Succes met je black horses.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij een chute van Keldergod word ik echt boos. Want dan zie ik hem niet meer en vraag ik mij af: Waar is Kelderman?
Wanneer gaat #TeamSlobeend zijn selectie bekend maken?quote:
Ik zou 'm te verstaan geven dat ik een stuk tevredener ben over zijn tweede kabinet dan over het eerste.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:15 schreef Pascalus het volgende:
Zouden jullie hysterisch worden als je Rutte tegenkwam?
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:15 schreef Pascalus het volgende:
Zouden jullie hysterisch worden als je Rutte tegenkwam?
De 25 graden is de komende 2 weken niet in zicht, helaas.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar ik zie liever wat hogere temperaturen. Meer zon enzo.
Verkeerde programmaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:18 schreef superniger het volgende:
DOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr
Blijkt trouwens toch niet het record verbroken te hebbenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op zijn Giels heeft hij een powernapje gedaan.
Het was heel gezellig met je al die jaren DrDentz.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Het allerrrrrlaatste uur kan ik natuurlijk niet missen als trouw P&W hooligan.
Je bent hartstikke benieuwd he.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wanneer gaat #TeamSlobeend zijn selectie bekend maken?
Ik denk niet dat Rita Verdonk zo heel anti-EU zou zijn. Rita kwam uit de VVD, die met D66 samen in een eurofractie zit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:21 schreef MilaNL het volgende:
Hij gaat van Rita Verdonk naar D66? Dan heb je wel heel radicale veranderingen doorgemaakt.
Wouter is helemaal klaar voor VI Oranje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Wouter Bos doet een Gijpie met zijn overhemd.
Ziet er niet uit.
Ik denk niet dat Wilders zo heel anti-EU is. Geert kwam uit de VVD, die met D66 samen in een eurofractie zit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rita Verdonk zo heel anti-EU zou zijn. Rita kwam uit de VVD, die met D66 samen in een eurofractie zit.
Knoopjes los en gaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wouter is helemaal klaar voor VI Oranje.
Nee.. maar als je het hebt over vreemdelingenbeleid.. En dat was toch ook wel een groot issue in deze Europese verkiezingen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rita Verdonk zo heel anti-EU zou zijn. Rita kwam uit de VVD, die met D66 samen in een eurofractie zit.
Niks mis mee, is toch heerlijk man.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik hoop dat -ie nog eens terugkeert, de politiek in.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn shirt is al haast verder open dan dat van Gijpie.
Dit had ik van jou verwacht:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Obama ofzo. Die kan dat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:26 schreef venomsnake het volgende:
Als je een echt goede politicus bent moet het geen zak uitmaken wie er aan tafel zit. Daar moet je boven staan.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Waar blijven de bewerkte versies?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit had ik van jou verwacht:Ik kan ook wel eens goed hotlinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Verdommequote:
Kan best voorstellen dat een Slob niet bij Bobby aan tafel wil...of een vdVlies bij Derksen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:26 schreef venomsnake het volgende:
Als je een echt goede politicus bent moet het geen zak uitmaken wie er aan tafel zit. Daar moet je boven staan.
Het is vooral hoe de media Obama weergeven. Ik denk dat Obama het best moeilijk krijgt in niet-gescripte situaties.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Obama ofzo. Die kan dat.
In Nederland is het te hoog gegrepen.
Die man heeft zoveel swag, hij komt er wel uit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is vooral hoe de media Obama weergeven. Ik denk dat Obama het best moeilijk krijgt in niet-gescripte situaties.
Ik weet niet meer wat de reden was voor dat plaatje. Volgens mij had het te maken met een bepaalde NWS-slowchat-user die een blauw kleurtje had gekregen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |