abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140325712
Wat doe je als iemand je vraagt: "Weet jij geen leuk meisje voor me?"

Die vraag is me eens gesteld door een vrijgezelle maat van me. Ook al wou ik hem best helpen en kende ik wel vrijgezelle meisjes, ik had geen idee hoe ik ze dan in contact had moeten brengen. Ik zou het vrij ongemakkelijk vinden om hen te vragen of ze eventueel geïnteresseerd waren in die jongen. Ik zou ook niet weten welke sociale situatie ik zou moeten creëren om hem samen te brengen met die meiden.

Die jongen is nog steeds vrijgezel. Zelf vind ik dat het zijn eigen verantwoordelijkheid is om nieuwe meiden te ontmoeten. En als de sociale situatie zich toevallig voordoet wil ik hem best een beetje op gang helpen, maar meer kan ik voor mijn gevoel niet voor hem doen. Ik voel me er soms wel een beetje schuldig over dat ik hem niet help.

Wat is jullie mening. Is hij wanhopig en moet hij het zelf maar uitzoeken, of verdient hij juist alle hulp en moet ik hem telefoonnummers van leuke meiden gaan geven? Of toch iets er tussenin?
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:01:12 #2
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_140325767
Als je een meisje kent waarvan je denkt dat het een goede match is voor je vriend, waarom niet?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:03:04 #3
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140325832
Je kunt toch gewoon tegen zo'n meisje zeggen in een gesprek. "Grappig dat je dat zegt, je zou perfect bij Jantje passen!". "Jantje?". "Ja een vriend van me, die ken je denk ik niet, maar die ..... ik kan je wel eens aan 'm voorstellen".

Maar alleen doen als ze ook echt bij elkaar zouden passen.
pi_140326031
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 21:59 schreef Sjaakpolitie het volgende:
Ook al wou ik hem best helpen en kende ik wel vrijgezelle meisjes, ik had geen idee hoe ik ze dan in contact had moeten brengen.
Wat dacht je van seksueel contact?
Doen ze bij dieren ook om ze te laten paren, gewoon allebei opsluiten in een kamer met bed.
pindazakje
pi_140326065
Ben ik de enige die hier kippenvel bij krijgt?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:09:25 #6
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_140326126
gewoon doen, of durf jij niet
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:09:51 #7
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_140326149
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:08 schreef sitting_elfling het volgende:
ben je nieuw op fok?
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:10:27 #8
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140326174
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik denk het wel, tenzij hier meer mensen lezen die voor het eerst op een R&P topic geklikt hebben :P
pi_140326224
quote:

Die vraag is me eens gesteld door een vrijgezelle maat van me. Ook al wou ik hem best helpen en kende ik wel vrijgezelle meisjes, ik had geen idee hoe ik ze dan in contact had moeten brengen. Ik zou het vrij ongemakkelijk vinden om hen te vragen of ze eventueel geïnteresseerd waren in die jongen. Ik zou ook niet weten welke sociale situatie ik zou moeten creëren om hem samen te brengen met die meiden.

Die jongen is nog steeds vrijgezel. Zelf vind ik dat het zijn eigen verantwoordelijkheid is om nieuwe meiden te ontmoeten. En als de sociale situatie zich toevallig voordoet wil ik hem best een beetje op gang helpen, maar meer kan ik voor mijn gevoel niet voor hem doen. Ik voel me er soms wel een beetje schuldig over dat ik hem niet help.

Wat is jullie mening. Is hij wanhopig en moet hij het zelf maar uitzoeken, of verdient hij juist alle hulp en moet ik hem telefoonnummers van leuke meiden gaan geven? Of toch iets er tussenin?
Vrouwen doen dit (koppelen) vaker, dus zo ongewoon is het niet als jij het ook doet.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:13:36 #10
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_140326313
Ik heb wel eens vaker vrijgezelle vriendinnen en vrienden aan elkaar voorgesteld. Je hoeft niet gelijk de eerste date voor ze te regelen, maar inderdaad, borreltje erbij, ontspannen moment; "Goh, ik liep toevallig laatst te denken dat Pietje - ja, das een goeie vriend van me, leuke gozer - dat dat misschien voor jou wel een leuke vent is. Zal ik jullie een keer aan elkaar voorstellen? ". Zoiets is toch heel normaal?
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_140328433
quote:

Lekkere vriend ben jij.
pi_140329398
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:13 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik heb wel eens vaker vrijgezelle vriendinnen en vrienden aan elkaar voorgesteld. Je hoeft niet gelijk de eerste date voor ze te regelen, maar inderdaad, borreltje erbij, ontspannen moment; "Goh, ik liep toevallig laatst te denken dat Pietje - ja, das een goeie vriend van me, leuke gozer - dat dat misschien voor jou wel een leuke vent is. Zal ik jullie een keer aan elkaar voorstellen? ". Zoiets is toch heel normaal?
Inderdaad, gewoon een beetje casual houden enzo.

TS, wat bedoel je met dat het zijn eigen verantwoordelijkheid zou moeten zijn? Je kan iemand daar toch mee helpen? Blijkbaar gaat het bij hem niet zo gemakkelijk anders zou hij je hulp niet vragen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_140332365
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 22:13 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Dit ja. TS doet net of zijn maat hem voorstelt zijn eigen duim af te hakken bij wijze van spreken. Het is gewoon een vraag, tussen neus en lippen door gesteld, die op zich niet eens zo raar is. Tenminste, ik neem gemakshalve maar aan dat hij niet huilend aan de broekspijpen van de TS hing.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_140332552
Vliegbewijs halen en ''per ongeluk'' neerstorten voor een afgelegen eilandje met die twee er bij ^O^
  zondag 25 mei 2014 @ 09:19:42 #15
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140337038
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dit ja. TS doet net of zijn maat hem voorstelt zijn eigen duim af te hakken bij wijze van spreken. Het is gewoon een vraag, tussen neus en lippen door gesteld, die op zich niet eens zo raar is. Tenminste, ik neem gemakshalve maar aan dat hij niet huilend aan de broekspijpen van de TS hing.
Eens. Ik heb best vaak dat ik een maat voorstel aan een vriendin, of andersom. Ik wist niet dat mensen dit raar vonden? Ik vind het ook geen rare vraag.
pi_140338327
Je moet gewoon hem en chicks die je zelf niet goed kent of toch nooit spreekt toevoegen in een groepssapp op whatsapp en dan er gelijk zelf uit gaan. Zodat ze er alleen nog met z'n tweeën inzitten zeg maar.

Zo zaten een maat en ik gewoon samen in de kroeg voordat tinder bestond en dan zo jaaa "wil jij deze" is goed, dan wil ik "die" van jou wel :D

En dan gewoon een beetje dom lullen en auwehoeren en hij gewoon ook doen alsof hij zich van geen kwaad bewust is.

Overigens kan hij beter op tinder gaan _O_ *O*
pi_140338749
Zorgen dat ze allebei bij een vriendschappelijk iets zijn? Dat je bijvoorbeeld een of meerdere vriendinnen uitnodigt bij iets waar je met je maat heen gaat. Zo gaat dat hier ook weleens, Pietje houdt een BBQ, vriendin X neemt wat van haar (niet geheel toevallig) vrijgezelle vriendinnen mee, 2 jaar later verwachten Pietje en Truus een baby.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140338918
Bad wingman alert
pi_140338977
Dat doen vrienden juist toch voor elkaar
pi_140339710
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:13 schreef habitue het volgende:
Zorgen dat ze allebei bij een vriendschappelijk iets zijn? Dat je bijvoorbeeld een of meerdere vriendinnen uitnodigt bij iets waar je met je maat heen gaat.
Het probleem is dat veel meiden waarvan ik denk dat ze bij hem passen niet zozeer goede vriendinnen van me zijn, maar eerder studiegenotes of andere bekenden die ik bijvoorbeeld niet op een verjaardag zou uitnodigen.
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is gewoon een vraag, tussen neus en lippen door gesteld, die op zich niet eens zo raar is. Tenminste, ik neem gemakshalve maar aan dat hij niet huilend aan de broekspijpen van de TS hing.
Dat laatste wel bijna. Hij heeft soms een behoorlijk wanhopige uitstraling en dat maakt hem nogal onaantrekkelijk. Ik vind het daarom belangrijker dat hij zelf een sociaal leven ontwikkelt waardoor hij meisjes tegenkomt.
  zondag 25 mei 2014 @ 12:22:45 #21
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_140340361
Ik doe het altijd hetzelfde als in How i met your mother:
Ken jij [naam] al?
En dan loop ik weg.
Ze moeten het uiteindelijk toch zelf doen.
pi_140340704
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:22 schreef JamFlava het volgende:
Ik doe het altijd hetzelfde als in How i met your mother:
Ken jij [naam] al?
En dan loop ik weg.
Ze moeten het uiteindelijk toch zelf doen.
Dan moet je ze wel eerst beide op 1 plek krijgen en dat is dus volgens mij meer het hele probleem van TS...
  zondag 25 mei 2014 @ 12:40:44 #23
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140340910
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:56 schreef Sjaakpolitie het volgende:

[..]

Het probleem is dat veel meiden waarvan ik denk dat ze bij hem passen niet zozeer goede vriendinnen van me zijn, maar eerder studiegenotes of andere bekenden die ik bijvoorbeeld niet op een verjaardag zou uitnodigen.

[..]

Dat laatste wel bijna. Hij heeft soms een behoorlijk wanhopige uitstraling en dat maakt hem nogal onaantrekkelijk. Ik vind het daarom belangrijker dat hij zelf een sociaal leven ontwikkelt waardoor hij meisjes tegenkomt.
Heb jij tijd, energie en zin om hem daarmee te helpen? Dan moet je het vooral doen. Maar dat hoeft niet, natuurlijk. Wat je jezelf moet afvragen, is hij het waard? Is hij een diep van binnen ene goede jongen die jouw steun verdient?
pi_140341163
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:40 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Heb jij tijd, energie en zin om hem daarmee te helpen? Dan moet je het vooral doen. Maar dat hoeft niet, natuurlijk. Wat je jezelf moet afvragen, is hij het waard? Is hij een diep van binnen ene goede jongen die jouw steun verdient?
Het is een ontzettend goede jongen. Ik wil hem graag helpen, maar letterlijk koppelen kan ik niet omdat ik die meiden en hem inderdaad niet op 1 plek kan krijgen. Het is belangrijker dat het uit zichzelf komt en ik wil hem daar uiteraard bij helpen.
  zondag 25 mei 2014 @ 12:52:24 #25
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140341205
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:50 schreef Sjaakpolitie het volgende:

[..]

Het is een ontzettend goede jongen. Ik wil hem graag helpen, maar letterlijk koppelen kan ik niet omdat ik die meiden en hem inderdaad niet op 1 plek kan krijgen. Het is belangrijker dat het uit zichzelf komt en ik wil hem daar uiteraard bij helpen.
Dan zou ik het doen, zolang het jouw leven niet negatief gaat verstoren. Het kan ook een leuke avontuur voor jezelf zijn, natuurlijk. Let wel dat dit soort dingen makkelijker gezegd dan gedaan is.

Geef hem ook geen advies van PUA of dat soort bullshit, ze kloppen voor geen meter en zal alleen maar averrechts werken.
pi_140352139
quote:

[..]

Heeft hij geen sociaal leven buiten jou om?
  zondag 25 mei 2014 @ 19:18:21 #27
338319 ZarB
Piña colada
pi_140353776
Als ik vermoed dat 2 mensen elkaar best wel eens leuk zouden kunnen vinden dan zorg ik gewoon zonder gene dat ze elkaar gaan ontmoeten. Ik organiseer een feestje met 1 of andere kulsmoes o.i.d. Ik zorg wel dat er dus ook andere mensen bij zijn zodat er een ontsnappingsmogelijkheid is en ze dus niet awkward met elkaar opgescheept zitten.

Maar ik doe het alleen als ik echt denk JA dit kan wel eens iets worden. Koppelen is leuk :) :) liefde O+
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 12:19:53 #28
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_140421539
Neem je maat mee op stap, zo moeilijk is het niet toch?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_140435223
Doe iets met het meisje en je vriend komt 'toevallig' langs lopen.
pi_140546379
Als uw maat die vraag stelt, toont het dat hij zelf niet de balls en de kwaliteiten heeft om een goeie vriendin te vinden. Moest hij er een vinden, dan kan hij ze niet houden.
Hij moet zelf op pad gaan.
liefde overwint alles. Maar AIDS ook
pi_140549708
quote:
Het is belangrijker dat het uit zichzelf komt
Wat is daar nou belangrijk aan?
Help m gewoon als je iemand kent die bij hem past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: