Hij wil neuken. En zolang hij zn zin. Niet krijgt,zal hij drammen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zozeer zelfs dat hij een uur later alweer tegen haar begon te drammen.
Ik denk dat je dat helemaal goed ziet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:39 schreef marsan het volgende:
[..]
Hij wil neuken. En zolang hij zn zin. Niet krijgt,zal hij drammen.
Ohja, ze zijn Buurman en Buurman, maar deze blanke boys komen zogenaamd 60 jaar geleden rechtstreeks uit Turkije. Hoe debiel wil je de accentjes hebben? Kijk naar Utopia!quote:
quote:
Die datum heeft inmiddels bijna net zo'n lading als 9/11.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:40 schreef pullup het volgende:
Weer verkering dan komt 7/7 wel weer erg dichtbij
lol echt!? Dan ga ik nu echt om!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Spiderman schijnt het ook te gebruiken, dus het zal wel goed zijn.
Ze zijn Buurman en Buurman af. Ze hebben besloten nu stugge en botte te zijn geloof ik. In middagcos een tekening van Dennis van hun koppen met de onderschriften er onder.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ohja, ze zijn Buurman en Buurman, maar deze blanke boys komen zogenaamd 60 jaar geleden rechtstreeks uit Turkije. Hoe debiel wil je de accentjes hebben? Kijk naar Utopia!![]()
![]()
dit maar de tekst past meer bij lotquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:34 schreef brabomiep het volgende:
Wat betekent oempa loempa? of ben ik nu een bloemetjesjurk?
milleniumquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die datum heeft inmiddels bijna net zo'n lading als 9/11.
Deur zit bij het sporthok.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:41 schreef RobbieRonald het volgende:
Hoe komen ze bij die zenderkamer trouwens? Via de poort of een achterdeurtje?
Nu moet Rienk wel een opening zien.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:42 schreef Poolhond39 het volgende:
Vanessa ligt weer lekker te knuffelen met haar 'zoon'
ehm..ben je nu dood? Nee toch? Meer die spuitkotser van de Excorsist hè?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:41 schreef Jian het volgende:
Leuk, gasten, grahagggaaaallllllhhhhggraaaaaaaghhhhhhgagghllllllllhgrgragorgelgeeehhhheegraghhhh![]()
Ja had ik begrepen. Zou fijn zijn als ze zelf een keer wat leuks verzinnen daar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze zijn Buurman en Buurman af. Ze hebben besloten nu stugge en botte te zijn geloof ik. In middagcos een tekening van Dennis van hun koppen met de onderschriften er onder.
Verklaard nog niet de accentjes..agh ja..
Dat is meer een soort van 'beam me up scotty'-systeem.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:41 schreef RobbieRonald het volgende:
Hoe komen ze bij die zenderkamer trouwens? Via de poort of een achterdeurtje?
haha was Stugge en Botte ook een Cos-naam?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja had ik begrepen. Zou fijn zijn als ze zelf een keer wat leuks verzinnen daar.![]()
![]()
Ik word zo moe van die camerageilen die de streams komen verzieken, voor zover die niet al verziekt zijn. Ik vind er gewoon niks meer aanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
ehm..ben je nu dood? Nee toch? Meer die spuitkotser van de Excorsist hè?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:44 schreef Mylene het volgende:
Isa is lekker bijdehand ik ga van alles bestellen zonder dat iemand weet.
dat ze gelijk heeftquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:44 schreef Mylene het volgende:
Nee maar klinkt niet echt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha was Stugge en Botte ook een Cos-naam?
Wat een misselijke kutstem heeft die helliemonderquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:46 schreef markvanrinsum het volgende:
fooi moet ook in de pot stomme kutvaness
haha een RLS zonder mensen? Wolkjes, spinnetjes en grassprietjes gluren meer jouw stijl?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die camerageilen die de streams komen verzieken, voor zover die niet al verziekt zijn. Ik vind er gewoon niks meer aan
Isa is een geflipt wijf, laat maar gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:44 schreef Mylene het volgende:
Niet slim om te zeggen. Het is ongetwijfeld een grapje, maar het zal haar tot het einde der tijden worden nagedragen, terwijl Lot die het ook echt doet er mee wegkomt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:44 schreef Mylene het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |