Oh, nou die heb ik dan bij Bé en Prince echt niet gezien daar, tot in de nok gingen ze los, maar KoL is ook wat statischere muziek mss?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ja dat soort concerten ken ik, uren voor aanvang in de zeikende regen in de rij staan voor dat ene plekje
Ik snap alleen de mensen in een zitvak niet, maar dat zal ik ook nooit snappen. 1,5 uur statisch op je stoel als een dode muis zitten? Koop een dvd dan
Ik zie ze bij meerdere genres zitten. Maar ik skip misschien dan wel die swingmuziek waar je idd lekker kan shaken enzoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, nou die heb ik dan bij Bé en Prince echt niet gezien daar, tot in de nok gingen ze los, maar KoL is ook wat statischere muziek mss?
Waaaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:29 schreef oh-oh het volgende:
En vorige week deed ie in Brussel 3 concerten in 1 nacht, heb je die beelden gezien???
Nee hij vindt dat dus echt gewoon leukquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waaaat.Heeft ie geld nodig ofzo. Waarschijnlijk niet. Wat een baas.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Bruce daar kan ik echt nog geen 10 minuten naar luisteren. Schreeuwerd met zijn vieze dikke schreeuwnek![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, koop je nog wel eens iets van Prince bij concerten? Valt er nog iets te scoren aan merchandise of heb je zo'n beetje alles al? Nieuwe meuk?
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:22 schreef indaha het volgende:
Prince en Bruce vind ik alletwee wel goed maar zou niet naar een concert van een van beiden hoeven, mijn muzieksmaak is in de 80er jaren blijven steken en zal jullie goedkeuring vast niet krijgen , maar voor mij is het een feest van herineringen aan een iets wildere tijd
Ik heb op de koi-show van het weekend een magneet gehad van het event van volgend jaar. Ik weet niet of dat nou valt onder 'gewoon van dingen', zeg het maarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, in de eerste instantie vooral van plaatsen, maar die heb ik nu zo veel, eigenlijk wil ik nu vooral nog toffe personen, of gewoon van dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |