SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door j0rdiiii op 24-05-2014 19:35:46 ]![]()
Van der Hoorn komt alleen maar in aanmerking voor de plek van Veltman. Frank de Boer wil gewoon 2 linkspoten en 2 rechtspoten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Viergever naar Ajax zou gaan. Dat Moisander weg gaat wel. Ik dacht dat van der Hoorn het vertrouwen wel zou krijgen volgend seizoen.![]()
Viergever is gewoon een prima speler hoor voor ook nog eens een keurige prijs. Meerdere posities inzetbaar, niks mis mee. Had PSV ook kunnen gebruiken.![]()
Nu ga je het krijgen hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die gast heeft geen eigen mening. Viergever is wel een erg trieste aankoop
RED ONS HENNIEGOD![]()
Zoiets, 4 minstens lijkt me. Heeft natuurlijk ook nog maar 1 jaar een contract. Maar goed, ik lees Viergever voor waarschijnlijk anderhalf a twee miljoen opgepikt. Lijkt me prima deal dan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:17 schreef Kopsterk het volgende:
Hoeveel zouden we nog voor Moisander kunnen krijgen? Miljoentje of vijf?![]()
Heeft wel een uitzondering gemaakt met Moisander en Denswil samen, vond dat eigenlijk ook niet echt wat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van der Hoorn komt alleen maar in aanmerking voor de plek van Veltman. Frank de Boer wil gewoon 2 linkspoten en 2 rechtspoten.![]()
En als Veltman wegvalt zal Frank alsnog voor twee linkspoten kiezen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van der Hoorn komt alleen maar in aanmerking voor de plek van Veltman. Frank de Boer wil gewoon 2 linkspoten en 2 rechtspoten.Snelle Egel![]()
Op zich logischquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van der Hoorn komt alleen maar in aanmerking voor de plek van Veltman. Frank de Boer wil gewoon 2 linkspoten en 2 rechtspoten..
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Denk het ook ja, zal ook geen basisspeler worden. Denswil gaat nu gewoon bijtekenen en veel spelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Viergever is gewoon een prima speler hoor voor ook nog eens een keurige prijs. Meerdere posities inzetbaar, niks mis mee. Had PSV ook kunnen gebruiken.![]()
Ik denk inderdaad dat v/d Hoorn wel voorgoed is afgeschreven ja, maar we gaan het komend seizoen zienquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:18 schreef S0nic het volgende:
[..]
En als Veltman wegvalt zal Frank alsnog voor twee linkspoten kiezen.![]()
Viergever sja, als 100% zeker is dat Moisander weg gaat is het een goede koop, anders heb je er vrij weinig aan. Ik had liever dat Ajax op zoek ging naar een goede RB
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Hoezo? Kan ook op linksback of verdedigende middenvelder.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Viergever sja, als 100% zeker is dat Moisander weg gaat is het een goede koop, anders heb je er vrij weinig aan. Ik had liever dat Ajax op zoek ging naar een goede RB![]()
Dat hoop ik ook maar waarom krijgt Viergever dan een vierjarig contract?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het ook ja, zal ook geen basisspeler worden. Denswil gaat nu gewoon bijtekenen en veel spelen.![]()
Ho ho, dan moet hij het wel eerst nog laten zien héquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Niet om het een of ander![]()
![]()
Kenny Tete is goed.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Viergever sja, als 100% zeker is dat Moisander weg gaat is het een goede koop, anders heb je er vrij weinig aan. Ik had liever dat Ajax op zoek ging naar een goede RB![]()
Vind het nou niet echt een bijzondere speler, of van het niveau dat Ajax nastreeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoezo? Kan ook op linksback of verdedigende middenvelder.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Heeft het bij AZ toch wel het een en ander laten zienquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ho ho, dan moet hij het wel eerst nog laten zien hé![]()
Wat had jij dan willen zien?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maar waarom krijgt Viergever dan een vierjarig contract?![]()
Wij Narsingh, jullie Viergever.
Ach[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Bijvoorbeeld, laat hem dan een potje ballen in het eerste tegen Groningen of zo, kun je meteen zien of zo'n jongen tegen een redelijke tegenstander er ook staatquote:
Misschien niet iemand die het niveau omhoog tilt, maar dat is tegenwoordig vrij lastig met aankopen. Het kan wel zo zijn dat hij heel erg goed past bij Ajax en daardoor meer dan prima meevoetbalt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vind het nou niet echt een bijzondere speler, of van het niveau dat Ajax nastreeft.![]()
Daar hoop ik dan maar opquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien niet iemand die het niveau omhoog tilt, maar dat is tegenwoordig vrij lastig met aankopen. Het kan wel zo zijn dat hij heel erg goed past bij Ajax en daardoor meer dan prima meevoetbalt.
Dan is hij wel een miljoentje of tien waard eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:21 schreef Kopsterk het volgende:
Viergever speelde aan het begin van het seizoen toch maar mooi Bojan aardig uit de wedstrijd.![]()
Ajax moet nu maar op zoek naar een goede rechtsbuiten vind ik
Jongere spelers krijgen een langer contract lijkt mequote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Moisander kreeg een 3-jarig, of 2-jarig met een eenzijdige optie om te verlengen![]()
Ik neem aan dat ze hem niet voor de bank halen nee, anders geef je zo iemand niet gelijk een 4 jarig contract. Daar spreekt toch wel beetje uit dat ze nu een vaste waarde willen in de verdediging na Vertonghen / Alderweireld / Moisander.![]()
Volgende week Kostic.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ajax moet nu maar op zoek naar een goede rechtsbuiten vind ik![]()
Misschien die Muricquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ajax moet nu maar op zoek naar een goede rechtsbuiten vind ik![]()
3 jarig ja, misschien wou hij niet langer? Ik heb geen idee, was niet bij de onderhandelingen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Moisander kreeg een 3-jarig, of 2-jarig met een eenzijdige optie om te verlengen![]()
Dat zou wel mooi zijn jaquote:
Is een zeer goede speler, al vind ik dat Schone het daar op de rb positie ook uitstekend heeft gedaanJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Hangt ervan af hoe Denswil zich ontwikkelt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik neem aan dat ze hem niet voor de bank halen nee, anders geef je zo iemand niet gelijk een 4 jarig contract. Daar spreekt toch wel beetje uit dat ze nu een vaste waarde willen in de verdediging na Vertonghen / Alderweireld / Moisander.![]()
Valt me ontzettend tegen van jequote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
3 jarig ja, misschien wou hij niet langer? Ik heb geen idee, was niet bij de onderhandelingen.![]()
Bojan is ernstig overschat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:21 schreef Kopsterk het volgende:
Viergever speelde aan het begin van het seizoen toch maar mooi Bojan aardig uit de wedstrijd.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
als dat al een criterium wordt...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:21 schreef Kopsterk het volgende:
Viergever speelde aan het begin van het seizoen toch maar mooi Bojan aardig uit de wedstrijd.![]()
Was die niet geblesseerd ofzoquote:
Vind het toch wel een beetje een gok met zo'n jongen...Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Mwah, het is gewoon 4 jaar contract, dus ze hebben echt wel plannen met hem. Voor zover ik weet is het geen '4 jaar maar als t goed gaat met Denswil dan een optie tot 2 jaar er af'quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe Denswil zich ontwikkelt.![]()
![]()
Niet eens aan de tafel zitten bij het THquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En dat is dan de Ajaxwatcher van dit topic![]()
![]()
![]()
![]()
4 jaar lang 'twaalfde/dertiende man'.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, het is gewoon 4 jaar contract, dus ze hebben echt wel plannen met hem. Voor zover ik weet is het geen '4 jaar maar als t goed gaat met Denswil dan een optie tot 2 jaar er af'![]()
Traint niet meer bij Zagrebquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Was die niet geblesseerd ofzo
Vind het toch wel een beetje een gok met zo'n jongen...![]()
Misschien is het ook wel goed voor Viergever, als hij dan lekker zit te FOK! ken en hij leest al die lage verwachtingen van ons, dat hij zich misschien wel bewijzen tegenover ''die zolderkamerautisten'' op FOK! en dat hij de sterren van de hemel gaat voetballen
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: