quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:42 schreef Geralt het volgende:
Anne, waarom heb je je wintervelgen in godsnaam nog op je auto liggen?
Wel eens van round up gehoord?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:36 schreef Barrah het volgende:
Succes met straks het onkruid uit je split trekken. Is minder onderhoudsvrij dan je denkt...
quote:Op zondag 1 juni 2014 10:05 schreef Sounddragon het volgende:
Gisteren trouwens effe aan de beul geweest; de betonnen 'balkjes' in de oprit en lang het huis zijn er nu uit. Boorhamertje gehuurd bij Boels, en binnen een uurtje of 3 lag de hele boel op een bult vooraan de oprit.![]()
Morgen even de lokale zand/grind/grondboer bellen, dat hij die rommel effe komt opknijpen.
Effe wachten op Anne voor de pics
kom je helpen? Als het klaar is fiksen we een BBQquote:
Waarom mag jij niet sjouwen dan als ik vragen mag? Dat je geen hele stapel tegelijk mag nemen kan ik in komen, maar een beetje helpen kan toch wel? Of zit je met lichamelijke ongemakken of iets?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Het Draakje!
En ik wil helpen sjouwen, maar ik mag niet.
als ik het niet zo achterlijk druk zou hebben de komende tijd, dan had ik gerust geholpen. Maar ik ben bang dat jullie niet tot eind juli willen wachtenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kom je helpen? Als het klaar is fiksen we een BBQ![]()
![]()
Anne kan ook wel helpen; klussen is niks zonder catering
Ik mag het niet van SDquote:Op zondag 1 juni 2014 21:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom mag jij niet sjouwen dan als ik vragen mag? Dat je geen hele stapel tegelijk mag nemen kan ik in komen, maar een beetje helpen kan toch wel? Of zit je met lichamelijke ongemakken of iets?
En de catering (lees: een lekker koud pilsje op zijn tijd) is natuurlijk altijd goed bij het klussen
Neh, ik denk dat de bestrating volgend weekend al komt, dan moet asap het zand erin, en dan ga ik beginnenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:44 schreef densmee het volgende:
[..]
als ik het niet zo achterlijk druk zou hebben de komende tijd, dan had ik gerust geholpen. Maar ik ben bang dat jullie niet tot eind juli willen wachten
Ja, de rest van de week klagen over spierpijn, en lamme handjes, en die heeft ze hard nodig voor haar werk. Anne is niet gebouwd voor zulke klussies.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:47 schreef Geralt het volgende:
Ow dan zal je achteraf wel "straf" gekregen hebben of niet?
True dat.quote:
Mwoah, ik heb ruim 160 kuub gekruid in mijn vorige pand, en ik denk ruim 200 meter bestrating, een kleine 100 vierkante meter oerwoud gekapt en nog wat andere klusjes gedaan, en dat ging ook grotendeels in mijn uppie. Daar had ik een tuin van 400m² dus ik ben wel wat gewend. Moet ik er wel bij zeggen dat ik toen ook een jaartje of 15 jonger was, dus het is wel een flinke klus, maar niet onoverzichtelijk, en ik heb gelukkig ook 2 linkerhanden, maar ik ben dan ook links, dus dat is geen puntquote:Op zondag 1 juni 2014 21:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
True dat.
Flinke klus. Voor mij persoonlijk zou het een helse zijn, want ik heb zegmaar 2 behoorlijke linkerhanden![]()
Succes ermee en ik kom nog wel ff kijken hier naar het eindresultaat
Ja klopt, maar daar wordt de au niet minder vanquote:
Vrees dat je te ver woont, anders was ik wel ff komen aanklooien. Met straatwerk en tuinwerk altijd wel aardig handig.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kom je helpen? Als het klaar is fiksen we een BBQ![]()
![]()
Anne kan ook wel helpen; klussen is niks zonder catering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |