En dat bepaal jij ?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je over een aankoop van 35/40 zo lang moet nadenken of je hem gaat kopen dan kun je dat geld beter ergens anders aan spenderen.
Miss komt dat omdat alles wat je zegt altijd irrelevant is?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Toen ik zag dat jij me gequote had wist ik meteen dat dit over een nu totaal irrelevante oude koe zou gaan die je uit de sloot ging halen.
Guess what, ik had gelijk.
Da's een generalisatie waarvan ik echt hardop moest lachen.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:52 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Miss komt dat omdat alles wat je zegt altijd irrelevant is?
Ja sorry dat het niet van het niveau supermarkt is....quote:Op maandag 26 mei 2014 21:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Da's een generalisatie waarvan ik echt hardop moest lachen.
Bedankt.
Fixje, en het maakt niet uit hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:15 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Ja sorry dat het van het niveau supermarkt is....
Hou op, ik moet nog een week wachtenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
Man. Na die 20 minuten gameplay zit ik echt te smachten naar deze game.
Haters zullen haten.
Dat switchen tussen die camera's alleen al, zo ziek! Ik ben verkocht.quote:
Aaaah zo vet!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat switchen tussen die camera's alleen al, zo ziek! Ik ben verkocht.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Ontopic of maak een topic aan betreft de moraliteit van het downloaden.
Je kan zover ik kan zien jan en alleman hacken. Ik ben de grafische "achteruitgang" alweer vergeten.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Aaaah zo vet!
Je kan ook willekeurige mensen hacken toch?
Mijn vriend kan hem morgen al spelen, op de PS4. Ik ben zo jaloers![]()
en afwachters?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
Man. Na die 20 minuten gameplay zit ik echt te smachten naar deze game.
Haters zullen haten.
dat dacht ik een week geleden idd te gaan doen komende nacht, maar ik twijfel echtquote:
Ik heb nog maar 2 games. AC3: BF en MGS5: GZquote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat dacht ik een week geleden idd te gaan doen komende nacht, maar ik twijfel echt
Wacht de reviews maar eens af, heb al te veel ongebruikte ps4 games staan...
Lol als dit de eerste echte is, wat is mediacows dan?:quote:Op maandag 26 mei 2014 09:49 schreef Lindgren. het volgende:
Uiteraard Smoove met de eerste echte playthrough.
PS4.
Het 'hacken' van mensen gaat niet veel verder dan op X drukken als ze blauw kleuren en hun bankrekening leeg trekken bij een pinautomaat. Das 1 keer leuk, en vervolgens doe je het nog 100 keer en heb je ineens 2 ton om je bankrekening staanquote:Op maandag 26 mei 2014 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kan zover ik kan zien jan en alleman hacken. Ik ben de grafische "achteruitgang" alweer vergeten.
Gameplay, daar gaat het ECHT om.
kwijlkwijl.
Nee. Dat doe je eigenlijk nietquote:Op maandag 26 mei 2014 21:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het 'hacken' van mensen gaat niet veel verder dan op X drukken als ze blauw kleuren en hun bankrekening leek trekken bij een pinautomaat. Das 1 keer leuk, en vervolgens doe je het nog 100 keer en heb je ineens 2 ton om je bankrekening staan
Sorry, ik help je enthousiasme om zeep
Dit.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het 'hacken' van mensen gaat niet veel verder dan op X drukken als ze blauw kleuren en hun bankrekening leeg trekken bij een pinautomaat. Das 1 keer leuk, en vervolgens doe je het nog 100 keer en heb je ineens 2 ton om je bankrekening staan
Sorry, ik help je enthousiasme om zeep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |