jihadvocaatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Die jihadadvocaat kijkt ook demonstratief de andere kant op
Esmeequote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort wel weer een paar uploads doen.
Ik denk dat hij stinkt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Die jihadadvocaat kijkt ook demonstratief de andere kant op
Humor? Jij?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een paar kreupele oudgedienden van SPT kunnen onze humor niet waarderen ouwe reus, kan je je dat voorstellen? Nee toch? Natuurlijk niet man.
Goed de van nul tot nu gelezen.quote:
Ze mag wel op mijn tak. HA!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar ze gaat van hak op de tak, een typsiche vrouw.
Nou dat zal lachen geweest zijn zeg!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig en ik zijn oudgedienden van het ONZ Verzin een leuk onderschrift topic.
Goede oude tijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig en ik zijn oudgedienden van het ONZ Verzin een leuk onderschrift topic.
De mensen kwamen niet meer bij van het lachen, ze hebben ONZ gewoon een paar maanden op slot moeten doen voor een gegeven moment, toen ging iedereen naar KLB.quote:
O ja...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cornflakesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was gisteren bij de Lidl.
Ik ben tevreden over het VI spel, niet over de cornflakes.
Wat is daar nou weer mis mee? Is toch heerlijk man. Cornflakes met rode vruchtjes er door heen. Vruchtjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |