quote:Op zondag 25 mei 2014 00:37 schreef sig000 het volgende:
Deed dat elke winter als het kon op de vijver in de buurt.
Verder met schooltoernooien.
Voetbal heb ik ook nog gedaan, was een snelle rechtsbuiten die wanneer in de diepte gelanceerd meteen de bal voorgaf omdat ik 'm anders snel kwijt was.
We hadden een zeer sportieve buurt en vanaf jong af aan was het wielrennen, voetballen, honkballen, Ijshockey afhankelijk van wat er dan weer ff populair was.quote:
OKquote:Op zondag 25 mei 2014 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
We hadden een zeer sportieve buurt en vanaf jong af aan was het wielrennen, voetballen, honkballen, Ijshockey afhankelijk van wat er dan weer ff populair was.
hahaha had ook een s zoiets gelijks , niet dat ik de tour nadeed maar ik knalde op een geparkeerde auto of zo en maakte schade ...quote:Op zondag 25 mei 2014 00:47 schreef sig000 het volgende:
Toen ik jaar of 10 was knalde ik vol op een auto toen we de Tour de France aan het nadoen waren.
Ik lag op kop maar ging wat te wijd door een bocht en ineens was daar die auto.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha had ook een s zoiets gelijks , niet dat ik de tour nadeed maar ik knalde op een geparkeerde auto of zo en maakte schade ...
Details ben ik vergeten ,,,,
Ik werd 16 en kreeg een opgevoerde Yamaha FS1 (van studie vriendje van mn broer) // 1 van de eerste tochten ging ik op mn bek en dat monster daarna niet echt meer actief gebruikt ...quote:Op zondag 25 mei 2014 00:52 schreef sig000 het volgende:
Toen ik de brommer ontdekte was het gedaan met mijn sportieve carriere.
Ik was meer van de Zundapp en de Kreidlers.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd 16 en kreeg een opgevoerde Yamaha FS1 (van studie vriendje van mn broer) // 1 van de eerste tochten ging ik op mn bek en dat monster daarna niet echt meer actief gebruikt ...
Ja die had n beste vriend ook en daar schreurden we mee op de akker bij zn boerderij toen we nog lang geen 16 waren ...quote:Op zondag 25 mei 2014 00:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was meer van de Zundapp en de Kreidlers.
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:03 schreef sig000 het volgende:
Rijbewijs halen was ook lachen toen.
Eerst oefenvergunning halen op plaatselijk politie bureau. Een achtje draaien en keer hard remmen zonder op de bek te gaan, 6 van de 10 theorievragen goed en je kon rondscheuren in de gemeente met een L plaatje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |