Je bent aangekomen in de V&A SlowHetgaatnooitergensoverchat!
Waar we de hele dag niks nuttigs te melden hebben, de kippen totaal van de leg zijn en de hennen ze af en toe eens flink komen afstraffen! Wees welkom, schuif aan erin!
Ik vroeg aan I. (bijna 3 jaar). Ben jij een jongetje of meisje? I:. Meisje ,Ik: En ik,Oom erik, wat is Oom Erik??: I. Jongetje en meisje, oom erik is raar.....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende: Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+ 'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.' ( Groucho Marx )
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende: Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+ 'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.' ( Groucho Marx )
Donderdag vrij, verder gewoon werken, dus wel relaxed hoor!