Ach.....die lieverd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Oh over anderhalf uur heb ik 4 dagen weekend
Trap renoveren! Nu 4 weken bezig, morgen de laatste hand aan leggenquote:
Ja, alles. Linoleum krabben, lijm krabben, schuren, grondverf, schuren, verf, schuren, verf en nu als laatste lak.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Had je dat al eerder gezegd?4 weken, wow. Wat moest er allemaal gebeuren? Van schuren tot lakken?
Whehehe. Je wilt niet weten hoe verwijfd ik qua uiterlijk ben!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:46 schreef Bos81 het volgende:
Visje is echt een vrouw-vrouw (ahum), dus dat wordt roze![]()
![]()
Dat klinkt leuk, ik zit even te googlen, kan ik ook dingen weggeven/brengen naar zo'n weggeefwinkel?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren was het echt koud, vandaag is het 10 graden warmer en heet
![]()
Ik was lekker naar de markt en even naar de weggeefwinkel met een vriendin, heerlijk!
Jawel dat wil ik wel wetenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehehe. Je wilt niet weten hoe verwijfd ik qua uiterlijk ben!
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:23 schreef oh-oh het volgende:
Het is daar echt zo leuk, de sfeer en de mensen, alles komt er, van dronken zwervers tot kak![]()
[ afbeelding ]
Ze zitten midden in het centrum maar echt op een soort van geheim plekje langs het water. Het is echt een soort van verborgen eigen wereldje daar!
[ afbeelding ]
Dat zijn nu echt van die geweldige plekjes!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:23 schreef oh-oh het volgende:
Het is daar echt zo leuk, de sfeer en de mensen, alles komt er, van dronken zwervers tot kak![]()
[ afbeelding ]
Ze zitten midden in het centrum maar echt op een soort van geheim plekje langs het water. Het is echt een soort van verborgen eigen wereldje daar!
[ afbeelding ]
Wat een mooi plaatje!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:38 schreef oh-oh het volgende:
Wij zagen een bever of een beverrat vanavond, die kwam recht op ons af zwemmen, we waren echtvan WTF????
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |