hij lijkt compleet gestoord maar is het absoluut niet wat ik geweldig vindquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb geen film van hem gezien maar wel een hoop interviews. Ik vind het knap hoe hij is in interviews. Hij heeft lef, rijk taalgebruik, grappig, slim en onvoorspelbaar, ziet er goed uit. Een aparte combinatie van eigenschappen.
Ja, mooi he. Ik zou in een ander leven wel hem willen zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hij lijkt compleet gestoord maar is het absoluut niet wat ik geweldig vind![]()
![]()
en hij zegt gewoon alles ja echt grappig
hij fuckt die presentratiece, of hoe je het ook schrijft, echt compleet![]()
![]()
en hij heeft absoluut gelijk![]()
ik zit nu te kijken naar een filmpje van hem bij een committee on addictionquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, mooi he. Ik zou in een ander leven wel hem willen zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zit hem ff te kijken nu en is nu al leuk na een minuut
erg flauw maar ook erg leuk![]()
![]()
Heel lang niet meer geluisterd eigenlijk, echt een goed nummerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goed he, komt door Brain, die begon met INXS en toen kwam ik die tegen. zucht zo mooi nog steeds
er komt de laatste dagen veel muziek langs die ik lang niet had gehoord en ook veel goede. ik geniet er wel van nuquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Heel lang niet meer geluisterd eigenlijk, echt een goed nummer
Ja, heb ik ook, ik zou gek worden zonder muziek. Liever nog blind dan doof wat dat betreft.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
er komt de laatste dagen veel muziek langs die ik lang niet had gehoord en ook veel goede. ik geniet er wel van nu![]()
dus blijf het in de gaten houden want ik heb al van alles voorbij zien komen
Die heb ik ook nog in Ahoy gezien. Wel makkelijk natuurlijk als je 800 meter van Ahoy woont. Toch heb ik ook een hoop gemist. Heb spijt dat ik niet naar Frank Sinatra en Sammy Davis Junior gegaan ben. Die traden samen op in Ahoy (met Liza Minelli)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goed he, komt door Brain, die begon met INXS en toen kwam ik die tegen. zucht zo mooi nog steeds
ik kan ook niet zonder en dat is een goede uitspraak en ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook, ik zou gek worden zonder muziek. Liever nog blind dan doof wat dat betreft.
ja je kan natuurlijk niet alles zien ook al woon je dichtbij want het kost nogal wat een kaartjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog in Ahoy gezien. Wel makkelijk natuurlijk als je 800 meter van Ahoy woont. Toch heb ik ook een hoop gemist. Heb spijt dat ik niet naar Frank Sinatra en Sammy Davis Junior gegaan ben. Die traden samen op in Ahoy (met Liza Minelli)
toch heeft ie wel een beetje gelijkquote:
zullen nog wel maffen ofzo, of een social lifequote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Weinig vuurwerk hier vanavond. Waar is iedereen?
pff, social life, watjesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zullen nog wel maffen ofzo, of een social life
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik wou het niet zeggen maar nu lekker wel
![]()
mietjes zijn het![]()
maken wij het toch gezellig met zijn drietjes, komen er vast meer bij hoor![]()
quote:
laat de avond maar beginnen danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
2 wodka/bullits op. Ik voel weer wat leven.![]()
![]()
Al is het alleen al omdat grease langs komt , het zaterdag is en rolschaatsen.quote:
De La Soul ook goed manquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Al is het alleen al omdat grease langs komt , het zaterdag is en rolschaatsen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Al is het alleen al omdat grease langs komt , het zaterdag is en rolschaatsen.
je bent zelf een internetquote:
ook een social life denk ikquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het is Mieks pyama party en Miek is er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |