SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Of ze hadden nog krokketen uit de kantine over, die ze nu lekker zit te happenquote:
ook goedquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef Jibba het volgende:
[..]
Nou, ze stond al een tijdje in de min. Dus ik denk dat ze dan de rest van haar Utopia verblijf geen zakgeld meer krijgt als ze alles zou moeten vergoeden wat ze gejat heeft.
Yup. Wij zijn de input voor Utopia. Dus mocht je nog suggesties hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:33 schreef Poolhond39 het volgende:
Wel opvallend dat benamingen die wij hier gebruiken, zoals: Team ERG, Buurman en Buurman en Oempa Loempa, op een gegeven moment ook door de bewoners gebruikt worden.
Volgens mij fluistert Huub die benamingen gewoon door
Zou beter zijn als ze niet meer mocht etenquote:
Luie lelijke lesbische losbandige loeder Lottequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef Baconbus het volgende:
Charlotte Muis is echt een ranzig wijf. IIEEEEEEEELLL!!![]()
ik weet ook niet hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:34 schreef brabomiep het volgende:
Wat betekent oempa loempa? of ben ik nu een bloemetjesjurk?
En Vanessa heeft aan t eind van utopia gewoon een schuld.quote:
Sjakie en de chocoladefabriekquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:34 schreef brabomiep het volgende:
Google.com?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:34 schreef brabomiep het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |