SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
+1quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:49 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik vind dit meer gedrag voor een 15-jarige
maak je neit druk man.
Maar wat ga je er nu aan doen om te zorgen dat je je niet meer zo voelt? Want dat valt niet mee als je zo druk maken je eerste reactie is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:52 schreef Uptastic het volgende:
Bedankt voor de reacties, had al zo'n vermoeden dat ik overdreef. Dank allen
Iemand feliciteren is een soort gatewaydrug naar deepthroaten hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:52 schreef Bijna het volgende:
Jezus, als je er al niet eens tegen kan dat ze dingen liked of iemand feliciteert
Wij zijn er altijd om je inzicht in het grote geheel te geven.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:52 schreef Uptastic het volgende:
Bedankt voor de reacties, had al zo'n vermoeden dat ik overdreef. Dank allen
Me gewoon niet druk maken... Het is niet zo dat ik me extreem jaloers voelde, het is gewoon het feit dat meisjes altijd knipoogjes gebruiken als ze flirten, altans zij toch, dat me zorgen baardequote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:52 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Maar wat ga je er nu aan doen om te zorgen dat je je niet meer zo voelt? Want dat valt niet mee als je zo druk maken je eerste reactie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:02 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Me gewoon niet druk maken... Het is niet zo dat ik me extreem jaloers voelde, het is gewoon het feit dat meisjes altijd knipoogjes gebruiken als ze flirten, altans zij toch, dat me zorgen baarde
Zo lang het niet via een mailtje verstuurd wordt...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:49 schreef Seam het volgende:
Dit zou ik echt niet toelaten hoor, gaat veel te ver. Ik laat mijn vriendin ook nooit smilies plaatsen bij andere mensen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
Je moet sowieso niet toelaten dat ze nog op de computer gaat
Wat heeft ze daar te zoeken? Ze kan daar toch geen boterhammen voor je maken of wel?
Ik vind je een zeikwijf.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:46 schreef Uptastic het volgende:
Dus bij deze, wat vinden jullie hiervan?
Ja echt he.quote:
En dan zelf een avatar afbeelding hebben van een halfnaakte vrouw. Mag dat wel van je vriendin?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:46 schreef Uptastic het volgende:
Hoi allen,
Ik heb een prachtige vriendin in een relatie die super gaat tot nu toe, maar frustreer me soms (onterecht?) in kleine dingen.
Zo zie ik vaak dat ze op facebook een foto 'liked' van jongens en nou vertelde ze me dat ze vroeger een crush had op een jongen, deze was laatst jarig en dan schrijft ze op zn prikbord 'Gelukkige verjaardag ;-)' Dit knippoogje stoorde me, al weet ik niet of dit terecht is of niet.
Team moraalridder assemble.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:52 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Jemig, wat heeft mijn generatie tegenwoordig toch een obsessie wat betreft het stalken van hun partners. Wat een stelletje achterdochtige en jaloerse zeikmensen bestaan er tegenwoordig zeg. Geen wonder dat er zoveel relaties stuklopen...
Je moet die halsband wat strakker aantrekken als ze zich als een loopse teef gedraagt. Dit kan natuurlijk niet. Werkelijk een schande dat ze zomaar iemand die ze kent van vroeger een fijne verjaardag wenst. Als ze niet wil luisteren moet ze maar voelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:46 schreef Uptastic het volgende:
Hoi allen,
Ik heb een prachtige vriendin in een relatie die super gaat tot nu toe, maar frustreer me soms (onterecht?) in kleine dingen.
Zo zie ik vaak dat ze op facebook een foto 'liked' van jongens en nou vertelde ze me dat ze vroeger een crush had op een jongen, deze was laatst jarig en dan schrijft ze op zn prikbord 'Gelukkige verjaardag ;-)' Dit knippoogje stoorde me, al weet ik niet of dit terecht is of niet.
Ja idd, wordt TS hier een beetje onzeker van?quote:Op zondag 25 mei 2014 08:26 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het interessant dat je zegt dat ze zo mooi is. Het klinkt alsof je haar eigenlijk een beetje te mooi vind, out of your league zeg maar, en daarom eerder aan vreemdgaan denkt dan als ze gemiddeld aantrekkelijk was.
Die vent zwerft tegenwoordig rond in Arnhem (Musis Sacrum parkje vooral), kennelijk dus toch het huis uitgeflikkerd door dat wijfquote:Op maandag 26 mei 2014 14:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet die halsband wat strakker aantrekken als ze zich als een loopse teef gedraagt. Dit kan natuurlijk niet. Werkelijk een schande dat ze zomaar iemand die ze kent van vroeger een fijne verjaardag wenst. Als ze niet wil luisteren moet ze maar voelen.
[ afbeelding ]
Serieus ja? Das 5 minuten lopen vanaf m'n huis. Chill daar nog wel eens in de zomer. Toch maar eens in de gaten houdenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:40 schreef Vinno het volgende:
[..]
Die vent zwerft tegenwoordig rond in Arnhem (Musis Sacrum parkje vooral), kennelijk dus toch het huis uitgeflikkerd door dat wijf
Ja woonde tot tijdje geleden daar naast de Appie, zag die vent echt kei vaak daar chillen op een bankjequote:Op maandag 26 mei 2014 15:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Serieus ja? Das 5 minuten lopen vanaf m'n huis. Chill daar nog wel eens in de zomer. Toch maar eens in de gaten houden
ze vindt die andere jongen ook leuk, face it.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:46 schreef Uptastic het volgende:
Hoi allen,
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik had echt serieus haar en die gozer helemaal het ziekenhuis ingeslagen. Hoe durft, ze hem gewoon te feliciteren met zijn verjaardag. De vuile kuthoer.
Volgens mij zou 't eerder andersom zijn, dat TS dat bij háár doetquote:Op maandag 26 mei 2014 16:20 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Kijk maar uit, voor je het weet linkt ze je telefoon aan Google Latitude zodat ze je kan tracken als je ergens heen gaat. Je bent nog maar een kleine stap verwijdert volgens mij...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |