Wat dacht je van seksueel contact?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:59 schreef Sjaakpolitie het volgende:
Ook al wou ik hem best helpen en kende ik wel vrijgezelle meisjes, ik had geen idee hoe ik ze dan in contact had moeten brengen.
ben je nieuw op fok?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben ik de enige die hier kippenvel bij krijgt?
Ik denk het wel, tenzij hier meer mensen lezen die voor het eerst op een R&P topic geklikt hebbenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben ik de enige die hier kippenvel bij krijgt?
Vrouwen doen dit (koppelen) vaker, dus zo ongewoon is het niet als jij het ook doet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:59 schreef Sjaakpolitie het volgende:
Wat doe je als iemand je vraagt: "Weet jij geen leuk meisje voor me?"
Die vraag is me eens gesteld door een vrijgezelle maat van me. Ook al wou ik hem best helpen en kende ik wel vrijgezelle meisjes, ik had geen idee hoe ik ze dan in contact had moeten brengen. Ik zou het vrij ongemakkelijk vinden om hen te vragen of ze eventueel geïnteresseerd waren in die jongen. Ik zou ook niet weten welke sociale situatie ik zou moeten creëren om hem samen te brengen met die meiden.
Die jongen is nog steeds vrijgezel. Zelf vind ik dat het zijn eigen verantwoordelijkheid is om nieuwe meiden te ontmoeten. En als de sociale situatie zich toevallig voordoet wil ik hem best een beetje op gang helpen, maar meer kan ik voor mijn gevoel niet voor hem doen. Ik voel me er soms wel een beetje schuldig over dat ik hem niet help.
Wat is jullie mening. Is hij wanhopig en moet hij het zelf maar uitzoeken, of verdient hij juist alle hulp en moet ik hem telefoonnummers van leuke meiden gaan geven? Of toch iets er tussenin?
Lekkere vriend ben jij.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:59 schreef Sjaakpolitie het volgende:
Wat doe je als iemand je vraagt: "Weet jij geen leuk meisje voor me?"
Die vraag is me eens gesteld door een vrijgezelle maat van me. Ook al wou ik hem best helpen en kende ik wel vrijgezelle meisjes, ik had geen idee hoe ik ze dan in contact had moeten brengen. Ik zou het vrij ongemakkelijk vinden om hen te vragen of ze eventueel geïnteresseerd waren in die jongen. Ik zou ook niet weten welke sociale situatie ik zou moeten creëren om hem samen te brengen met die meiden.
Die jongen is nog steeds vrijgezel. Zelf vind ik dat het zijn eigen verantwoordelijkheid is om nieuwe meiden te ontmoeten. En als de sociale situatie zich toevallig voordoet wil ik hem best een beetje op gang helpen, maar meer kan ik voor mijn gevoel niet voor hem doen. Ik voel me er soms wel een beetje schuldig over dat ik hem niet help.
Wat is jullie mening. Is hij wanhopig en moet hij het zelf maar uitzoeken, of verdient hij juist alle hulp en moet ik hem telefoonnummers van leuke meiden gaan geven? Of toch iets er tussenin?
Inderdaad, gewoon een beetje casual houden enzo.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:13 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik heb wel eens vaker vrijgezelle vriendinnen en vrienden aan elkaar voorgesteld. Je hoeft niet gelijk de eerste date voor ze te regelen, maar inderdaad, borreltje erbij, ontspannen moment; "Goh, ik liep toevallig laatst te denken dat Pietje - ja, das een goeie vriend van me, leuke gozer - dat dat misschien voor jou wel een leuke vent is. Zal ik jullie een keer aan elkaar voorstellen? ". Zoiets is toch heel normaal?
Dit ja. TS doet net of zijn maat hem voorstelt zijn eigen duim af te hakken bij wijze van spreken. Het is gewoon een vraag, tussen neus en lippen door gesteld, die op zich niet eens zo raar is. Tenminste, ik neem gemakshalve maar aan dat hij niet huilend aan de broekspijpen van de TS hing.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:13 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik heb wel eens vaker vrijgezelle vriendinnen en vrienden aan elkaar voorgesteld. Je hoeft niet gelijk de eerste date voor ze te regelen, maar inderdaad, borreltje erbij, ontspannen moment; "Goh, ik liep toevallig laatst te denken dat Pietje - ja, das een goeie vriend van me, leuke gozer - dat dat misschien voor jou wel een leuke vent is. Zal ik jullie een keer aan elkaar voorstellen? ". Zoiets is toch heel normaal?
Eens. Ik heb best vaak dat ik een maat voorstel aan een vriendin, of andersom. Ik wist niet dat mensen dit raar vonden? Ik vind het ook geen rare vraag.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit ja. TS doet net of zijn maat hem voorstelt zijn eigen duim af te hakken bij wijze van spreken. Het is gewoon een vraag, tussen neus en lippen door gesteld, die op zich niet eens zo raar is. Tenminste, ik neem gemakshalve maar aan dat hij niet huilend aan de broekspijpen van de TS hing.
Het probleem is dat veel meiden waarvan ik denk dat ze bij hem passen niet zozeer goede vriendinnen van me zijn, maar eerder studiegenotes of andere bekenden die ik bijvoorbeeld niet op een verjaardag zou uitnodigen.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:13 schreef habitue het volgende:
Zorgen dat ze allebei bij een vriendschappelijk iets zijn? Dat je bijvoorbeeld een of meerdere vriendinnen uitnodigt bij iets waar je met je maat heen gaat.
Dat laatste wel bijna. Hij heeft soms een behoorlijk wanhopige uitstraling en dat maakt hem nogal onaantrekkelijk. Ik vind het daarom belangrijker dat hij zelf een sociaal leven ontwikkelt waardoor hij meisjes tegenkomt.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is gewoon een vraag, tussen neus en lippen door gesteld, die op zich niet eens zo raar is. Tenminste, ik neem gemakshalve maar aan dat hij niet huilend aan de broekspijpen van de TS hing.
Dan moet je ze wel eerst beide op 1 plek krijgen en dat is dus volgens mij meer het hele probleem van TS...quote:Op zondag 25 mei 2014 12:22 schreef JamFlava het volgende:
Ik doe het altijd hetzelfde als in How i met your mother:
Ken jij [naam] al?
En dan loop ik weg.
Ze moeten het uiteindelijk toch zelf doen.
Heb jij tijd, energie en zin om hem daarmee te helpen? Dan moet je het vooral doen. Maar dat hoeft niet, natuurlijk. Wat je jezelf moet afvragen, is hij het waard? Is hij een diep van binnen ene goede jongen die jouw steun verdient?quote:Op zondag 25 mei 2014 11:56 schreef Sjaakpolitie het volgende:
[..]
Het probleem is dat veel meiden waarvan ik denk dat ze bij hem passen niet zozeer goede vriendinnen van me zijn, maar eerder studiegenotes of andere bekenden die ik bijvoorbeeld niet op een verjaardag zou uitnodigen.
[..]
Dat laatste wel bijna. Hij heeft soms een behoorlijk wanhopige uitstraling en dat maakt hem nogal onaantrekkelijk. Ik vind het daarom belangrijker dat hij zelf een sociaal leven ontwikkelt waardoor hij meisjes tegenkomt.
Het is een ontzettend goede jongen. Ik wil hem graag helpen, maar letterlijk koppelen kan ik niet omdat ik die meiden en hem inderdaad niet op 1 plek kan krijgen. Het is belangrijker dat het uit zichzelf komt en ik wil hem daar uiteraard bij helpen.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:40 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Heb jij tijd, energie en zin om hem daarmee te helpen? Dan moet je het vooral doen. Maar dat hoeft niet, natuurlijk. Wat je jezelf moet afvragen, is hij het waard? Is hij een diep van binnen ene goede jongen die jouw steun verdient?
Dan zou ik het doen, zolang het jouw leven niet negatief gaat verstoren. Het kan ook een leuke avontuur voor jezelf zijn, natuurlijk. Let wel dat dit soort dingen makkelijker gezegd dan gedaan is.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:50 schreef Sjaakpolitie het volgende:
[..]
Het is een ontzettend goede jongen. Ik wil hem graag helpen, maar letterlijk koppelen kan ik niet omdat ik die meiden en hem inderdaad niet op 1 plek kan krijgen. Het is belangrijker dat het uit zichzelf komt en ik wil hem daar uiteraard bij helpen.
Heeft hij geen sociaal leven buiten jou om?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:50 schreef Sjaakpolitie het volgende:
[..]
Het is een ontzettend goede jongen. Ik wil hem graag helpen, maar letterlijk koppelen kan ik niet omdat ik die meiden en hem inderdaad niet op 1 plek kan krijgen. Het is belangrijker dat het uit zichzelf komt en ik wil hem daar uiteraard bij helpen.
Wat is daar nou belangrijk aan?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:50 schreef Sjaakpolitie het volgende:
Het is belangrijker dat het uit zichzelf komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |