Weet jij hoe het morgen wordt in vergelijking met vandaag? Ik kan alleen informatie over het weer voor morgen vinden maar dat zegt me niks.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:45 schreef Vlinderbom het volgende:
bizar, wat er vandaag is gevallen, is net zoveel als in een paar maanden. En dat precies op 2 oktober
Geen idee waar je was maar miss hebben we elkaar gezien want ik werkte zaterdag op de kermis hahahahaquote:Op maandag 3 oktober 2016 01:15 schreef 111210 het volgende:
zaterdag hele dag/avond in leiden geweest, was weer erg gezellig, maar moet wel zeggen dat leiden toch wel een hoop tokkie volk bezit. Wat een volk liep er weer rond zeg.
Mn schoonfamilie komt er vandaan, dat zijn dan wel weer normale leidenaren.
Al met al blijft het wel een leuke stad en idd lekker hutspot gegeten:)
Die tokkies nodigen natuurlijk vrienden en familie van buiten de stad uit. Zoveel tokkies kent Leiden zelf echt nietquote:Op maandag 3 oktober 2016 02:05 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Geen idee waar je was maar miss hebben we elkaar gezien want ik werkte zaterdag op de kermis hahahaha
Belachelijk veel tokkies idd. Ik moet id's controleren voor de alcoholverkoop en de meeste mensen bij wie dat moet komen uit 1998 en komen wrs voor het eerst bier drinken of zo. Enkelingen uit 1992 en zo zijn meestal duidelijk tokkies.
Tevens: belachelijk veel taxi's in de stad afgelopen zondagnacht om 3:30
Ja ik weet het.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die tokkies nodigen natuurlijk vrienden en familie van buiten de stad uit. Zoveel tokkies kent Leiden zelf echt niet
Mwa aan het accent te horen kwamen de meeste niet ver van leiden moet ik eerlijk zeggenquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die tokkies nodigen natuurlijk vrienden en familie van buiten de stad uit. Zoveel tokkies kent Leiden zelf echt niet
Haha aan het totaalplaatje zie ik zelf ook dat ze in Noord/binnenstad wonen. O_oquote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:22 schreef 111210 het volgende:
[..]
Mwa aan het accent te horen kwamen de meeste niet ver van leiden moet ik eerlijk zeggen
Tssk! Bashen op tokkies en zelf in een volkswijk ontslagen worden...quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:07 schreef IDkaart het volgende:
Ja ik weet het.Maar die in de Kooi zijn wel heel erg. Ik werkte bij de AH daar, wat een drama. Gelukkig ben ik daar ontslagen.
Het was ook best gezellig met iedereen, blijft ook gewoon leuk om mensen te kijken natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:16 schreef svann het volgende:
[..]
Tssk! Bashen op tokkies en zelf in een volkswijk ontslagen worden...
Ze raken trouwens steeds meer in de minderheid.
Door het bio-sciencepark is het niveau behoorlijk opgekrikt. Bovendien vinden steeds meer afgestudeerden het prettig wonen, zo tussen het gewone volk.
AH ontslaat iedereen, maak je daar maar niet druk over.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:16 schreef svann het volgende:
[..]
Tssk! Bashen op tokkies en zelf in een volkswijk ontslagen worden...
Ze raken trouwens steeds meer in de minderheid.
Door het bio-sciencepark is het niveau behoorlijk opgekrikt. Bovendien vinden steeds meer afgestudeerden het prettig wonen, zo tussen het gewone volk.
Kan je niet op basis van de foto's achterhalen waar ze wonen of waar dat bejaardentehuis is? Als je dat eenmaal weet, kan je het zoekgebied heel rap verkleinen.quote:Op woensdag 21 december 2016 00:51 schreef autoknutselaar het volgende:
Ik heb een SD kaartje gevonden met een zooi babyfoto's uit 2013. Ik wil die mensen niet zomaar online zetten, dus deze foto. Ik vermoed dat er de kantine van een bejaardentehuis in Leiden opstaat. (er staan baby, moeder, oma en overgrootmoeder op). Herkent iemand dit? Dan kan ik hem daarheen brengen.
[ afbeelding ]
Nee rest zijn babyfoto's in een huis, dagjes weg of heel algemene plekken in Leiden centrum.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je niet op basis van de foto's achterhalen waar ze wonen of waar dat bejaardentehuis is? Als je dat eenmaal weet, kan je het zoekgebied heel rap verkleinen.
Er is een facebookgroep die ´je bent leienaar als´ heet.quote:Op woensdag 21 december 2016 00:51 schreef autoknutselaar het volgende:
Ik heb een SD kaartje gevonden met een zooi babyfoto's uit 2013. Ik wil die mensen niet zomaar online zetten, dus deze foto. Ik vermoed dat er de kantine van een bejaardentehuis in Leiden opstaat. (er staan baby, moeder, oma en overgrootmoeder op). Herkent iemand dit? Dan kan ik hem daarheen brengen.
[ afbeelding ]
Al gevonden?quote:Op woensdag 21 december 2016 00:51 schreef autoknutselaar het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |