Oh jaquote:
Mooie samenwerkingsband is dat. Een van de enige die nog enigszins oprecht is. Zie ook de benefietwedstrijd voor de grondlegger 2 jaar terugquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:43 schreef opperkleurder het volgende:
Vanuit Den Haag de hartelijke felicitaties aan onze broeders van Legia
[ afbeelding ]
Juve leeft volgens mij ook wel. Brugge is weinig meer van over. Zitten ook steeds meer Polen in Den Haag, dat helpt ook wel mee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie samenwerkingsband is dat. Een van de enige die nog enigszins oprecht is. Zie ook de benefietwedstrijd voor de grondlegger 2 jaar terug
Leeft wel, maar bij dat soort samenwerkingen heb ik weleens mijn twijfels over het nut ervan. Al was deze actie paar maanden terug bij Juventus nog wel grappigquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Juve leeft volgens mij ook wel. Brugge is weinig meer van over. Zitten ook steeds meer Polen in Den Haag, dat helpt ook wel mee.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leeft wel, maar bij dat soort samenwerkingen heb ik weleens mijn twijfels over het nut ervan. Al was deze actie paar maanden terug bij Juventus nog wel grappig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dit gaat over Legia.
KAMPIOENEEEEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legia dus volgend jaar Champions League.
haat je mijquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja srry hoor insi maar polen zijn echt dom
TETTENquote:
2006quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:53 schreef flufffy het volgende:
wanneer deed polen eigenlijk voor het laatst mee op een wk?
Hoezo broeders? Vanwege de kleuren of wat?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:43 schreef opperkleurder het volgende:
Vanuit Den Haag de hartelijke felicitaties aan onze broeders van Legia
[ afbeelding ]
De supportersgroepen van Legia en ADO zijn bevriend.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoezo broeders? Vanwege de kleuren of wat?
quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:29 schreef JanPawelII het volgende:
VBL / Feliciteer hier Legia met het landskampioenschap
mag deze open
Geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 24 april 2019 00:05 schreef kaakchirurg444 het volgende:
Zitten daar ook alleen van die xenofoben racisten in het publiek??
Lolquote:Op woensdag 24 april 2019 00:01 schreef JanPawelII het volgende:
Bedankt @:GGMM .
Met nog 6 wedstrijden te gaan en 3 punten los in de competitie kan het ook dit jaar niet misgaan
Wat een onzinquote:Op woensdag 24 april 2019 00:17 schreef kaakchirurg444 het volgende:
In Polen stikt het toch van die mensen die oerwoud geluiden maken enzo in het stadion…...![]()
Klopt jaquote:Op woensdag 24 april 2019 00:17 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
In Polen stikt het toch van die mensen die oerwoud geluiden maken enzo in het stadion…...
Die stompen elkaar bij de eerste de beste derby op de bek!quote:
En daarna pakken ze gezamelijk een schultenbrau in het kader van Pool zijn !!quote:Op woensdag 24 april 2019 00:23 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Die stompen elkaar bij de eerste de beste derby op de bek!
En de 11 van de Roemeense kampioen waanzinnige skimmers.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:39 schreef Adames het volgende:
Wat een verkwisting van talent, dat hadden ook 11 prachtige stukadoors kunnen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |