SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
+1quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:49 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik vind dit meer gedrag voor een 15-jarige
maak je neit druk man.
Maar wat ga je er nu aan doen om te zorgen dat je je niet meer zo voelt? Want dat valt niet mee als je zo druk maken je eerste reactie is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:52 schreef Uptastic het volgende:
Bedankt voor de reacties, had al zo'n vermoeden dat ik overdreef. Dank allen
Iemand feliciteren is een soort gatewaydrug naar deepthroaten hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:52 schreef Bijna het volgende:
Jezus, als je er al niet eens tegen kan dat ze dingen liked of iemand feliciteert
Wij zijn er altijd om je inzicht in het grote geheel te geven.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:52 schreef Uptastic het volgende:
Bedankt voor de reacties, had al zo'n vermoeden dat ik overdreef. Dank allen
Me gewoon niet druk maken... Het is niet zo dat ik me extreem jaloers voelde, het is gewoon het feit dat meisjes altijd knipoogjes gebruiken als ze flirten, altans zij toch, dat me zorgen baardequote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:52 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Maar wat ga je er nu aan doen om te zorgen dat je je niet meer zo voelt? Want dat valt niet mee als je zo druk maken je eerste reactie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:02 schreef Uptastic het volgende:
[..]
Me gewoon niet druk maken... Het is niet zo dat ik me extreem jaloers voelde, het is gewoon het feit dat meisjes altijd knipoogjes gebruiken als ze flirten, altans zij toch, dat me zorgen baarde
Zo lang het niet via een mailtje verstuurd wordt...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:49 schreef Seam het volgende:
Dit zou ik echt niet toelaten hoor, gaat veel te ver. Ik laat mijn vriendin ook nooit smilies plaatsen bij andere mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |