Twee-stoppertwitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 25-05-2014 om 14:23:51Rosberg told to "go strat 9. Both cars are going strat 9." #F1 reageer retweet
Er komt nog een SCquote:Op zondag 25 mei 2014 14:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Twee-stoppertwitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 25-05-2014 om 14:23:51Rosberg told to "go strat 9. Both cars are going strat 9." #F1 reageer retweet
Gaat niet lukken denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:26 schreef LWD-Godius het volgende:
Hülkenberg ziet er wel goed uit als hij er een 1 stop race van kan maken
in het achterveld jaquote:
Die had laatst toch al verklaard dat ie dat record van Heidfeld wou hebben, en daardoor nergens een risico ging nemen. Dan ben je een echte racer jaquote:Op zondag 25 mei 2014 14:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Chilton durft niet te verdediggen omdat ie dan z'n finish streak verliest.
pcies, schandaligquote:Op zondag 25 mei 2014 14:28 schreef Vriezzer het volgende:
Bahahah, Chilton pussy. Rijdt alleen rond met de intentie om dat record te kunnen pakken van aantal finishes op een rij.
Hij moet inderdaad wel het geluk hebben dat er geen SC op de baan komt. Force India is een van de betere wagens die goed met de banden kan omgaan, dat zit wel goed.quote:
Zal hij wel een leuke bonus mee binnenharken.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:28 schreef Vriezzer het volgende:
Bahahah, Chilton pussy. Rijdt alleen rond met de intentie om dat record te kunnen pakken van aantal finishes op een rij.
zolang ie maar finishtquote:Op zondag 25 mei 2014 14:30 schreef opreis het volgende:
daar gaat de goede classering voor Chilton o nee toch
denk het wel want tempo zakt ?quote:
ja. Kijk dan !quote:
je ziet toch dat die geen / minder grip heeft nu.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:36 schreef zoem het volgende:
Het gat is met 2s afgenomen de laatste paar rondjes.
Mwah, als je Sauber hebt...quote:
Dank voor de infoquote:
Bottas en Chilton hierquote:Op zondag 25 mei 2014 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb Massa en Vergne nog als laatste hoop
Dat mijn manager nog gered wordt door Kobaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |