Er moeten nog 76 topics in Kingstown zijn hol..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Zet eens terug spec, hater. Had net een bijpassend plaatje gevonden.
Ik zal er eens over nadenken, na het voetbal.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Zet eens terug spec, hater. Had net een bijpassend plaatje gevonden.
Finale champignon liig.quote:
Klinkt al stukken beter dan de CL.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Blegh. Heb hamburgers gebakken op de bbq op het dak.
Je zou dat ook moeten combineren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt al stukken beter dan de CL.
Vegaburgers?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Blegh. Heb hamburgers gebakken op de bbq op het dak.
Voor de smaak maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon van het dak afflikkeren.
Moet je ze dan eens horen.
Als mijn vader bbq doet wil hij nooit die 'onzin' vegaburgers bakken. Dan maakt hij altijd spiesjes met paprika en champignons enzoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon van het dak afflikkeren.
Moet je ze dan eens horen.
Heeft ie eerst een dag mee in zijn onderbroek gelopen voor het aan een stokje gaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als mijn vader bbq doet wil hij nooit die 'onzin' vegaburgers bakken. Dan maakt hij altijd spiesjes met paprika en champignons enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |