Laten we hopen van nu.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
Komen al die mensen nog aan het woord joh?
Ze gaan door tot morgenochtend.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
Dubbele uitzending he.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
Dat past toch nooit meer of gaan ze na het journaal door?quote:
We zijn al bijna op de helft he.quote:
Wist ik niet.quote:
Die grap heb ik nooit gemaakt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik had 2x specifiek die NOS-grap gemaaktZodoende
Ze gaan na het journaal door.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat past toch nooit meer of gaan ze na het journaal door?
Ach, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die grap heb ik nooit gemaakt.
Ik heb een zeer sterk vermoeden dat Kingstown in de war was door onze Waterreus UI
Moet ze zich maar niet zo schaars kleden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Als Ingeborg wordt geschopt, zal ze het wel verdiend hebben.
Inderdaad. Schoppers worden niet geboren, schoppers worden gemaakt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Als Ingeborg wordt geschopt, zal ze het wel verdiend hebben.
Dat gebeurt wel vaker, dat mensen er 7 jaar geleden jonger uitzagen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Beatrice zag er toen wel stuk jonger uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop