedaan, die kabel is wel lang genoeg.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vermoed dat daar niet op korte termijn verandering in gaat komen. If ever.
Wel eerst alles goed aftapen zodat het folie geen contact maakt met metaal in de kabel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |